Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jo ser du, troll, jeg skrev ikke, at "det hele" drejer sig om fynske spillere på et fynsk hold. Jeg skrev at det er lige så meget værd, som en enhver anden titel. Det ene skulle jo helst ikke udelukke det andet. I en ideel verden vandt vi titler med fynske profiler på holdet, men når vi ikke gør det, troll, så er det også fedt, at vi har så god en spiller med fynsk "pas". Det giver identitet, som jeg synes er en essentiel del af det at holde med et fodboldhold. Så derfor, troll, svarede jeg som jeg gjorde på din latterlige provokation, som bare afslører dig endnu mere.

    MvH ChrisOB
    Og jeg er overbevist at i det sidste identitet er endnu mere værdifuld end titler. Titler kan man købe også, identitet ikke. Den udspringer af tilknytning og lidenskab.
    Da vi tabte med Schalke titlen for flere år, fordi Bayern scorede i overtiden mod Hamburg mens vi fejrede mesterskabet allerede var det absolut ødelæggende i første øjeblikket. Men denne "Meisterschaft der Herzen" gav mere identitet og sammenhold end den titel, vi savner for så lange tid, kunne have givet.
    Så skulle du ikke ærgre dig for meget om "trollen". Han søger opmærksomhed og hvis man kan hjælpe en menneske med at skrive den en eller anden ord til sine ejendommelige indlæg... so what, det er juletid.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Hvilket ærgrer mig, for hvad kan AaB, som vi ikke kan?


      MvH ChrisOB
      De har ikke klovnet rundt med uduelige sportsdirektører. Hvis vi havde haft en ala Lynge eller en anden kompetent mand i spidsen, så havde vi vundet mesterskaber. I stedet har vi klovnet rundt med TC, PH, TB og værste af alt JH.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Og jeg er overbevist at i det sidste identitet er endnu mere værdifuld end titler. Titler kan man købe også, identitet ikke. Den udspringer af tilknytning og lidenskab.
        Da vi tabte med Schalke titlen for flere år, fordi Bayern scorede i overtiden mod Hamburg mens vi fejrede mesterskabet allerede var det absolut ødelæggende i første øjeblikket. Men denne "Meisterschaft der Herzen" gav mere identitet og sammenhold end den titel, vi savner for så lange tid, kunne have givet.
        Så skulle du ikke ærgre dig for meget om "trollen". Han søger opmærksomhed og hvis man kan hjælpe en menneske med at skrive den en eller anden ord til sine ejendommelige indlæg... so what, det er juletid.
        I like you. :-)

        Du har selvfølgelig ret. Da jeg i sin tid, for snart 24 år siden startede med at komme på stadion var det for at mærke en form for samhørighed, som jeg mener fodbold er fantastisk til at skabe. Hvis det bare handlede om titler så var jeg skredet forlængst, og så var der mange fodboldklubber, der ikke havde nogen fans.

        Mit hjerte er fynsk, min identitet er fynsk, Rasmus Falk er meget mere værd, end bare præstationer. Derfor ville jeg føle, det er som at miste en del af ens identitet, hvis Falk skiftede til en anden dansk klub.

        Så jeg håber de herrer i direktionen har det in mente, når de mødes med Falk efter jul.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          I like you. :-)

          Du har selvfølgelig ret. Da jeg i sin tid, for snart 24 år siden startede med at komme på stadion var det for at mærke en form for samhørighed, som jeg mener fodbold er fantastisk til at skabe. Hvis det bare handlede om titler så var jeg skredet forlængst, og så var der mange fodboldklubber, der ikke havde nogen fans.

          Mit hjerte er fynsk, min identitet er fynsk, Rasmus Falk er meget mere værd, end bare præstationer. Derfor ville jeg føle, det er som at miste en del af ens identitet, hvis Falk skiftede til en anden dansk klub.

          Så jeg håber de herrer i direktionen har det in mente, når de mødes med Falk efter jul.

          MvH ChrisOB
          Syntes JH eller Falk sagde at de allerede skulle mødes efter FCK kampen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            I like you. :-)

            Du har selvfølgelig ret. Da jeg i sin tid, for snart 24 år siden startede med at komme på stadion var det for at mærke en form for samhørighed, som jeg mener fodbold er fantastisk til at skabe. Hvis det bare handlede om titler så var jeg skredet forlængst, og så var der mange fodboldklubber, der ikke havde nogen fans.

            Mit hjerte er fynsk, min identitet er fynsk, Rasmus Falk er meget mere værd, end bare præstationer. Derfor ville jeg føle, det er som at miste en del af ens identitet, hvis Falk skiftede til en anden dansk klub.

            Så jeg håber de herrer i direktionen har det in mente, når de mødes med Falk efter jul.

            MvH ChrisOB
            Rasmus Falk betyder mere end direktionen har troet. Jeg tror dog, at de er begyndt at forstå hvor vigtig Rasmus Falk er for folket. Ikke bare som fodboldspiller, men som ikon for klubben.

            Comment


              Et par artikler fra BT:

              http://www.bt.dk/superligaen/hvor-la...broendby-lurer

              http://www.bt.dk/blogs/drop-du-bare-...-broendby-falk

              Comment


                Falk nr. 3. som årets profil, efter Spalvis(1) og Delaney...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Hold fast hvor bliver der spundet mange historier, lidt for spændende om der er hold i nogle af dem:

                  http://www.bt.dk/superligaen/det-nor...dby-til-januar

                  Nogle af dem virker lidt søgte, men der er "nok ikke røg, uden ild" - desværre.

                  Comment


                    Falk i bif. Jeg kan ikke se det ske. Hvis vi alene snakker ambitioner.

                    Comment


                      Det forlyder fra særdeles velinformerede kilde at BIOS har lagt følere ud i OB, men Jesper Hansen har svaret:Vi har Falk lidt endnu!����������������

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af oraklet Se indlæg
                        det forlyder fra særdeles velinformerede kilde at bios har lagt følere ud i ob, men jesper hansen har svaret:vi har falk lidt endnu!����������������
                        bios?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          bios?
                          Tror det er en joke ift sygekørslen Fal(c)k vs Bios

                          Comment


                            Falk kåret til suppens bedste kreatør af Thygesen og Graulund.

                            Comment


                              Falk v. Djemba Djemba lønninger

                              http://www.fyens.dk/sport/Flyver-fal...rtikel/2902902
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Jeg tolker det her som at Falk er tabt. Et sidste desperat forsøg på at please os fans, og få ham til at skifte til udlandet, da de ved hvad et dansk skifte vil betyde.

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-udlandet/

                                Comment

                                Working...
                                X