Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Er helt sikkert en af Falk's disciple er kæmpe fan af ham. Ikke kun fordi han er en spiller der kan noget særligt, hans smidighed og evne til at glide igennem et forsvar er unikt, kombineret med hans indstilling og arbejdsindsats er han en ægte OB helt. Selvfølgelig er han ikke fejlfri og han har dog også mindre gode kampe. Spelmann er også en stor helt i mine øjne.

    Syntes vi var heldige i Aab kampen, nogle gange er et hul et hul, og en sejr en sejr, at vinde er næsten altid fortjent det handler nogle gange bare om at holde stand.

    OB kan selvfølgelig klarer sig uden Falk det kunne vi før og det kan vi også efter. Der er andre unge spiller med mange muligheder, og vi kan vel også være heldige at lave et godt indkøb eller to.

    Men indrømmet jeg er kæmpe fan af Falk, håber han får en fantastisk karriere også hvis han ryger til udlandet her til sommer. Hylden er måske ikke Barcelona Bayern Munchen eller Man U. Men tror han kan klarer sig fint i eks. en hollandsk klub.
    Et fair svar på min provokation uden det forfalder til selvhævdelse og personlige angreb. Jeg kan også lide Falk, specielt når vi en sjælden gang skal holde på bolden, er han i mine øjne guld værd. Falks indstilling er upåklagelig, en ønsket kvalitet, der vil blive savnet ved et salg, men kan vi få penge for ham, bør han sælges, ikke mindst for hans egen udviklings skyld.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      - men skal den være det?

      Han kunne gøre en del bedre - men er jo stadig vores klart bedste spiller.
      Selvfølgelig skal man kunne kritisere ham - og det kan man jo tydeligvis også.
      Men om en skarp kritik er nødvendig ved jeg nu ikke - det er jo klart ikke manglende vilje fra Falks side - tror han af alle selv ville håbe at der kom flere mål og assists ud af hans hårde arbejde.
      nej det skal den ikke , og det er og bliver den ikke over for Falk fordi han indeholder alt det vi elsker : kreativitet , hjerte , fight , ydmyghed og klubånd .
      Emil har i for mange tilfælde stået for det stik modsatte f. Eks . Spellmann er lidt i samme bås som Falk ( minus klubånd og kreativitet ) , og derfor også meget fredet ift kritik trods hans til tider manglende evner med bolden .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        nej det skal den ikke , og det er og bliver den ikke over for Falk fordi han indeholder alt det vi elsker : kreativitet , hjerte , fight , ydmyghed og klubånd .
        Emil har i for mange tilfælde stået for det stik modsatte f. Eks . Spellmann er lidt i samme bås som Falk ( minus klubånd og kreativitet ) , og derfor også meget fredet ift kritik trods hans til tider manglende evner med bolden .
        tror vi er enige - omend jeg mener at bruge ordet "fredet" er lidt misvisende, da det lyder som om de ikke modtager kritik - selv om den skulle være berettiget. Og det mener jeg jo de gør. Som oftest bliver en dårlig indsats (for alle har jo mindre gode kampe) bare opvejet af fight og vilje - og så er det lidt lettere at acceptere en skidt kamp. Frem for hvis der bliver udvist en opgivende og måske endda lad attitude.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
          Et fair svar på min provokation uden det forfalder til selvhævdelse og personlige angreb. Jeg kan også lide Falk, specielt når vi en sjælden gang skal holde på bolden, er han i mine øjne guld værd. Falks indstilling er upåklagelig, en ønsket kvalitet, der vil blive savnet ved et salg, men kan vi få penge for ham, bør han sælges, ikke mindst for hans egen udviklings skyld.
          DET tror jeg ikke du finder nogle der er uenige med dig i (medmindre vi snakker salg indenfor landets grænser)
          Men Falk skal videre, og vi skal finde ud af at klare os fremad banen uden hans kvaliteter. Og så kan vi lige så godt tage de (forhåbentligt relativt mange mill) kr der ligger og venter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            tror vi er enige - omend jeg mener at bruge ordet "fredet" er lidt misvisende, da det lyder som om de ikke modtager kritik - selv om den skulle være berettiget. Og det mener jeg jo de gør. Som oftest bliver en dårlig indsats (for alle har jo mindre gode kampe) bare opvejet af fight og vilje - og så er det lidt lettere at acceptere en skidt kamp. Frem for hvis der bliver udvist en opgivende og måske endda lad attitude.
            Fredet , ja lidt misvisende .. Med fredet mener jeg at de ikke blivet heglet ned når de spiller en dårlig kamp , fordi man ved at de kommer stærkt igen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              kritikken af Falk er ikke så vedholdende og ikke så skarp fordi selvom han lidt for ofte tager de forkerte beslutninger , så tager han også mange rigtige og vigtige , og så slår han ikke op i banen men kæmper altid det bedste han har lært . Og så tæller det til hans fordel at han er en af vores egne og ikke en "lejesvend" .
              Jamen, meget enig. Jeg er den stolte ejer af en jubilæumstrøje med Falk på ryggen. Vores hold er dårligere uden ham. Men jeg er enig med Urten i, at det ikke er så meget dårligere som visse vil gøre det.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Meget god lir i det her interview:

                "To sejre på stribe har været med til at sende humøret i OB-truppen i vejret. Der er efterhånden så mange point til nedrykningspladserne, at selv de mest sortsynede pessimister har svært ved at finde argumenter for, at situationen er faretruende - i stedet er afstanden til pladserne lige over OB pludselig ikke ret stor.

                - Ballet er blevet åbnet. Vi har mulighed for at slutte fantastisk af efter at være dømt ude i lang tid, hvor vi har måttet spille overlevelsesfodbold. Nu kan vi spille mere frit og spille med om noget, der er sjovere end det, vi har ligget i de seneste år. Det her er klart den bedste tid, jeg har haft i klubben, så jeg håber, at folk kommer op af sofaerne og støtter op om os, så vi får en fantastisk afslutning på foråret, siger Martin Spelmann efter den afsluttende træning tirsdag.

                Interviewet i Ådalen ændrer pludselig karakter, da Rasmus Falk sniger sig ind for at blande sig. Han og Spelmann har haft et godt samspil i angrebet, og det har fået både aviser og TV-stationer til at bede om interviews med dem begge på samme tid.

                - Vi har længe snakket om, at der er noget specielt over vores samarbejde, og det specielle, det er mig, siger Rasmus Falk, men får hurtigt igen af Spelmann.

                - Nej, det er en indbyrdes aftale, vi har lavet, at når Falk ikke ved, hvad han skal gøre med bolden, så skal han bare aflevere den til mig, for så ved han, at der kommer noget godt ud af det, siger Spelmann.

                - Spelmann er god til at løbe dybt, og så handler det bare om at ramme ham, lyder det fra Falk.

                - Med en førstegangsberøring som Rasmus Falks, så vil andenberøringen altid være en tackling, og det har vi lært at leve med. Falk er den klassiske snurretop, og der er ingen, der kan være med, når han drejer rundt. Nogle gange går det også for stærkt for ham selv, men jeg synes egentlig, at han er meget god, kvitterer Spelmann, inden Falk lægger en mere alvorlig tone i sit næste modangreb.

                - Nej, for at være seriøs, så er det godt, at Spelmann kan løbe meget, for han er ikke ret god på bolden, siger Falk, men bliver igen overmatchet.

                - Det er jo vigtigt at kunne løbe meget, når vi har en spiller som Falk, der hele tiden smider den væk. Så skal vi kunne erobre den hurtigt igen, siger Spelmann med følgende kontraangreb fra Falk:

                - Og det er det, Spelmann kan. At løbe meget. Så kommer vi til alt det, jeg kan. Hold kæft, der er meget...

                De interne drillerier bliver lagt på hylden. De er kun et godt bevis på, at nedrykningsspøgelset er jaget på afveje."

                Comment


                  Stort tillykke til Falk som er eneste OB'er i U21 truppen

                  Comment


                    U21 træner om Falk. Han skal til større liga

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-stoerre-liga

                    Comment


                      Falk forlænger?

                      http://www.bt.dk/superligaen/ob-skal...-i-svingdoeren

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JA TAK......meget gerne
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Muligvis er Falk og OB så blevet enige om at se U-VM an: hvis Falk spiller godt, så kan der jo komme bedre tilbud på banen, og alverdens scouts og agenter er jo til stede. Det ser jeg også som win-win for begge parter. Hvis han ikke klarer sig så godt, så kan det unævnelige skifte rykke nærmere. Så jeg krydser alt hvad krydses kan for et godt VM til Falk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Muligvis er Falk og OB så blevet enige om at se U-VM an: hvis Falk spiller godt, så kan der jo komme bedre tilbud på banen, og alverdens scouts og agenter er jo til stede. Det ser jeg også som win-win for begge parter. Hvis han ikke klarer sig så godt, så kan det unævnelige skifte rykke nærmere. Så jeg krydser alt hvad krydses kan for et godt VM til Falk.
                            er det ikke EM??

                            - og jeg kunne sagtens se en forlængelse, han får en lønforhøjelse, binder sig for et par år mere - og bliver alligevel solgt næste sommer.

                            Meeeen mon ikke det mest sandsynlige er han bliver skudt af i dette vindue

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              er det ikke EM??

                              - og jeg kunne sagtens se en forlængelse, han får en lønforhøjelse, binder sig for et par år mere - og bliver alligevel solgt næste sommer.

                              Meeeen mon ikke det mest sandsynlige er han bliver skudt af i dette vindue
                              Det er jeg heller ikke i tvivl om. De 2 spørgsmål der er kan kun være hvorhen og til hvad pris

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                er det ikke EM??

                                - og jeg kunne sagtens se en forlængelse, han får en lønforhøjelse, binder sig for et par år mere - og bliver alligevel solgt næste sommer.

                                Meeeen mon ikke det mest sandsynlige er han bliver skudt af i dette vindue
                                Hvis han ikke får en alvorlig skade, så er det umuligt, for mig, at se anden udgang, end at en spiller med de evner bliver solgt.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X