Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Falken er desværre tabt. Der ligger bud parat på ham fra alle betydningsfulde klubber i Danmark, naturligvis inklusiv OB, som er parat til at gøre ham til den bedst lønnede spiller i klubben nogensinde.

    Jeg håber naturligvis, at Rasmus vælger en udenlandsk klub frem for Superligaen (medmindre han da har så stort et OB-hjerte, at han skriver en ny kontrakt og lader sig sælge som tak for hjælpen, ligesom Per P.)

    Hvis han bliver hængende i FCK eller Brøndby, kommer han aldrig nogensinde til at indfri sit potentiale. Han har virkelig alderen til at komme af sted (og kunne gøre en forskel) nu. Jeg håber, han kommer til Holland eller Tyskland.

    I øvrigt skulle både FCK, Brøndby og FCM være klar til at betale mere end OB, hvis han vælger dem.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Jeg tolker det her som at Falk er tabt. Et sidste desperat forsøg på at please os fans, og få ham til at skifte til udlandet, da de ved hvad et dansk skifte vil betyde.

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-udlandet/
      Sådan skal JH jo melde ud , det vil være et for både ham og OB hvis Falk skiftet til en anden dansk klub
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Han er ikke tabt endnu

        Comment


          Falk gør status, og runder sin egen fremtid til slut, og der er som ikke noget nyt der, men jeg blev sgu heller ikke mere positiv ligefrem... Meget slukøret Falk de fangede der - http://www.tv2fyn.dk/artikel/falk-daarligt-vi-faar-de-store-nederlag
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Falk på tyrkisk :-)

            Nogle sprogkyndige som kan sige hvad der står ?

            http://kuzeyligleri.blogspot.dk/2015...ensen.html?m=1
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Falk på tyrkisk :-)

              Nogle sprogkyndige som kan sige hvad der står ?

              http://kuzeyligleri.blogspot.dk/2015...ensen.html?m=1
              Af hvad jeg får ud af Google translate så det primært omkring U21 og strukturen i dansk ungdomsfodbold. Der er referencer til hans skader og han har stået i skyggen af Sisto men han kan mere varieret. Så,er der referencer til FCM akademiet ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Falk på tyrkisk :-)

                Nogle sprogkyndige som kan sige hvad der står ?

                http://kuzeyligleri.blogspot.dk/2015...ensen.html?m=1
                Han bragt tilbage på landsholdet i Danmark U21 talentfulde spillere har flyttet holdet til EM topniveau udstillingsvindue spille semifinalen indtastet radaren selvfølgelig meget vigtig klub, med henblik på at skabe opmærksomhed i igen, hvilket vil ende kontrakten i juni 2016 at henvise tilbage Rasmus Falk Jensen. Odenses fløj angriber Rasmus Falk blev født den 15. januar 1992. Fodbold i Middelfart Gymnase & Boldklup han trådte i infrastruktur. Capabilities bemærket måde holdet Odense har adgang samtidig holde æren af ​​at bære holdet trøje for første gang, tager tid forskydning af Århus i maj 2010. Mod slutningen af ​​næste sæson begyndte langsomt klart sted i teamet. I 2011-2012 sæsonen holdet değişilmez begynder at finde sted mellem 4 mål i 27 kampe til at tage tid, viste to assists for udførelsen. Danmark hævede fodbold, såsom særlige kompetencer identificeret i infrastrukturen ikke havde en karriere pludselig skyrocketed, men måske han sætter på mere med hver passerer sæson. Kalendere af 2012 med skade, han tilbragte showet December forventedes at spille fodbold i 4-7 uger, men holdt sig væk fra området indtil næsten 7 måneder. For en spiller, der ønsker at forme karrieren bestemt en meget lang tid. På det tidspunkt, ikke kunne slippe fra at være i skyggen af ​​Pio Sisto blev bygget til at fremvise Midtjylland akademiet. Sisto, Falke af en spiller med specielle evner kan variere ganske lidt mere, men det virker på vegne af fremtrædende plads i ligaen, hvis ikke holde sig væk. Rasmus Falk Jensens karriere kan sættes tilbage i orden selv en betydelig chance. Så vidt jeg kan se fra beskrivelsen heri fars andel af overskuddet.

                Google translate

                Comment


                  Dagens julekalender med bla Falk

                  http://www.ob.dk/artikel/julekalende...-december.aspx

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Stærkt, men mht. brødrepar i striwet; Hvad med Bertrand og Alphonse Tchami? Er det fordi de skal have spillet samtidig?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Stærkt, men mht. brødrepar i striwet; Hvad med Bertrand og Alphonse Tchami? Er det fordi de skal have spillet samtidig?
                      Ham havde jeg næsten glemt - Var det ikke hans fætter?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Ham havde jeg næsten glemt - Var det ikke hans fætter?
                        Jeg husker det som lillebror, men jeg er sgu ikke sikker. Der må være andre der har helt styr på det?

                        Comment


                          Iflg. diverse diverse wiki sider, så har du ret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lidt mere "julekalender" om Falk.
                            FS har i dag en artikel med en headline der siger "Der skrues og files i Falk forhandlinger" Der er dialog og JH satser på en afklaring før jul, og muligvis efter jul og før nytår. FS melder at der fra en meget central kilde i forhandlingerne, at der efter en dialog forleden er ved at skrue noget sammen. Her spekuleres der selvsagt i transferlofter og gode lønninger, intet nævnt om evt. længde på en forlængelse

                            KOM SÅ MED DEN JULEGAVE JH
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Lidt mere "julekalender" om Falk.
                              FS har i dag en artikel med en headline der siger "Der skrues og files i Falk forhandlinger" Der er dialog og JH satser på en afklaring før jul, og muligvis efter jul og før nytår. FS melder at der fra en meget central kilde i forhandlingerne, at der efter en dialog forleden er ved at skrue noget sammen. Her spekuleres der selvsagt i transferlofter og gode lønninger, intet nævnt om evt. længde på en forlængelse

                              KOM SÅ MED DEN JULEGAVE JH
                              Uhhhhhhhhhhhhhhhhh

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Lidt mere "julekalender" om Falk.
                                FS har i dag en artikel med en headline der siger "Der skrues og files i Falk forhandlinger" Der er dialog og JH satser på en afklaring før jul, og muligvis efter jul og før nytår. FS melder at der fra en meget central kilde i forhandlingerne, at der efter en dialog forleden er ved at skrue noget sammen. Her spekuleres der selvsagt i transferlofter og gode lønninger, intet nævnt om evt. længde på en forlængelse

                                KOM SÅ MED DEN JULEGAVE JH
                                Det ville slå alt tænkeligt jeg kunne få under træet hvis det lykkedes at skrue og file en forlængelse sammen med falk!

                                Comment

                                Working...
                                X