Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
    Eksempelvis vi taber en del kampe med Falk på banen, og som muldvarp inkognito skabes der splid i spillertruppen og ikke mindst på lægterne, for til sidst at ramme direktionsgangen. Når vi bare kan få en 8 plads i stedet for en 9.plads og samtidig hjælpe Falk til at blive klar til Parken må det være at foretrække, end at satse på holdets fremtid uden en Falk. Den sti vil føre til meget bøvl og endnu en spildt sæson næste år, men som du og andre anfægter er der nogle placeringspenge at hente, og det må åbenbart vurderes til at være afgørende for klubben, hvilket jeg er uenig i. Det gælder om at få udviklet vores offensive spil så hurtigt som muligt, en offensiv uden Falk vel og mærke.
    Det kan jo også være vi vindet en del kampe med Falk på banen vi ellers ville have tabt.
    Men lad os vurdere det når superligaen begynder igen.

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Så god er Falk altså heller ikke. Han fylder f.eks. ikke ret meget defensivt, og det gør at holdet falder sammen. Jeg så ham gerne væk nu - og hvis man ikke vil hente en nu med hår på nosserne, så må Yao ind og spille dén venstre midt og måske vokser der lidt ud på ham.
    Vi skal ikke forcere en relativt ung spiller og ny i Europa hvis et andet alternativ er i klubben, så skider jeg på det alternativ er Falk, der er utroligt mange det har det skidt med.
    Kan godt følge jer i den del, men derfor behøver man ikke kaste Yao for 'løverne' nu her, han er U-19 spiller, der er ikke nogen grundt til at give ham 1. holds kampe.

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    - lige præcis, det er jo netop pointen og argumentet for at lade falk sidde ude og give lucas eller greve eller hvem der skal spille den kant så de kan blive spillet ind på holdet.
    Men det kan jo være de ikke har niveauet til at levere på superliga niveau. Jeg vil elske at se OB i top 6 i denne sæson, og med den trup der er nu er vi tættere på end vi var for 2 måneder i min optik.

    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
    Hvorfor? Vi spiller en mellemsæson - de spiller trods alt om mesterskabet. Jeg mener, vi sidder med kortene.
    Jeg er ikke helt enig i at vi har en mellem sæson, jo bedre vi ligger til sommer, jo højere hylde tror jeg vi kan hente nye spillere fra.

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg tror ikke Falk skifter nu her. Af flere årsager.

    Først og fremmest tvivler jeg på, at FCK kommer med et bud - og hvis de gør har jeg svært ved at se dem byde nok til, at OB slipper ham. Et skud i tågen kunne måske være at vi kræver et par millioner, og vil ikke blive overrasket hvis det er mere.

    Jeg tror næsten alle, er enige omkring fordelene ved at skille sig af med ham nu: måske primært at man kan begynde at sammenspille offensiven til næste sæson og slippe for fanproblemer. Jeg er da sikker på man har begge dele med i overvejelserne.

    Jeg tror bare OB (JH/KN) er meget længere fra at ville sælge denne sæson som en "mellemsæson" allerede nu, end de fleste fans lader til at være. Jeg tror rigtig gerne man vil rykke op i tabellen og måske endda slutte i den bedste halvdel. Fordi det giver placeringsbonus (+ en ekstra hjemmekamp), men måske endnu mere fordi der er stor signalværdi og psykologisk værdi i det.

    Det kan være med til at opretholde og styrke troen på hele "projektet" internt i truppen og klubben, og så vil det bare være dét nemmere at sælge "projektet" til omverdenen, især evt. nye spillere. Hvis vi leger med tanken om, at vi skal erstatte Falk med en ny profil. En spiller der ligger på højeste hylde af hvad vi kan magte økonomisk. Der vil den største udfordring måske ofte være at få ham til at se de sportslige perspektiver i at skifte til os. For hver gang i træk vi slutter i bunden bliver det svære at sælge historien om, at "vi er en topklub, der har været i en dårlig periode men nu er på vej tilbage". Det bliver betydeligt nemmere hvis man rent faktisk har vist resultatmæssig fremgang.

    Så jeg forestiller mig personligt ikke, at man har så travlt med at få ham afsted. Tror ikke man sidder og venter ved telefonen eller forsøger at starte forhandlinger med FCK. Langt hen ad vejen tror jeg man er villig til at satse/stole på, at Falk også vil kæmpe i foråret og selvom han er på 95% er han stadig klart vores bedste spiller. Og ligeledes tror jeg man vil satse/stole på (det samme vil jeg selv), at langt de fleste fans vil bruge det meste af deres krudt på at støtte holdet fremfor at hetze Falk, så det derfor vil drukne lidt.
    Super indlæg, der er så mange guldkorn i det :)
    Jeg er også overbevist om at Falk vil kæmpe i foråret, også for at vise til nogen at selv om han skifter efter sæsonen så er han ikke færdig med at spille for OB før sidste kamp er fløjtet af. Han har også stolthed den kære Falk.


    Men bottom line, så glæder jeg mig til at følge de sidste 5 dage af vinduet og se hvad der sker når Superligaen starter op igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Han spillede 1. halvleg i træningskampen mod Helsingør. På et tidspunkt tog han et af de der 50-meters returløb, og tacklede igennem på en Helsingørspiller der var på vej mod vores mål. I en træningskamp. I ti graders frost. Jeg må indrømme, at jeg var imponeret af indstillingen. Der tror jeg ikke bliver problemer i foråret. Tværtimod.
      Jeg tror heller ikke at Falks indstilling kommer til at være dårlig, han er en professionel fodboldspiller, der er mange symboler på at selv om man skifter klub om 6 måneder kan man sagtens kæmpe for den klub man er i.

      Det er ofte ligemeget om man har været der 10 år eller 3 år, det har noget at gøre med vedkommendes indstilling.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Jeg tror heller ikke at Falks indstilling kommer til at være dårlig, han er en professionel fodboldspiller, der er mange symboler på at selv om man skifter klub om 6 måneder kan man sagtens kæmpe for den klub man er i.

        Det er ofte ligemeget om man har været der 10 år eller 3 år, det har noget at gøre med vedkommendes indstilling.
        De to ting hænger nødvendigvis ikke sammen. Emil? Nyrén? Bendtner?
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Bashkin glæder sig naturligvis til gensyn med Falk.

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            De to ting hænger nødvendigvis ikke sammen. Emil? Nyrén? Bendtner?
            Det ved jeg godt.

            Så kan man diskutere hvor professionelle de 3 du nævner er?

            Altså professionelle indstilling.

            Comment


              Jeg håber, at Falk vil ved stå sin beslutning om at pisse på OB's fans, når vi kommer til den sidste kamp hjemme mod AaB den 29. maj.

              Når kampen er slut, forventer jeg, at Rasmus Falk kommer ned til Stiften for at blive mødt af en øredøvende og flere minutter lang pibekoncert, som kan sende ham godt på vej til København.

              Er det ikke, hvad han selv har bedt om med sit stunt?
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Jeg håber, at Falk vil ved stå sin beslutning om at pisse på OB's fans, når vi kommer til den sidste kamp hjemme mod AaB den 29. maj.

                Når kampen er slut, forventer jeg, at Rasmus Falk kommer ned til Stiften for at blive mødt af en øredøvende og flere minutter lang pibekoncert, som kan sende ham godt på vej til København.

                Er det ikke, hvad han selv har bedt om med sit stunt?
                Det er vel øjnene der ser det.

                Hvornår har han sagt han vil pisse på OB's fans?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Det er vel øjnene der ser det.

                  Hvornår har han sagt han vil pisse på OB's fans?
                  Det gjorde han, da han stik imod alle uskrevne regler trak i FCK's trøje, mens han stadig var på kontrakt i en konkurrerende klub.

                  Havde han bare fået taget et billede som alle andre, hvor han trykker hånd med Solbakken, havde vi ikke haft noget at komme efter, selvom vi stadig var i vores gode ret til at være skuffede over hans valg.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Det ved jeg godt.

                    Så kan man diskutere hvor professionelle de 3 du nævner er?

                    Altså professionelle indstilling.
                    Det har du helt ret i.

                    Jeg tror vi er godt vant i Danmark i den henseende. Jeg læste på et tidspunkt en bog om Hellas Verona, der hedder "A season with Verona", hvor forfatteren fortæller, at man altid kunne se, nærmest fra den ene kamp til den anden, hvornår en italiensk spiller fra en mindre klub som Verona havde skrevet kontrakt med en større klub som Milan, Juve osv. Det var den dag han holdt helt op med at spille fodbold, når han løb på banen.

                    Fansene af Verona var i den forbindelse meget forbløffede over Martin Laursen. Selv efter, at det blev offentliggjort at han var på vej til en anden klub, blev han ved med at spille som han altid havde gjort, løbe bolde op, gå ned i tacklinger, osv. Det var de ret forundrede over
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Brøndby skulle have tilbudt Falk en kontrakt der matchede FCK's

                      http://www.bt.dk/superligaen/tredje-...-indtil-videre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Det gjorde han, da han stik imod alle uskrevne regler trak i FCK's trøje, mens han stadig var på kontrakt i en konkurrerende klub.

                        Havde han bare fået taget et billede som alle andre, hvor han trykker hånd med Solbakken, havde vi ikke haft noget at komme efter, selvom vi stadig var i vores gode ret til at være skuffede over hans valg.
                        Nåh okay, det var den måde han sagde det på.

                        Men i min optik beror hvordan han skal 'behandles på' ud fra de præstationer han leverer på banen.
                        Og ja, jeg ved godt de fleste er uenige med mig i det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det har du helt ret i.

                          Jeg tror vi er godt vant i Danmark i den henseende. Jeg læste på et tidspunkt en bog om Hellas Verona, der hedder "A season with Verona", hvor forfatteren fortæller, at man altid kunne se, nærmest fra den ene kamp til den anden, hvornår en italiensk spiller fra en mindre klub som Verona havde skrevet kontrakt med en større klub som Milan, Juve osv. Det var den dag han holdt helt op med at spille fodbold, når han løb på banen.

                          Fansene af Verona var i den forbindelse meget forbløffede over Martin Laursen. Selv efter, at det blev offentliggjort at han var på vej til en anden klub, blev han ved med at spille som han altid havde gjort, løbe bolde op, gå ned i tacklinger, osv. Det var de ret forundrede over
                          Ja, det viser meget godt det jeg mente.
                          Altså Martin Laursen delen :)

                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Brøndby skulle have tilbudt Falk en kontrakt der matchede FCK's

                          http://www.bt.dk/superligaen/tredje-...-indtil-videre
                          Se så er jeg endnu mere glad for han tog til FCK.
                          Han været så meget værre hvis han havde skiftet til BIF.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Nåh okay, det var den måde han sagde det på.

                            Men i min optik beror hvordan han skal 'behandles på' ud fra de præstationer han leverer på banen.
                            Og ja, jeg ved godt de fleste er uenige med mig i det.
                            Jeg skriver altså ingen steder, at han har sagt, at han vil pisse på OB's fans. Hvorfor lægger du det i munden på mig? Sådan en handling tæller i øvrigt også mere end 1000 ord.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Jeg skriver altså ingen steder, at han har sagt, at han vil pisse på OB's fans. Hvorfor lægger du det i munden på mig? Sådan en handling tæller i øvrigt også mere end 1000 ord.
                              Sorry der skulle nok have været to " 'er omkring ordet sagde i min kommentar.

                              Det var ikke sådan ment i det indlæg, sorry mate.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Sorry der skulle nok have været to " 'er omkring ordet sagde i min kommentar.

                                Det var ikke sådan ment i det indlæg, sorry mate.
                                Helt ok
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X