Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Folk glemmer hvilket oprydningsarbejde der lå på skrivebordet da JH tiltrådte. Og tvivler stærkt på han har haft de store midler til rådighed indtil videre. På trods af det har vi fået ryddet godt op i Poul Hansens fejlkøb, vi har fået angriberen vi har sukket efter i så lang tid med plus 10 mål i støvlerne. Vi har givet en masse unge striwer fuldtidskontrakter og vi ligger bedre til i tabellen end de sidste mange sæsoner. Ok vores forsvar halter, men stop nu det hate. Hvis der var midler til 2 super defensiv så havde vi nok fået dem. Der er bare blevet prioriteret folk der kan banke mål ind. Noget som vi har manglet længe! Jeg er fortrøstningsfuld og tror på både forlængelser, afgange og køb til januar😉👍💪
    Jh har købt mere shit end kanel. Dee er ikke ryddet op. ingen VB med kvalitet, ingen CF med kvalitet, ingen sekser med kvalitet, ingen keeper med kvalitet _ han dumper med et brag, selv Marianne Jelved kunne have købt bedre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jh har købt mere shit end kanel. Dee er ikke ryddet op. ingen VB med kvalitet, ingen CF med kvalitet, ingen sekser med kvalitet, ingen keeper med kvalitet _ han dumper med et brag, selv Marianne Jelved kunne have købt bedre
      Arrr. El Makrini er ikke ligefrem en sæk nødder.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jh har købt mere shit end kanel. Dee er ikke ryddet op. ingen VB med kvalitet, ingen CF med kvalitet, ingen sekser med kvalitet, ingen keeper med kvalitet _ han dumper med et brag, selv Marianne Jelved kunne have købt bedre
        Helt enig. Makrini er dog godkendt. Han er det tætteste på en 6'er vi kommer i truppen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Arrr. El Makrini er ikke ligefrem en sæk nødder.
          Enig. Hvis man forventer en meget bedre 6'er end Makrini, så stikker man da virkelig sig selv blår i øjnene.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Enig. Hvis man forventer en meget bedre 6'er end Makrini, så stikker man da virkelig sig selv blår i øjnene.
            Ind og stem på Falk

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ylleri/5874346
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hermed gjort. Han ligger pt nr 2

              Sjovt at Nicolai Jørgensens mål mod os ikke er med..
              Stig Tøfting havde jo simpelthen så travlt resten af udsendelsen med at lovprise det mål og hvor mange klasser det var over Falk........

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg kan se at du har gættet før og endnu ikke ramt plet ...
                Ja nu er jeg så ikke herre over alle beslutninger (desværre). Jeg har før nævnt at Høegh skiftede - en skade stoppede skiftet, som dog skete året efter !

                Falk skulle desværre være rigtigt nok - jeg aner ikke hvornår og hvilken klub - fortæller blot hvad jeg har fået fortalt af en rimelig pålidelig kilde !!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                  Ja nu er jeg så ikke herre over alle beslutninger (desværre). Jeg har før nævnt at Høegh skiftede - en skade stoppede skiftet, som dog skete året efter !

                  Falk skulle desværre være rigtigt nok - jeg aner ikke hvornår og hvilken klub - fortæller blot hvad jeg har fået fortalt af en rimelig pålidelig kilde !!!
                  tror gerne på at Falk har været i Holland. Og måske også snakket kontrakt. Men derfor er det jo ikke sikkert at deres forhandlinger er blevet til noget..
                  Jeg håber stadig på at Falk får en stor karriere i udlandet. Havde bare også håbet at OB ville have scoret en fed transfersum

                  Comment


                    Falk nomineret til publikumspris

                    http://www.ob.dk/artikel/falk-nomine...ikumspris.aspx

                    Comment


                      Hvordan kan Falks mål imod EfB her i sidste hjemmekamp ikke være med?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Hvordan kan Falks mål imod EfB her i sidste hjemmekamp ikke være med?
                        Med flere af de langskuds mål der er, forstår jeg ikke hvor Emils drøn mod AaB er henne...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hermed gjort. Han ligger pt nr 2

                          Sjovt at Nicolai Jørgensens mål mod os ikke er med..
                          Stig Tøfting havde jo simpelthen så travlt resten af udsendelsen med at lovprise det mål og hvor mange klasser det var over Falk........
                          For ikke at glemme hvor forfærdeligt det var, at det straffe ikke blev dømt...

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Gad vide om der gemmer sig en forlængelse med Falk i OB julekalenderen i morgen :O

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              For ikke at glemme hvor forfærdeligt det var, at det straffe ikke blev dømt...

                              MvT
                              Ja det var godt nok forfærdeligt rigtig rigtig mange gange....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                                Gad vide om der gemmer sig en forlængelse med Falk i OB julekalenderen i morgen :O
                                Så heldige er vi nok ikke

                                Comment

                                Working...
                                X