Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det ville slå alt tænkeligt jeg kunne få under træet hvis det lykkedes at skrue og file en forlængelse sammen med falk!
    ja, det vil være den vådeste drøm der så går i opfyldelse, hvis det sker
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Lidt mere "julekalender" om Falk.
      FS har i dag en artikel med en headline der siger "Der skrues og files i Falk forhandlinger" Der er dialog og JH satser på en afklaring før jul, og muligvis efter jul og før nytår. FS melder at der fra en meget central kilde i forhandlingerne, at der efter en dialog forleden er ved at skrue noget sammen. Her spekuleres der selvsagt i transferlofter og gode lønninger, intet nævnt om evt. længde på en forlængelse

      KOM SÅ MED DEN JULEGAVE JH
      Er villig til, at give Falk nærmest Carte Blanche til at rejse, hvis der dukker en udenlandsk klub op, så længe han bare bliver i OB indtil det øjeblik.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Er villig til, at give Falk nærmest Carte Blanche til at rejse, hvis der dukker en udenlandsk klub op, så længe han bare bliver i OB indtil det øjeblik.
        Enig. Og mon dog ikke en evt. aftale netop ville have det indhold? Altså: superlav exit-klausul til udenlandsk klub, mega-høj løn, kort løbetid. Falk har jo alle kort på hånden; men jeg håber fortsat, vi kan beholde ham indtil sommer, hvorefter han ryger til udlandet. Hvis han bare VIL til Brøndby, så er der jo ikke så meget OB kan gøre ved det; om 10 dage kan han snakke frit med dem.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Enig. Og mon dog ikke en evt. aftale netop ville have det indhold? Altså: superlav exit-klausul til udenlandsk klub, mega-høj løn, kort løbetid. Falk har jo alle kort på hånden; men jeg håber fortsat, vi kan beholde ham indtil sommer, hvorefter han ryger til udlandet. Hvis han bare VIL til Brøndby, så er der jo ikke så meget OB kan gøre ved det; om 10 dage kan han snakke frit med dem.
          De to markerede punkter er vel lidt modstridende?

          Lav exit-klausul vil jeg godt give ret I.
          Men kort løbetid er jo ligemeget når han kan smutte billigt.

          Så 3-4 år og lad os sige alt mellem 7 - 15 millioner i klausul til udenlandske klubber vil være super.

          Så må den godt ligge på 50 millioner til danske klubber eller 100 millioner, jeg er fløjtende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            De to markerede punkter er vel lidt modstridende?

            Lav exit-klausul vil jeg godt give ret I.
            Men kort løbetid er jo ligemeget når han kan smutte billigt.

            Så 3-4 år og lad os sige alt mellem 7 - 15 millioner i klausul til udenlandske klubber vil være super.

            Så må den godt ligge på 50 millioner til danske klubber eller 100 millioner, jeg er fløjtende.
            7-15 mio?? Hvis vi får i mere end 3-4 mio for ham - selv efter en forlængelse - så vil det være flot, som jeg ser det.
            Pt har OB 0 forhandlingsposition, og Falk må jo være fristet af den oplagte mulighed, der hedder at gå på fri transfer til sommer og stikke noget sign-on i lommen. Det er svært at forestille sig, hvad OB kan tilbyde for at hamle op med det: hvis Falk får 1-2 mio i sign-on, så skal OB jo matche de penge + en lønforhøjelse - og samtidigt vil Falk nok insistere på lav klausul, så han har størst mulig frihed til at sige ja til tilbud. Det er ikke grådighed, skal vi lige huske: de fleste af os ville nok udbytte en god forhandlingsposition, hvis vi havde den, man skulle da være naiv ellers.
            Kontraktlængde har du ret i kan være mere underordnet: vi har ham under alle omstændigheder næppe meget længere.
            Det er i hvert fald næppe nogen gratis julegave, vi taler om, hvis Falk laver en forlængelse; men hvis det ender med at gå økonomisk i 0 og Falk tager til udlandet, så er det også helt OK med mig.

            Comment


              Ked af at skulle sige det (igen), men Falk er fløjet og landet i Holland. Alt andet er kun snak for at stille JH i et bedre lys.....altså at han forsøger.....desværre forgæves !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                De to markerede punkter er vel lidt modstridende?

                Lav exit-klausul vil jeg godt give ret I.
                Men kort løbetid er jo ligemeget når han kan smutte billigt.

                Så 3-4 år og lad os sige alt mellem 7 - 15 millioner i klausul til udenlandske klubber vil være super.

                Så må den godt ligge på 50 millioner til danske klubber eller 100 millioner, jeg er fløjtende.
                Ikke nødvendigvis. Kan jo godt have en lav klausul på en udenlandsk klub men kommer der ingen klubber og OB stadig roder rundt i subbunden om2 år vil han nok gerne væk alligevel .. til en dansk klub ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Er villig til, at give Falk nærmest Carte Blanche til at rejse, hvis der dukker en udenlandsk klub op, så længe han bare bliver i OB indtil det øjeblik.
                  det kan jeg fuldt ud tilslutte mig...forlæng i OB, eller søg udenlands
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                    Ked af at skulle sige det (igen), men Falk er fløjet og landet i Holland. Alt andet er kun snak for at stille JH i et bedre lys.....altså at han forsøger.....desværre forgæves !
                    det skal du ikke være ked af, som flere andre skriver eller giver udtryk for, så er et hollandsk eventyr acceptabelt i fht. en anden dansk klub
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      7-15 mio?? Hvis vi får i mere end 3-4 mio for ham - selv efter en forlængelse - så vil det være flot, som jeg ser det.
                      Pt har OB 0 forhandlingsposition, og Falk må jo være fristet af den oplagte mulighed, der hedder at gå på fri transfer til sommer og stikke noget sign-on i lommen. Det er svært at forestille sig, hvad OB kan tilbyde for at hamle op med det: hvis Falk får 1-2 mio i sign-on, så skal OB jo matche de penge + en lønforhøjelse - og samtidigt vil Falk nok insistere på lav klausul, så han har størst mulig frihed til at sige ja til tilbud. Det er ikke grådighed, skal vi lige huske: de fleste af os ville nok udbytte en god forhandlingsposition, hvis vi havde den, man skulle da være naiv ellers.
                      Kontraktlængde har du ret i kan være mere underordnet: vi har ham under alle omstændigheder næppe meget længere.
                      Det er i hvert fald næppe nogen gratis julegave, vi taler om, hvis Falk laver en forlængelse; men hvis det ender med at gå økonomisk i 0 og Falk tager til udlandet, så er det også helt OK med mig.
                      7 - 15 var også kun lige fordi jeg dag-drømte lidt, det må I undskylde :(

                      Men eller følger jeg dig i resten.

                      Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                      Ked af at skulle sige det (igen), men Falk er fløjet og landet i Holland. Alt andet er kun snak for at stille JH i et bedre lys.....altså at han forsøger.....desværre forgæves !
                      Det er i min optik bedre end at der har været nævnt nogle tis-gule farver.

                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Ikke nødvendigvis. Kan jo godt have en lav klausul på en udenlandsk klub men kommer der ingen klubber og OB stadig roder rundt i subbunden om2 år vil han nok gerne væk alligevel .. til en dansk klub ..
                      Det er selvfølgeligt rigtigt, men nu tager jeg heller ikke 2 år som en kort kontrakt.

                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det kan jeg fuldt ud tilslutte mig...forlæng i OB, eller søg udenlands
                      Nemlig.
                      Alt udland er bedre end indland. På nær Odense self.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                        Ked af at skulle sige det (igen), men Falk er fløjet og landet i Holland. Alt andet er kun snak for at stille JH i et bedre lys.....altså at han forsøger.....desværre forgæves !
                        Jeg kan se at du har gættet før og endnu ikke ramt plet ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                          Ked af at skulle sige det (igen), men Falk er fløjet og landet i Holland. Alt andet er kun snak for at stille JH i et bedre lys.....altså at han forsøger.....desværre forgæves !
                          Tror heller ikke på en ny kontrakt til Falk , og tror ikke man skal påregne at han får tilbudt en helvedes vild kontrakt , et flot tilbud fra en jysk kræmmer er ikke nødvendigvis prangende . Og så føler jeg mig overbevist om at det ikke kun er lønnen Falk kigger på , er helt sikker på han ikke gider spille om solide midterplaceringer ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tror heller ikke på en ny kontrakt til Falk , og tror ikke man skal påregne at han får tilbudt en helvedes vild kontrakt , et flot tilbud fra en jysk kræmmer er ikke nødvendigvis prangende . Og så føler jeg mig overbevist om at det ikke kun er lønnen Falk kigger på , er helt sikker på han ikke gider spille om solide midterplaceringer ..
                            jeg er temmelig sikker på at Falk tilbydes en fremragende kontrakt som vil placere ham allerøverst i hierakiet i OB, og måske også bland fodboldspillere i superligaen. Det store spørgsmålstegn for mig er om Falk kan vente ret meget længere inden talentet skal forløses i en anden og større klub....som jeg selvf. håber på findes uden for landets grænser
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                              Ked af at skulle sige det (igen), men Falk er fløjet og landet i Holland. Alt andet er kun snak for at stille JH i et bedre lys.....altså at han forsøger.....desværre forgæves !
                              Uanset hvad, så kan JH jo kun overraske positivt, efter Hobro og amatørerne i Esbjerg så har vi den 3. Dårligste sportsdirektør - eller måske slår han ikke TB i shit, og kan ende som en skidt nr. 8.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Uanset hvad, så kan JH jo kun overraske positivt, efter Hobro og amatørerne i Esbjerg så har vi den 3. Dårligste sportsdirektør - eller måske slår han ikke TB i shit, og kan ende som en skidt nr. 8.
                                Folk glemmer hvilket oprydningsarbejde der lå på skrivebordet da JH tiltrådte. Og tvivler stærkt på han har haft de store midler til rådighed indtil videre. På trods af det har vi fået ryddet godt op i Poul Hansens fejlkøb, vi har fået angriberen vi har sukket efter i så lang tid med plus 10 mål i støvlerne. Vi har givet en masse unge striwer fuldtidskontrakter og vi ligger bedre til i tabellen end de sidste mange sæsoner. Ok vores forsvar halter, men stop nu det hate. Hvis der var midler til 2 super defensiv så havde vi nok fået dem. Der er bare blevet prioriteret folk der kan banke mål ind. Noget som vi har manglet længe! Jeg er fortrøstningsfuld og tror på både forlængelser, afgange og køb til januar😉👍💪

                                Comment

                                Working...
                                X