Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg ved godt at mange folk herhjemme lige nu, er i selvsving over en harpiskindsmurt bold der bliver kastet rundt i en halv, imens der kører eurodance for fuld skrue ud af højtalerne, men i fodbold er der faktisk noget der hedder fankultur og følelser, og det er slet ikke noget nyt fænomen, ej noget fynsk fænomen, ej noget dansk fænomen. Når en af ens nøglespillere skifter til en hadet konkurrent, endda en spiller som fans har været med til at bære frem, grundet et geografisk tilhørsforhold, er det meget naturligt, at der kommer en trodsreaktion, når denne spiller vælger at vende sig mod den klub og de fans, som ellers har støttet ham i mange år.

    Om man synes, at spilleren er i sin gode ret til det eller ej, kan man ikke ændre på, at det er et rimeligt normalt reaktionsmønster for en person der identificerer sig med sin fodboldklub, og føler sig trådt på i en grad.
    Uh fortæl mig mere om det der 'fankultur og følelser' fordi det må da være noget jeg ikke forstår og som kun din forståelse dikterer hvad er...

    Mere reelt; selvfølgelig kommer der reaktioner - men når der i forvejen er så stor medie opmærksomhed på hvordan netop OBs fans opfører sig overfor deres spillere, så er det endnu mere vigtigt at folk tænker sig bare en smule om før de reagerer.
    Beskeden du citerer kom fra en snak om effekten den nuværende reaktion har på vores andre unge spillere - hvor vi langt hen af vejen siger at deres præstationer for klubben ikke er en skid værd hvis de en dag tager et valg som fans ikke har accepteret først, for at de efterfølgende bliver lagt for had.

    Comment


      Jeg forstår godt de mange emotionelle/negative udbrud der her skrives. Vi er skuffede over at han ikke bliver her i OB, men det er ledelsen stordels selv skyld i ! De var simpelthen for sent ude med en kontraktforlængelse !
      Hvad jeg så IKKE forstår; er at Falk ikke tog til udlandet !? Dèt havde han garanteret muligheden for !
      Men glem det med "klub-luder" ! Alle og enhvèr vil have mere i lønningsposen eller bedre karrieremuligheder ! OGSÅ Falk. Skylder jeg f.eks min arbejdsgiver evig troskab ? Nej, vel !
      Her til sidst; Jeg kommer på stadion igen og igen. OGSÅ selvom Falk er dèr (FOR e. IMOD OB) !

      Comment


        btw, er det her hvad i selv ønsker at blive fremstillet som?

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...blandt-ob-fans

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Der er mange ting, jeg personligt har lyst til at skrive, men jeg gider ikke blive kaldt "narrøv", "bøsserøv" og des lige af en såkaldt "anti-primitiv" person, så jeg nøjes med en klar opfordring til folk om at tænke sig om. Uanset hvilken mening, man kører med.

          OB forever.

          MvH ChrisOB
          Enig - jeg synes dog at det er forståeligt hvis der ryger nogle enorme finker af panden på forum i de kommende dage - det synes jeg egentligt der skal være plads til - det her er vel den værste transfermæssige episode der er sket i OB nogensinde - ja, værre end Ulrik L, fordi Falk burde være kunnet komme til udlandet.

          Comment


            Håber virkelig han får frost i bollerne og splinter i r.... af at skulle sidde på tribunen hvert eneste sekund hele foråret.
            Han skal ikke engang have lov til at træne med!
            Det her er værre end nr. 7, Judas og Luder Lars...,

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
              Svedigt du lige får udtalt dig på alles vegne. Jeg ønsker aldrig Rasmus tilbage. Forskellen på ham og borring findes i detaljen. Al den spin har givet falske forhåbninger og derfor endnu større skuffelse over beslutningen. Det så du ikke borring gøre.
              Ja, det er lidt vildt, ikk?
              Men lad os parkere den om 6-7 år og se hvad der er løbet af vand under broen.

              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
              btw, er det her hvad i selv ønsker at blive fremstillet som?

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...blandt-ob-fans
              Er det ikke allerede for sent?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Øv, jeg synes, at det er trist, hvis det er lykkedes for "moralens sande vogter" at censurere dig
                Tja, jeg ved jo, hvad det kan ende med, når moralens vogtere provokerer med deres eget brand af "den rigtige mening". Jeg gider ikke endnu et trip med flere shouting matches - jeg vil bare gerne nøjes med at være skuffet og så holde min harme væk, når jeg ved, jeg nok ikke kan styre den, når jeg først kommer i gang.

                Det er ikke sjovt det her, på nogen måder. For nogen af parterne. Tror de fleste kan gætte sig til min holdning.

                Fred til alle OB fans.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  Er der? Den smædekampagne der er gang i lige nu - det tjener da ikke meget andet i deres øjne end at være en skræmmekampagne rettet mod deres fremtid. "Vælg det vi forventer eller du bliver lagt for had"
                  Sikke en gang sludder! Det her er et fremragende signal til Falk og vores egen AK, vær ærlig overfor klub og fans, i stedet for at spil et ynkeligt skuespil og ta' dem der elsker dig i røven.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Dét her! Præcis det her. Jeg kunne ikke formulere det bedre selv.

                    "Han rykker op i fødekæden", "han har givet alt for OB". Jeg er da ligeglad. Han lader sin kontrakt løb ud, og skifter til en direkte konkurrent, samtidigt med at ham og hans klamme agent har spillet det mest fedtede spin-spil længe set.

                    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                    btw, er det her hvad i selv ønsker at blive fremstillet som?

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...blandt-ob-fans
                    Ja helst - jeg tror de fleste af os ligger vores hjerte i klub og visse spillere, jeg vil strække mig så langt som at sige at hvis ikke du føler noget her, bør du måske overveje dit tilhørsforhold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                      btw, er det her hvad i selv ønsker at blive fremstillet som?

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...blandt-ob-fans
                      Gør de også det med andre klubber, eller hvorfor faen er der altid sådan en nyhed når der er kontroversielle emner i OB

                      Comment


                        Lad os være enige om at det er det tredie værste valg han kunne gøre.
                        Vil hade at se ham i deres trøje men jeg havde sku været/var blevet syg hvis han var skiftet til FCM eller de Pisgule. Han har været blandt de afgørende kræfter som har reddet klubbens r.. fra at rykke ned, så at lægge ham for had på den måde er ikke fair overfor ham

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Er det ikke allerede for sent?
                          Både ja og nej - skaden er sket, men derfor behøver man ikke dyrke den fremadrettet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Enig - jeg synes dog at det er forståeligt hvis der ryger nogle enorme finker af panden på forum i de kommende dage - det synes jeg egentligt der skal være plads til - det her er vel den værste transfermæssige episode der er sket i OB nogensinde - ja, værre end Ulrik L, fordi Falk burde være kunnet komme til udlandet.
                            Så længe OB kun har små midler at gøre med, ligeså længe vil OB forblive med at være en middelmådig klub ! Er HELT enig i at det er det hidtil værst sete transfervindue nogensinde i OB. Men vi skriver vel snart kontrakt med et par 2. divisions spillere !!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Ja helst - jeg tror de fleste af os ligger vores hjerte i klub og visse spillere, jeg vil strække mig så langt som at sige at hvis ikke du føler noget her, bør du måske overveje dit tilhørsforhold.
                              Du ved sørme meget om mig hva? fortæl mig endelig mere om mig selv og hvad jeg føler eller ikke føler - kan godt se det er et problem hvis det ikke er det samme som dig.

                              Edit: siden du føler et behov for at jeg skal retfærdiggøre og yddybe for dig specielt, så lad gå siden du åbenbart føler så meget mere end andre..

                              Gu fanden er jeg skuffet, ja selvfølgelig gør det ondt - sad den første halve time efter det blev offentligt og bare stirrede tomt ud i luften.

                              Men derfor render jeg ikke rundt og leget standard internet ved at bruge extra grimme ord fordi jeg sidder bag en skærm - Falk er skredet, han er bange for udlandet og styret af hans dame og en grisk agent, de ting gør ikke at jeg vil skide på hans præstationer og betydning for klubben og begynde at hade ham personligt.

                              Hans agent er den største fedeste nar - for det er ham der har styret medieshowet og påvirket Falk.
                              Last edited by Vasi; 20-01-2016, 16:09.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                Uh fortæl mig mere om det der 'fankultur og følelser' fordi det må da være noget jeg ikke forstår og som kun din forståelse dikterer hvad er...

                                Mere reelt; selvfølgelig kommer der reaktioner - men når der i forvejen er så stor medie opmærksomhed på hvordan netop OBs fans opfører sig overfor deres spillere, så er det endnu mere vigtigt at folk tænker sig bare en smule om før de reagerer.
                                Beskeden du citerer kom fra en snak om effekten den nuværende reaktion har på vores andre unge spillere - hvor vi langt hen af vejen siger at deres præstationer for klubben ikke er en skid værd hvis de en dag tager et valg som fans ikke har accepteret først, for at de efterfølgende bliver lagt for had.
                                Din påstand om, at det skulle sætte en skræk i vores unge spillere ved tanken om, at de skulle blive lagt for had, hvis de skifter til en konkurrent, må jeg så tillade mig at synes, er lettere arbitrær. Det er da et helt gængst vilkår som fodboldspiller i dag, at du vil blive genstand for mishagsytringer på stadion eller på nettet, og det er da fuldstændigt ligegyldigt, om de har byttet deres tidligere klub ud til fordel for en konkurrent eller om de har sparket en fra modstanderholdet ned.

                                Jeg vil faktisk tillade mig at sige, at det nærmere er et sundt tegn for klubben, at offentligheden får at se ved selvsyn, at der er rigtigt mange der kerer sig om OB, og at man i OB kommer til at spille for en fanskare der lever og ånder for klubben, og ikke bare et ligegyldigt håndboldpublikum som i Farum, Slagelse, osv.

                                Spillere synes ikke at Brøndby er en interessant klub, fordi at Vestegnen bare er det fedeste sted, eller fordi at klubben er særligt harmonisk og godt drevet, eller har fantastiske resultater de sidste 10 år. De synes at Brøndby er interessant, fordi at de har en stor og bidsk fanskare, der står bag deres spillere, og som intimidere modstanderen. Det klæder bestemt også OB med noget bid, nogle følelse og nogle traditioner, og at vi ikke bare er en ligegyldig og overbærende facadeklub.

                                Comment

                                Working...
                                X