Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg synes ikke at jeg moraliserer, jeg giver igen af samme skuffe. Jeg har redegjort for hvorfor jeg kaldte 3 brugere mindre pæne ting. Resten af debatten har i andre ikke noget at komme efter, da jeg bliver svaret i samme vendinger som jeg svare andre, inklusiv dit eget bidrag. Jeg har ikke skrevet hvad andre bør mene. Jeg har skrevet hvad jeg mener. Det er der vel ikke noget galt i, da vi alle har lov til at have en mening og ytre os. Jeg gik hårdt til den igår, det skal jeg da blankt erkende, men jeg havde noget at byde ind med, det er bare ikke med samme holdning som flertallet. Det måtte jeg jo også høre lidt for, som flere gange før.
    At give igen af samme skuffe, er det ikke bare en smule barnligt? På den måde giver du jo den som en slags selvbestaltet verbal selvtægtsmand på vegne af Falk, og det fører jo ingen vegne. Heller ikke, hvis det "bare" er din mission at ytre din mening.

    Jeg synes du i den grad moraliserer og ærligt talt så kan jeg ikke se, hvordan dine indlæg kan tolkes anderledes. Du forsøger da italesætte en bestemt opførsel, og krydrer det tilmed med skældsord, fordi du føler nogen er gået over din grænse.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Nå ja dine argumenter er selvfølgelig meget mere valide end mine. Det havde jeg lige glemt. Gider du ikke lige at lære mig lidt om fodbold, historien, kulturen så jeg kan gøre som du gerne vil have. På forhånd tak.
      Du er bare en ligegyldig håndboldfan, og ja mine argumenter er bedre end dine, for du har ikke nogen, og du aner ikke, hvad du snakker om. Enhver der kender til sporten ved, hvor meget passion der er i fodbolden, og hvor meget den passion betyder for fodboldens narrativ. Uden den, er der ikke andet end en tilfældig og ligegyldige underholdningsbranche tilbage. Det ved man, hvis man ved noget om fodbold, længere er den ikke. Du er ligesom et barn der ikke forstår, hvorfor voksne gider kysse med piger.

      Men hyg dig med, at lege fodboldfan og troll på et fodboldforum.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Du ved også godt med eller uden det billede, så havde reaktionerne her på forum formodentlig været de samme. Det billede er noget lort, men et billede ændre jo ikke på om han har skrevet med dem eller ej.
        Det billede gjorde en væsentlig forskel for mig ift hvordan jeg ser Rasmus Falk i sin sidste tid her.. Nu ønsker jeg det er 10 dage max.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Sådan der gør man den slags... Ikke noget højtideligt - et håndtryk, et smil, et knips med kameraet, og et tweet(fra egen konto og egne fingre)... Så er helt enig med hvad der lyder som alle jer andre...
          Det ligner ikke noget at vi skal have sådan en nyhed fra en agent på instagram, pakket ind i FcK trøje, og allerede med nyt kælenavn i stedet for Falken(som jeg ikke gider nævne her)... Selv FcK var indstillet på at vente med det fyrværkeri...


          Ps. Beklager billedet blev NOGET stort...

          Kunne ikke være mere enig

          Comment


            Ikke fordi jeg vil deltage i de sidste par siders "diskussion". Men hvis man skal være lidt objektiv, så startede shitstormen mod Falk altså før billedet kom på. Der var han allerede død og begravet, og flere mente ikke han kunne slutte ordentlig af. Så billedet har måske mere givet os en valid grund til at være bitre og indebrændte over det han har gjort, men syntes ikke vi kan diskutere og begrunde hvad vi syntes ud fra billedet(med mindre man kommenterede efter det selvfølgelig). For mit vedkommende er det simpelthen et udtryk for hvor meget jeg holdt af ham som spiller og symbol. Det håber jeg han selv ved, hvis han bliver bekendtgjort med vores vrede. Jeg har som mange andre af jer ikke brug for andet end at udtrykke skuffelse, og det håber jeg da at han som menneske forstår. Jeg vil ham intet ondt, hverken som spiller eller person. Men han har virkelig skidt ekstremt på os, og det er aldrig rart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Ikke fordi jeg vil deltage i de sidste par siders "diskussion". Men hvis man skal være lidt objektiv, så startede shitstormen mod Falk altså før billedet kom på. Der var han allerede død og begravet, og flere mente ikke han kunne slutte ordentlig af. Så billedet har måske mere givet os en valid grund til at være bitre og indebrændte over det han har gjort, men syntes ikke vi kan diskutere og begrunde hvad vi syntes ud fra billedet(med mindre man kommenterede efter det selvfølgelig). For mit vedkommende er det simpelthen et udtryk for hvor meget jeg holdt af ham som spiller og symbol. Det håber jeg han selv ved, hvis han bliver bekendtgjort med vores vrede. Jeg har som mange andre af jer ikke brug for andet end at udtrykke skuffelse, og det håber jeg da at han som menneske forstår. Jeg vil ham intet ondt, hverken som spiller eller person. Men han har virkelig skidt ekstremt på os, og det er aldrig rart.
              Og der vil bare komme så mange andre ubehagelige situationer i løbet af sæsonen at det bedste nok er at han smutter med det samme... Tror ikke vi får noget ud af ham

              Comment


                En nat er gået ovenpå det offentliggjorte skifte til FCK. Det værste chok hos mig har fortaget sig.

                Han er en af de dygtigste spillere, jeg har set i OB - en spiller, der kan nogle ekstraordinære ting på banen. Men også en spiller med div. mangler (især manglende mål).

                Han har ydet rigtigt meget for OB, og det skal han have tak for. En kæmpe betydning for holdet har han haft.

                Han havde en god mulighed for at blive et velanset klubikon. Den missede han med sit skifte til FCK.

                Jeg gætter på, at 99,9% af os herinde ville have sendt et kæmpe HELD OG LYKKE hans vej, hvis han var skiftet til udlandet.
                Jeg har fuld forståelse for, at han vil noget andet end OB. Jeg forstår også godt, at han gerne vil prøve at vinde noget. Hvis jeg havde haft de evner med en bold, var jeg også gået efter at vinde noget.

                Jeg kan ikke forestille mig, at han ikke har haft tilbud fra udlandet - men måske der bare ikke har været de rette tilbud (noget med mesterskaber, Europa osv.) - måske rækker hans evner ikke helt til at være en del af et tophold i udlandet.

                Som nævnt - kæmpe forståelse herfra, for at han vil noget andet end OB.
                Ingen forståelse herfra, at karrieren skal fortsætte i FCK. Ikke efter hans mange kærlighedserklæringer til OB. Og SLET IKKE efter hans store smil i FCK-trøjen. Kæmpe selvmål! Jeg kan ikke se, at han skulle kunne fortsætte i OB kontrakten ud.

                Så hurtigt kan man gå fra at have potentiale til at blive klub-ikon og til blot at være en parantes i OB's lange historie.
                Last edited by obforever; 21-01-2016, 08:21.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Ifm træningskampen fredag skriver FS dette

                  Og ny-FCK'eren Rasmus Falk vil deltage i både kampen mod Helsingør og søndag i træningskampen i Horsens i den stribede bluse og hele foråret frem til klubskiftet til sommer.

                  Comment


                    Hvis dette er sandt er en udlejning til Middelfart vel den bedste løsning for alle

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lk-allerede-nu

                    Comment


                      Efter at have sovet på Rasmus Falks mareridtskifte - så kan jeg simpelthen ikke tage på stadion og se ham spille for OB nu. Jeg kommer ikke på stadion hvis Rasmus Falk er med - selv om jeg har sæsonkort. Jeg ved godt at nogle vil sige "støt holdet" o.s.v. Men jeg vil simpelthen have det dårligt med det - og så vil jeg hellere blive væk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Efter at have sovet på Rasmus Falks mareridtskifte - så kan jeg simpelthen ikke tage på stadion og se ham spille for OB nu. Jeg kommer ikke på stadion hvis Rasmus Falk er med - selv om jeg har sæsonkort. Jeg ved godt at nogle vil sige "støt holdet" o.s.v. Men jeg vil simpelthen have det dårligt med det - og så vil jeg hellere blive væk.
                        Har det på samme måde lige pt. Ser på situationen igen når vi kommer tættere på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Efter at have sovet på Rasmus Falks mareridtskifte - så kan jeg simpelthen ikke tage på stadion og se ham spille for OB nu. Jeg kommer ikke på stadion hvis Rasmus Falk er med - selv om jeg har sæsonkort. Jeg ved godt at nogle vil sige "støt holdet" o.s.v. Men jeg vil simpelthen have det dårligt med det - og så vil jeg hellere blive væk.
                          Det er da det dummeste, du kan gøre. På den måde sender du et signal om at Falk er større end OB. INGEN spiller, heller ikke Høgh'en er større end OB. Vil på det kraftigste anbefale dig til at tage det op til genovervejning.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det er da det dummeste, du kan gøre. På den måde sender du et signal om at Falk er større end OB. INGEN spiller, heller ikke Høgh'en er større end OB. Vil på det kraftigste anbefale dig til at tage det op til genovervejning.

                            MvH ChrisOB
                            Hvis man ville sende et signal om at ingen er større end klubben, så burde klubben leje ham ud, eller sætte ham på 2. holdet indtil han skifter til København. Jeg tror ikke at jeg er den eneste der ville have det dårligt med at se ham løbe rundt i en OB-trøje nu. Set ud fra et forretningssynspunkt, så tror jeg at det ville skabe bedre omsætning at få ham væk fra klubben nu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              En nat er gået ovenpå det offentliggjorte skifte til FCK. Det værste chok hos mig har fortaget sig.

                              Han er en af de dygtigste spillere, jeg har set i OB - en spiller, der kan nogle ekstraordinære ting på banen. Men også en spiller med div. mangler (især manglende mål).

                              Han har ydet rigtigt meget for OB, og det skal han have tak for. En kæmpe betydning for holdet har han haft.

                              Han havde en god mulighed for at blive et velanset klubikon. Den missede han med sit skifte til FCK.

                              Jeg gætter på, at 99,9% af os herinde ville have sendt et kæmpe HELD OG LYKKE hans vej, hvis han var skiftet til udlandet.
                              Jeg har fuld forståelse for, at han vil noget andet end OB. Jeg forstår også godt, at han gerne vil prøve at vinde noget. Hvis jeg havde haft de evner med en bold, var jeg også gået efter at vinde noget.

                              Jeg kan ikke forestille mig, at han ikke har haft tilbud fra udlandet - men måske der bare ikke har været de rette tilbud (noget med mesterskaber, Europa osv.) - måske rækker hans evner ikke helt til at være en del af et tophold i udlandet.

                              Som nævnt - kæmpe forståelse herfra, for at han vil noget andet end OB.
                              Ingen forståelse herfra, at karrieren skal fortsætte i FCK. Ikke efter hans mange kærlighedserklæringer til OB. Og SLET IKKE efter hans store smil i FCK-trøjen. Kæmpe selvmål! Jeg kan ikke se, at han skulle kunne fortsætte i OB kontrakten ud.

                              Så hurtigt kan man gå fra at have potentiale til at blive klub-ikon og til blot at være en parantes i OB's lange historie.
                              Helt enig.
                              Både FCK og Falk kommer uden tvivl til økonomisk at score kassen på det her. OB står tilbage som mega sorteper lige meget hvordan vi vender og drejer det. At se Falk i en OB trøje det næste halve år vil være som at pisse os op og ned af ryggen. Jeg håber virkelig at FCK i det mindste viser en smule pli, som den storklub de gerne vil fremstå som, og betaler en overgangssum til OB, så han kan skifte med det samme. De kommer jo alligevel til at høste alle de millioner på Falk som OB ikke formåede.
                              Falk skal være velkommen tilbage til OB en dag, men nu er han FCK'er i mit univers og hvis han spiller i OB frem til sommer så kan jeg garantere for at det bliver uden mig på stadion. Så skal jeg nok vende tilbage til sommer når han er væk. Håber dog klubberne finder en løsning så vi ikke skal havne i den pinefulde situation.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Hvis man ville sende et signal om at ingen er større end klubben, så burde klubben leje ham ud, eller sætte ham på 2. holdet indtil han skifter til København. Jeg tror ikke at jeg er den eneste der ville have det dårligt med at se ham løbe rundt i en OB-trøje nu. Set ud fra et forretningssynspunkt, så tror jeg at det ville skabe bedre omsætning at få ham væk fra klubben nu.
                                Det vil smerte mig mindst lige så meget som dig, tro mig, men jeg holdt med OB fra før Falk blev født og vil gøre det uanset hvad, og det inkluderer i mit hoved at dukke op til kampene. Men dig om dét, jeg forstår dig, synes bare det er en forkert beslutning.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X