Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    syntes nu det er lidt kvalmende
    DET syntes jeg nu også - men kunne ikke finde en smiley der brækker sig...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      DET syntes jeg nu også - men kunne ikke finde en smiley der brækker sig...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Og nu udstiller de lidt OB's ledelse ifb at de snakker FCK og Delany som gør det meget meget mere proffesionelt. I hvertilfald i medierne
        tjo - men det klarede OBs ledelse vel egenligt ret godt selv.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          tjo - men det klarede OBs ledelse vel egenligt ret godt selv.
          Jo jo.. Men når der bliver bekræftet fra flere sider kan det vel ikke kun være os dumme JH hadere der er helt ude i hampen..
          Og uanset hvad der har ret er det bare et fact at OB ligner nogle amatører i denne sag

          Comment


            BREAKING: TV2's nyhedschef beklager forkert placeret citat.

            Uffe Ellemanns kraftige kritik i en af de store historier i Superligaen denne sæson, er fejlagtigt havnet i den forkerte kontekst. TV2 beklager fejlen og bringer her den korrekte, oprindelige artikel:


            Uffe Ellemann: - Jeg har aldrig set mage

            Café Latte-drikker og trøjeflasher Rasmus Falk har skiftet stolt tradition ud med plastique efter længere tids storm.
            Det beklager den tidligere Venstre-minister Uffe Ellemann-Jensen til TV2 Fyn.


            - Han er blevet helt urimeligt behandlet. Jeg har aldrig set mage. Man skal være opmærksom, når amatører entrerer de store kontorer.
            Jeg håber, at det her giver anledning til stor eftertanke, og at dygtige journalister vil grave i det her og finde ud af, at han har kørt det her perfekt.

            Han drager paralleller til Poul Hansen og hans såkaldte kreative kommunikation.

            - Han fik et flertal imod sig og valgte at trække sig. Dengang var jeg formand, og jeg var skide sur. Heldigvis er det en trøst, at han kom stærkt tilbage på TV.

            Den forkerte artikel kan læses her:
            http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-0...ldrig-set-mage



            MvT - (Disclaimer: Ovenstående indlæg kan indeholde spor af sarkasme, ironi, satire og nødder)
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Nu behøver jeg faktisk snart ikke at høre mere om det hr Jensen

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sit-klubskifte

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nu behøver jeg faktisk snart ikke at høre mere om det hr Jensen

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sit-klubskifte
                100% enig....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nu behøver jeg faktisk snart ikke at høre mere om det hr Jensen

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sit-klubskifte
                  Overskriften fortæller ret tydeligt, hvad indslaget handler om, så hvis du ikke vil høre det, kunne du jo lade være med at trykke på den

                  Comment


                    Jeg forstår godt Unge Jensen. Han ville så gerne have blevet for at skabe nogle resultater med sin klub, men klubben er stadig ude af stand til at præstere et hold med habilt forsvar, midtbane og angreb - på samme tid. Og når der er en idiot eller to der forslår lønnedgang for at lokke ham til at tage lidt længere tid i klubben, ja så ved man, at det ikke bliver godt nok endnu.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Overskriften fortæller ret tydeligt, hvad indslaget handler om, så hvis du ikke vil høre det, kunne du jo lade være med at trykke på den
                      Måske har jeg bare linket det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nu behøver jeg faktisk snart ikke at høre mere om det hr Jensen

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sit-klubskifte
                        Det er blevet kvalmende, at Falk bruger så meget tid i medierne, koncentrer dig dog om at spille fodbold. (smiley der brækker sig)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg er blevet bildt ind at NT er inde over alle store beslutninger - men jeg kan naturligvis tage fejl, når jeg regner med at Falk-sagen ikke er for lille til at NT vil have indflydelse på den. Men det tvivler jeg nu på. Men sikker kan jeg naturligvis aldrig være.
                          Selvfølgelig er han inde over store beslutninger, men hvad er en stor og lille beslutning i denne sammenhæng? det ved vi jo ikke. Selvfølgelig er den overordnede lønramme en ledelsesmæssig beslutning, som NT er inde over, sammen med bestyrelsen. Men tror næppe det er NT, der har beordret, at JH skulle give et kontrakttilbud der indeholdte en lønnedgang, det er en JH Mads "Femøre" classic.

                          Comment


                            Det er sjovt, at Rasmus Falk bliver ved med at snakke om, at han vil fokusere på sin sidste tid i OB. Alligevel laver dummedrengen ikke andet end at lade sig interviewe om sagen. Nu har han så været ude og gå en lang tur med en journalist, hvor han snøvler sig igennem dumme forklaringer for sit valg. Var han ikke kommet til at tage kærestens halstørklæde på?

                            Jeg glæder mig SÅ meget til, at Rasmus Falk løber over til København og tilslutter sig skaren af får. Kan simpelthen ikke holde ud at se ham i OB og Odense. Han hører til i København, og han er aldrig velkommen til at vende tilbage.

                            Smid ham nu på bænken, Kent. Han spillede ELENDIGT mod AGF. Det eneste, der roterer i hans ellers minimale tankestrøm, er den liderlige drøm om at spille i FCK. Hvorfor løste vi ham ikke bare fra kontrakten? Vil 10x hellere se Greve spille den plads.

                            Rasmus Falk, jeg ønsker dig alt det bedste, man kan du ikke bare se at skride over til den nye klub, så vi kan fryde os, når du ikke slår igennem på grund af din ikke-eksisterende mentale styrke og ekstreme mangel på alt andet end finurlige driblinger, som for det meste ender i ingenting.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Nå der var jeg lidt hurtigt ude - lidt nyt har de - i form af et tlf interview med sjade - det kommer så til at handle om deres sang.....og at de har sendt blomster til falk - nåååååå hvor sødt
                              Jeg synes også, at Sjades sang var pinlig. Ikke fordi den lavede grin med Rasmus Falk, men fordi det var så tåbeligt umusikalsk, at det frembragte trækninger i mine tæer, som jeg får problemer med at rette ud igen.

                              Hvorfor sende ham blomster? Forhåbentlig var det en rådden buket med en gemt hugorm inde i, som lå klar til at bide.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg gider snart ikke høre mere....


                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/tv-rasmus-falk-fortaeller-historien-om-sit-klubskifte
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X