Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har aldrig været så specielt efter Jesper Hansen, men en sådan behandling af den bedste spiller i truppen i forbindelse med en lønfohandling, for at forlænge aftalen med spilleren er totalt hen i vejret. Jeg havde godt hørt fra inderkredsen i Horsens, at Jesper Hansen var den største kræmmer i Jylland, da han var der, troede dog ikke det var så slemt.��

    Comment


      Årtiets største, bedste, og mest populære OB spiller...

      Hvor er det fattigt... og hvor bliver der langt til toppen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Ahhhhhh. Kom mine børn...

        Kom over til den mørke side sammen med mig, Magge,ChrisOB & Co

        vi har ventet på jer

        Comment


          Denne afsløring kaster et yderst interessant lys over sagen. Det underbygger min fornemmelse af, at Jesper Hansen er og bliver en lille ynkelig provinsiel kræmmer, som intet har at gøre i en klub, der gerne vil lege med i toppen, men mest af alt hører til i en ligegyldig provinsklub som Horsens. Pinligt at se ham træde vande i det interview, som en politiker der lige er taget med hånden nede i kagedåsen, manden er afsløret, klædt af, udstillet for sit manglende format.

          At forsøge, at spise sin absolut største profil af med pebernødder er simpelthen så tåkrummende pinligt, en skamplet på klubbens renomme. At han overhovedet kan tænke tanken siger alt om, at han ikke er i nærheden af, at have det der skal til, for at lede en topklub.

          Desværre er jeg bange for, at Jesper Hansen mentaliteten har inficeret vores klub. At mange på de ledende poster lider af snæversyn, mangel på format, mangel på visioner, mangel på evnen til refleksion og selvkritik. I mine møder med klubben, har jeg oplevet et miljø af rygklappere, hvor man ikke tåler kritik, og hvor enhver kritiker bliver frosset ud, den slags fører til ideløshed, formatløshed og inerti.

          OB bliver aldrig en topklub med nuværende set-up, der mangler mennesker med format i ledelsen.

          ps. Det signal OB har sendt i denne sag, vil skræmme spillere væk i fremtiden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Hør nu her. Man ER skudt i låget, hvis man kan finde på at sende et tilbud med lønnedgang til en spiller man gerne vil beholde og begrundelsen er for at se hvad Falk (og agenten) vil. Mon ikke de så mister lysten lidt til OB. Kommer til at tænke på Eva Kjer Hansen, når jeg hører JH.
            Som inspiration til JH!:
            http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-0...g-som-minister
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Jeg har tiidligere tilbudt at vi kunne have forlænget med Falk, hvor en hvis procentdel af et videresalg blev lagt ud som fan-aktie.

              Jeg synes vi har spillet fallit, og JH har ikke afsøgt alle muligheder i den sag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Har aldrig været så specielt efter Jesper Hansen, men en sådan behandling af den bedste spiller i truppen i forbindelse med en lønfohandling, for at forlænge aftalen med spilleren er totalt hen i vejret. Jeg havde godt hørt fra inderkredsen i Horsens, at Jesper Hansen var den største kræmmer i Jylland, da han var der, troede dog ikke det var så slemt.��
                Der er efterhånden en perlerække af eksempler på elendig ageren og udtalelser ala Komiske Ali fra JH imo .

                Indkøb af Kirkeskov på trods af Ari's elendige spil på en central midt , som modstanderne lagde taktik efter fordi den var så elendig .

                Indkøb af Kryger som hb .

                4 årig kontrakt til TM .

                lejen af Dalsgaard som slet og ret ikke passede ind i OP's system .

                Udmeldingen om at bygge holdet op med egne unge og profiler udefra .

                Vi er trygge ved forsvaret .

                Indkøb af 3 ikkebrugbare målmænd i et og samme vindue .

                Toppel skræmt væk .

                Falk skræmt væk .

                Gennem hele perioden har grundpillerne i fundamentet ikke været godt nok fra målmand over forsvar til den centrale midt
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Der er efterhånden en perlerække af eksempler på elendig ageren og udtalelser ala Komiske Ali fra JH imo .

                  Indkøb af Kirkeskov på trods af Ari's elendige spil på en central midt , som modstanderne lagde taktik efter fordi den var så elendig .

                  Indkøb af Kryger som hb .

                  4 årig kontrakt til TM .

                  lejen af Dalsgaard som slet og ret ikke passede ind i OP's system .

                  Udmeldingen om at bygge holdet op med egne unge og profiler udefra .

                  Vi er trygge ved forsvaret .

                  Indkøb af 3 ikkebrugbare målmænd i et og samme vindue .

                  Toppel skræmt væk .

                  Falk skræmt væk .

                  Gennem hele perioden har grundpillerne i fundamentet ikke været godt nok fra målmand over forsvar til den centrale midt
                  PROCES!!!! For guds skyld! Det er en proces!! Han ved, hvad han laver - giv ham nu chancen!! ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Var jeg den eneste der hørte mellem linjerne, at det kontraktilbud med lønnedgang var det "lille" af to kontrakttilbud?

                    Og at Falk, hvis han skulle forblive på samme lønniveau/stige, skulle binde sig til en længere kontrakt end han var villig til?
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Var jeg den eneste der hørte mellem linjerne, at det kontraktilbud med lønnedgang var det "lille" af to kontrakttilbud?

                      Og at Falk, hvis han skulle forblive på samme lønniveau/stige, skulle binde sig til en længere kontrakt end han var villig til?
                      Nej, det er du ikke. Der blev sagt meget mellem linierne. Også noget med frikøbsklausul etc. Det er sg* svært at finde ud af hvad der er op og ned i Falk-Gate ....
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                        Nej, det er du ikke. Der blev sagt meget mellem linierne. Også noget med frikøbsklausul etc. Det er sg* svært at finde ud af hvad der er op og ned i Falk-Gate ....
                        Jeg tror at begge parter har spillet højt spil. Og jeg har en snigende fornemmelse af, at det næsten er lige meget hvilket tilbud JH var kommet med, så havde Falk ikke forlænget.

                        Og hvad sker der i øvrigt for, at Poul Hansen i sin rolle som ekspert er kilde på interne kontraktforhold i OB? Hvis jeg var OB ville jeg alvorligt overveje et søgsmål. Der må være en eller anden form for tavshedsklausul, når man bliver ansat i så følsom en stilling.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Hvilket vel også er det rigtige udgangspunkt fra klubbens side? Ville da være fuldstændigt hjernedødt at tilbyde ham en kort kontrakt med en evt forholdsvis lav frikøbsklausul, og så tilmed give ham en lønforhøjelse....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg tror at begge parter har spillet højt spil. Og jeg har en snigende fornemmelse af, at det næsten er lige meget hvilket tilbud JH var kommet med, så havde Falk ikke forlænget.

                            Og hvad sker der i øvrigt for, at Poul Hansen i sin rolle som ekspert er kilde på interne kontraktforhold i OB? Hvis jeg var OB ville jeg alvorligt overveje et søgsmål. Der må være en eller anden form for tavshedsklausul, når man bliver ansat i så følsom en stilling.
                            Ja, han var ikke for smart i sine udtalelser! Men det er vel kendetegnende for ham!?
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
                              Hvilket vel også er det rigtige udgangspunkt fra klubbens side? Ville da være fuldstændigt hjernedødt at tilbyde ham en kort kontrakt med en evt forholdsvis lav frikøbsklausul, og så tilmed give ham en lønforhøjelse....
                              Præcis. Jeg tror alle dem der er efter JH med fakler og høtyve, mangler lidt indsigt i hvordan sagen hænger sammen. Ligesom os andre, i øvrigt.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg tror at begge parter har spillet højt spil. Og jeg har en snigende fornemmelse af, at det næsten er lige meget hvilket tilbud JH var kommet med, så havde Falk ikke forlænget.

                                Og hvad sker der i øvrigt for, at Poul Hansen i sin rolle som ekspert er kilde på interne kontraktforhold i OB? Hvis jeg var OB ville jeg alvorligt overveje et søgsmål. Der må være en eller anden form for tavshedsklausul, når man bliver ansat i så følsom en stilling.
                                Den tanke er du ikke alene med...

                                Det er jo ikke første gang der opstår bizarre situationer med PH som OB kommentator... Husker også Ove P var ude med en ordentlig snitter til ham og Tv-stationen på et tidspunkt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X