Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JH har forklaret Falk at hans trøje stunt var dumt... samtidig afviser han bil historien, men et eller andet er der da sket, de vil bare ikke ud med hvad det er...

    http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/s...nketorsk-falk&
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      JH har forklaret Falk at hans trøje stunt var dumt... samtidig afviser han bil historien, men et eller andet er der da sket, de vil bare ikke ud med hvad det er...

      http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/s...nketorsk-falk&
      Her får jeg sku respekt for JH. Og lad os så håbe at der ikke opstår flere håbløse tilfælde. Vi må holde vreden i kroppen, herinde og på stadion til en vis grænse.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        enig .. På trods af følelser og smerten over Falk så er fodbold stadig en sport hvor det handler om at vinde ... Vi har i alt for lang tid været et hold/klub gennemsyret af taber mentalitet og middelmådighed .. Det handler ikke blot om at være med , det handler om at vinde .
        Tænk for mig er det netop tabermentalitet og middelmådighed at acceptere trøjestuntet.....men sådan er vi jo forskellige....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Falks bil er IKKE blevet smadret:

          http://www.bt.dk/superligaen/bt-bekl...om-rasmus-falk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Tænk for mig er det netop tabermentalitet og middelmådighed at acceptere trøjestuntet.....men sådan er vi jo forskellige....
            Hvor er det lige jeg skriver at trøjestuntet er acceptabelt ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Jeg kan godt forstå argumenterne for, at han skal spille - men jeg synes nu ikke, han skal. Vores offensive spil er i dag nærmest dikteret 100% af falk. Hvis det fortsætter, starter vi endnu en gang fra nul til sommer. Her kunne vi bruge hele foråret på at indøve en ny spilplan uden ham, endda uden at rykke ned. Tænk hvis vi stod med en trup til sommer, som havde solid erfaring med at spille uden falk - det må da være at foretrække i stedet for, at vi først der skal til at øve noget nyt? Havde det været Festersen eller Zohore eller en anden, havde det været lige meget, men falk er bare den vigtigste spiller overhovedet, som det kræver tid og øvelse til at undvære.
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Jeg kan godt forstå argumenterne for, at han skal spille - men jeg synes nu ikke, han skal. Vores offensive spil er i dag nærmest dikteret 100% af falk. Hvis det fortsætter, starter vi endnu en gang fra nul til sommer. Her kunne vi bruge hele foråret på at indøve en ny spilplan uden ham, endda uden at rykke ned. Tænk hvis vi stod med en trup til sommer, som havde solid erfaring med at spille uden falk - det må da være at foretrække i stedet for, at vi først der skal til at øve noget nyt? Havde det været Festersen eller Zohore eller en anden, havde det været lige meget, men falk er bare den vigtigste spiller overhovedet, som det kræver tid og øvelse til at undvære.

                Det er jo ikke nødvendigvis alle eller minutter , Falk skal selvfølgelig udfases og spillet lægges om ift at Falk er drivkraften .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Jeg er OB fan helt ind i sjælen og har fuldt klubben siden 1975.
                  Jeg er mega sur og skuffet når OB taber.
                  Jeg bander spillere og ledelse langt væk når vi er bundhold og har tabt .
                  Jeg har lært gennem mange år nu, at spillere kommer og går og at det at spille fodbold også er et arbejde og at lønnen og egne ambitioner sættes højere end klubfølelse.
                  Jeg har også hygget mig på stadion med andre fans og råbt og sunget hoppet etc.
                  jeg har været i lufthavnen og hyldet spillerne efter sejre i Europa .
                  Jeg har være i Ådalen mange gange og fulgt træninger.
                  Jeg har haft mange glæder ved at have min famile med på stadion og i Parken for at følge OB
                  Jeg har også været flov, krummet tær over OB fans der slås, laver ballade, og vanære klubben.
                  Jeg har været pisse sur over ledelsens manglende mod og handlekraft, udfra hvad JEG synes klubben havde brug for.
                  Jeg er helt bevidst om at der er mange måder at være fan på, og klubben skal virkelig være taknemlig over de mange fans der utrættelig støtter klubben hjemme og ude.
                  Jeg er helt enig med Jesper Hansen i hans fordømmelse af de fans der går til ekstremiteter i deres fordømmelse af spillere der forlader klubben.
                  Jeg har kun foragt overfor dem der lavede hærværk på Ulrik Laursens hus og bil. De er ikke OB fans i mine øjne, men bruger fodbolden til at legitimere hærværk.
                  Jeg er da mega skuffet over at Falk tager til FCK, men jeg forstår godt hans motiv.
                  Jeg vil altid holde med OB og følge dem som jeg har gjort i mange år.
                  Jeg vil bakke op om de spillere der vil og er i OB, dem der forlader klubben til fordel for at arbejde andetsteds tak for nu og held og lykke.
                  jeg vil kigge fremad.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Jeg er OB fan helt ind i sjælen og har fuldt klubben siden 1975.
                    Jeg er mega sur og skuffet når OB taber.
                    Jeg bander spillere og ledelse langt væk når vi er bundhold og har tabt .
                    Jeg har lært gennem mange år nu, at spillere kommer og går og at det at spille fodbold også er et arbejde og at lønnen og egne ambitioner sættes højere end klubfølelse.
                    Jeg har også hygget mig på stadion med andre fans og råbt og sunget hoppet etc.
                    jeg har været i lufthavnen og hyldet spillerne efter sejre i Europa .
                    Jeg har være i Ådalen mange gange og fulgt træninger.
                    Jeg har haft mange glæder ved at have min famile med på stadion og i Parken for at følge OB
                    Jeg har også været flov, krummet tær over OB fans der slås, laver ballade, og vanære klubben.
                    Jeg har været pisse sur over ledelsens manglende mod og handlekraft, udfra hvad JEG synes klubben havde brug for.
                    Jeg er helt bevidst om at der er mange måder at være fan på, og klubben skal virkelig være taknemlig over de mange fans der utrættelig støtter klubben hjemme og ude.
                    Jeg er helt enig med Jesper Hansen i hans fordømmelse af de fans der går til ekstremiteter i deres fordømmelse af spillere der forlader klubben.
                    Jeg har kun foragt overfor dem der lavede hærværk på Ulrik Laursens hus og bil. De er ikke OB fans i mine øjne, men bruger fodbolden til at legitimere hærværk.
                    Jeg er da mega skuffet over at Falk tager til FCK, men jeg forstår godt hans motiv.
                    Jeg vil altid holde med OB og følge dem som jeg har gjort i mange år.
                    Jeg vil bakke op om de spillere der vil og er i OB, dem der forlader klubben til fordel for at arbejde andetsteds tak for nu og held og lykke.
                    jeg vil kigge fremad.

                    ��

                    + 1
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Her får jeg sku respekt for JH. Og lad os så håbe at der ikke opstår flere håbløse tilfælde. Vi må holde vreden i kroppen, herinde og på stadion til en vis grænse.
                      Synes også det er stærkt af JH at han lige irettesætter ham på den. Det ville klæde Falk selv at gå ud og beklage det, for det er i høj grad det, som vælter læsset for os fans

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Synes også det er stærkt af JH at han lige irettesætter ham på den. Det ville klæde Falk selv at gå ud og beklage det, for det er i høj grad det, som vælter læsset for os fans
                        Fuldstændig enig
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvor er det lige jeg skriver at trøjestuntet er acceptabelt ?
                          sorry ikke nok uddybet af mig, men hvis man acceptere ham spille i striber i foråret acceptere/tilgiver man ham også trøjestuntet (i min bog) og det er tabermentalitet og middelmådigt......ihvertfald for mig
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                            Jeg er OB fan helt ind i sjælen og har fuldt klubben siden 1975.
                            Jeg er mega sur og skuffet når OB taber.
                            Jeg bander spillere og ledelse langt væk når vi er bundhold og har tabt .
                            Jeg har lært gennem mange år nu, at spillere kommer og går og at det at spille fodbold også er et arbejde og at lønnen og egne ambitioner sættes højere end klubfølelse.
                            Jeg har også hygget mig på stadion med andre fans og råbt og sunget hoppet etc.
                            jeg har været i lufthavnen og hyldet spillerne efter sejre i Europa .
                            Jeg har være i Ådalen mange gange og fulgt træninger.
                            Jeg har haft mange glæder ved at have min famile med på stadion og i Parken for at følge OB
                            Jeg har også været flov, krummet tær over OB fans der slås, laver ballade, og vanære klubben.
                            Jeg har været pisse sur over ledelsens manglende mod og handlekraft, udfra hvad JEG synes klubben havde brug for.
                            Jeg er helt bevidst om at der er mange måder at være fan på, og klubben skal virkelig være taknemlig over de mange fans der utrættelig støtter klubben hjemme og ude.
                            Jeg er helt enig med Jesper Hansen i hans fordømmelse af de fans der går til ekstremiteter i deres fordømmelse af spillere der forlader klubben.
                            Jeg har kun foragt overfor dem der lavede hærværk på Ulrik Laursens hus og bil. De er ikke OB fans i mine øjne, men bruger fodbolden til at legitimere hærværk.
                            Jeg er da mega skuffet over at Falk tager til FCK, men jeg forstår godt hans motiv.
                            Jeg vil altid holde med OB og følge dem som jeg har gjort i mange år.
                            Jeg vil bakke op om de spillere der vil og er i OB, dem der forlader klubben til fordel for at arbejde andetsteds tak for nu og held og lykke.
                            jeg vil kigge fremad.

                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              sorry ikke nok uddybet af mig, men hvis man acceptere ham spille i striber i foråret acceptere/tilgiver man ham også trøjestuntet (i min bog) og det er tabermentalitet og middelmådigt......ihvertfald for mig
                              det er imø ikke mere middelmådigt end ikke at kunne give plads til, og acceptere fejltagelser hos spillere. RF er klar over at har dummet sig...so be it. Vi må videre
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                det er imø ikke mere middelmådigt end ikke at kunne give plads til, og acceptere fejltagelser hos spillere. RF er klar over at har dummet sig...so be it. Vi må videre
                                er han det??

                                Comment

                                Working...
                                X