Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kan ikke læse det. Kan nogen fortælle hvad det drejer sig om?

    MvT
    Det er et forsøg på at undskylde sangen de havde lagt op. Med et ynkeligt forsøg på bortforklaring om at de troede de var sjove og de skam er blevet misforstået på det groveste....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Jeg er nu blevet bildt ind, at NT ikke blander sig særligt meget, og lytter meget til sine folk.
      Jeg er blevet bildt ind at NT er inde over alle store beslutninger - men jeg kan naturligvis tage fejl, når jeg regner med at Falk-sagen ikke er for lille til at NT vil have indflydelse på den. Men det tvivler jeg nu på. Men sikker kan jeg naturligvis aldrig være.
      Last edited by claudes1; 29-02-2016, 18:40.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Klart at rammerne for økonomien udstikkes af en bestyrelsen. Men det skal jo heller ikke være sådan, at JH lige pludseligt bliver forvandlet til en ren hånddukke. NT blander sig ikke i, om klubben skal købe Anders eller Hans.
        Det er klart.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg er ikke i tvivl om at han skal høres i de store handler og dyre kontrakter , hvis bestyrelsen har sat et lønloft så skal JH rette ind efter det . Men mon JH er så uselvstændig så han har haft NT. med på råd da han afgav det første kontrakttilbud og faldbød Falk ?

          Hvis lønloftet er 200.000 , og det skal holdes uanset hvilken spiller der tales om så er der meget langt til toppen og spillet om de sjove pladser i OB , ligesom det bliver umådeligt svært at hente spillere fra de efter danske forhold høje hylder , og spillere som shiner ala Falk bliver endnu sværere at holde på , og det kan udnyttes af andre klubber til at overbyde på løn og dermed lettere lokke vores bedste spillere til et skifte .
          Hvor har vi det med de 200.000 fra?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg har fattet jeres ansvar og skyld snak - dummere er jeg trods alt ikke - og det har intet med det at gøre i denne sag. Det kan sagtens være bestyrelsesformandens ansvar - det handler jo om, hvor meget han gerne vill have en finger med i - og det er vist temmelig meget.

            Det er altid i sidste ende den øverste ledelses ansvar, hvad dem under ham gør.

            Jeg prøver ikke at gøre folk dummere - jeg minder bare om at JH har tilbudt hvad han har tilbudt Falk, fordi bestyrelsesformanden har sagt god for det der er tilbudt - så er den egentligt ikke er længere. Ellers var JH sndsynligvis fyret allerede - hvis bestyrelsesformanden mente, at JH havde fucket Falk-forhandlingerne op.
            Det er ikke ledelsens ansvar hvilke spillere sportsdirektøren finder værdige nok til et tilbud. De stoler vel på at sportsdirektøren ved hvordan gamet fungerer, og udstikker et loft. Men det er alene sportsdirektøren der finder ud af at aflevere et tilbud UNDER loftet.

            Og bagefter skal stå og forsvare sin arbejdsgang på tv når PR lokummet brænder på.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Hvor har vi det med de 200.000 fra?
              TV3 sport1 fra forleden.. JH tæt på bekræfter at Falk's sidste tilbud var loftet i OB..
              Og det var 200.000 plus det løse

              Comment


                Mere om falk kontrakt sagen på tv3sport 1 i løbet af den næste times tid...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Mere om falk kontrakt sagen på tv3sport 1 i løbet af den næste times tid...
                  Jeg gider snart ikke høre mere....
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg gider snart ikke høre mere....
                    forstår jeg sådan set godt - klogere bliver vi næppe....meeeen ser det nu nok alligevel - hvem vil nu ud og spinne et budskab?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg gider snart ikke høre mere....
                      Amen!
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        forstår jeg sådan set godt - klogere bliver vi næppe....meeeen ser det nu nok alligevel - hvem vil nu ud og spinne et budskab?
                        Skriv et kort referat, hvis de siger noget nyt. Så er du sød.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Skriv et kort referat, hvis de siger noget nyt. Så er du sød.
                          nåååå - jamen jeg er sød.

                          Men de havde nu oversolgt det indslag godt og grundigt. Bare et recap af hvad vi hørte i fredags....og så kan Jørgensen og Friman stå og kloge lidt over det.
                          - og de er enige i at det er dårlig købmandskab fra JHs side

                          Comment


                            Nå der var jeg lidt hurtigt ude - lidt nyt har de - i form af et tlf interview med sjade - det kommer så til at handle om deres sang.....og at de har sendt blomster til falk - nåååååå hvor sødt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nåååå - jamen jeg er sød.

                              Men de havde nu oversolgt det indslag godt og grundigt. Bare et recap af hvad vi hørte i fredags....og så kan Jørgensen og Friman stå og kloge lidt over det.
                              - og de er enige i at det er dårlig købmandskab fra JHs side
                              Og nu udstiller de lidt OB's ledelse ifb at de snakker FCK og Delany som gør det meget meget mere proffesionelt. I hvertilfald i medierne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Nå der var jeg lidt hurtigt ude - lidt nyt har de - i form af et tlf interview med sjade - det kommer så til at handle om deres sang.....og at de har sendt blomster til falk - nåååååå hvor sødt
                                syntes nu det er lidt kvalmende

                                Comment

                                Working...
                                X