Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Det påstår jeg heller ikke at du har nævnt, men det er der andre der har. Og ved du ikke det så har du ikke præmissen med.
    Præmissen er, at du kaldte det fakta at Falk ikke havde rykket os i tabellen.
    Fakta er, at det aner du reelt ikke noget om.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Nu prøver du på at tale egne konklusioner, på baggrund af en analyse af en forsimplet statistik, der ikke nødvendigvis viser et helhedsbillede, op til fakta. Den går altså ikke.

      Jeg har aldrig benægtet at Fal$k skulle have haft positiv indflydelse, på hverken spil eller resultater. Det har har bare ikke flyttet OB op i tabellen, som nogle mener det vil gøre i foråret. De sidste 4 sæsoner har faktuelt budt på 10. 10. 8. 9. plads, så der er intet ulogisk i at konkludere at vores FCK'er ikke har formået at løfte os væk fra bunden. Hvorfor skulle det være tilfældet i dette forår - som flere kerne-argumenterer for berettiger ham til at spille fast - jvf. hans situation nu?

      Det giver - om noget - ikke mening.
      Vi er enige, med Falk på holdet får vi flere point :).
      Se på det som spilleren med de specifikke evner ... ikke som ham der stod i FCK-trøje, før tid ... det gør det langt nemmere at tænke klart :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Hvis du mener, han har reddet os fra nedrykning, har han vel også flyttet os i tabellen..? Kan du ikke lige beslutte dig inden vi fortsætter, så præmissen er den samme. Og smid gerne et link til den "med/uden Fal(s)k" statistik, for så vil jeg gerne komme med min vinkel på den...

        Naturligvis skaber det kløft mellem spiller og fans, når spiller vælger at gå over til fjenden. Det er da logisk.

        Jeg er dog enig med dig i, at holdet var ikke til det... Hverken med, eller uden Fal(s)k. Deraf min konklusion.
        Den statistik som blev smidt i tråden, efter dit indlæg, svarer til det jeg husker som tidligere er blevet smidt på forum
        Kampe med Falk - 1,47 point per kamp
        Kampe uden Falk - 0,71 point per kamp
        Selv om det er svært at opstille en sådan hypotese, så er det alt andet end lige en meget signifikant forskel inden for samme sæson.

        Jeg er da også meget overbevist om at vi var rykket ned i mindst den ene af sæsonerne uden Falk, og jeg tror de fleste vil komme frem til dette uanset om de kiggede på statistik(point, mål/assists af Falk) eller genså kampene. Så om det er at "rykke os i tabellen" lader jeg dig om at vurdere. Dit ordkløveri og din attitude i denne tråd, er jeg ikke imponeret af - det må du lægge på hylden.

        De kløfter jeg taler om er ikke mellem Fans og falk selv. Jeg taler om kløfter mellem fans og truppen. Desværre ved jeg af mange års erfaring at mange ikke forstår at det rammer hele holdet, når dele af stadion angriber en enkelt spiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Præmissen er, at du kaldte det fakta at Falk ikke havde rykket os i tabellen.
          Fakta er, at det aner du reelt ikke noget om.
          Fakta er nok nærmere at du ikke aner, hvad en præmis er.

          Jeg giver op.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Vi er enige, med Falk på holdet får vi flere point :).
            Se på det som spilleren med de specifikke evner ... ikke som ham der stod i FCK-trøje, før tid ... det gør det langt nemmere at tænke klart :).
            Dine konklusioner er for søgte, og du har ingen hjemmel for at kalde min argumentation uklar.

            Du søger at flytte fokus, forståeligt nok - og vil ikke forholde dig til mine anke, omkring den letkøbte kerne-argumentation, anvendt om Fal$k berettigelse til spilletid i foråret. Og selvom du ihærdigt prøver, så skjuler dine smileys ej heller, din åbenlyse sarkasme. Beklager.

            Vi stopper her.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Jeg giver op.
              Havde du bare gjort det fra starten, så havde vi begge sparet en masse tid.
              Det er fakta.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Den statistik som blev smidt i tråden, efter dit indlæg, svarer til det jeg husker som tidligere er blevet smidt på forum
                Kampe med Falk - 1,47 point per kamp
                Kampe uden Falk - 0,71 point per kamp
                Selv om det er svært at opstille en sådan hypotese, så er det alt andet end lige en meget signifikant forskel inden for samme sæson.

                Jeg er da også meget overbevist om at vi var rykket ned i mindst den ene af sæsonerne uden Falk, og jeg tror de fleste vil komme frem til dette uanset om de kiggede på statistik(point, mål/assists af Falk) eller genså kampene. Så om det er at "rykke os i tabellen" lader jeg dig om at vurdere. Dit ordkløveri og din attitude i denne tråd, er jeg ikke imponeret af - det må du lægge på hylden.

                De kløfter jeg taler om er ikke mellem Fans og falk selv. Jeg taler om kløfter mellem fans og truppen. Desværre ved jeg af mange års erfaring at mange ikke forstår at det rammer hele holdet, når dele af stadion angriber en enkelt spiller.
                Den statistik, kom Kaspernon så også med en fin analyse af, som jeg erklærede mig enig i. Men du har ret - det ér blot en hypotese der er opstillet - men som flere anvender som kerneargument for at Fal$k, skal spilles i foråret. Det giver ikke mening, på så tyndt et grundlag at hævde, at det skulle betyde flere pladser opad i tabellen, end vi har set de sidste 4 sæsoner med sølle 10. - 8. pladser til følge.

                Vedr. kløfter er det ikke noget jeg tidl. har forholdt mig noget videre til, mener jeg. Jeg vil dog gerne komme med den vinkel, at når klubben ser den shitstorm som kom i kølvandet på Fal$k offentliggørelse af sit skifte til en direkte konkurrent, rival - sågår en hadeklub blandt enormt mange OB fans - kunne den måske overveje ikke at spille ham, af respekt for de skuffede fans der støtter i tykt og tundt, og i sidste ende for alles bedste og undgå de negative følger en shitstorm mod RF indtil han er væk, har. Forsøge at klare sig, de sidste 15 kampe, uden vores BEDSTE spiller, men tro på at den NÆSTBEDSTE sikkert også kan gøre det. Især i en gratis halvsæson, hvor sandsynligheden for nedrykning, stort set er ikke-eksisterende, og en bedre placering i tabellen, alligevel kun bygger på en tyndt opstillet hypotese...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Havde du bare gjort det fra starten, så havde vi begge sparet en masse tid.
                  Det er fakta.
                  Eller du kunne have ladet være med, at blande dig..?

                  Jeg mindes ikke at have kommenteret på nogle af dine indlæg, førend du henvendte dig til mig...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Eller du kunne have ladet være med, at blande dig..?

                    Jeg mindes ikke at have kommenteret på nogle af dine indlæg, førend du henvendte dig til mig...
                    Ja jeg har også fortrudt det :)
                    Men det er jo faktuelt forkert, at det er fakta at Falk ikke har flyttet os opad i tabellen. For det aner du reelt set ikke.
                    Eller holder du stadig fast i, at det er fakta?
                    Det lyder nemlig mest som gisninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Fakta er nok nærmere at du ikke aner, hvad en præmis er.

                      Jeg giver op.
                      Ja hvis han så reagerede når man forsøger at tage den debat han efterlyser... men det er åbenbart alligevel sjovere bare at mundhugges med dig...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja hvis han så reagerede når man forsøger at tage den debat han efterlyser... men det er åbenbart alligevel sjovere bare at mundhugges med dig...
                        Han INSISTERER på, at det er fakta at Falk ikke har været med til at rykke os op i tabellen? Det er den 'debat' jeg er interesseret i.
                        For det kan jo umuligt være fakta, når ingen af os aner hvordan det ville være gået hvis han IKKE have været her.
                        Det har jeg forsøgt at påpege mange gange nu.

                        Hvorvidt han ville være en 'forstærkning' i dette forår, eller om vi lige så godt kunne lade andre spille, det er en anden sag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Han INSISTERER på, at det er fakta at Falk ikke har været med til at rykke os op i tabellen? Det er den 'debat' jeg er interesseret i.
                          For det kan jo umuligt være fakta, når ingen af os aner hvordan det ville være gået hvis han IKKE have været her.
                          Det har jeg forsøgt at påpege mange gange nu.

                          Hvorvidt han ville være en 'forstærkning' i dette forår, eller om vi lige så godt kunne lade andre spille, det er en anden sag.
                          Sorry... det var ikke engang ment på dig det jeg skrev før, den var til Entusiasten

                          Jeg tror egentlig bare det går lidt i ring, altså uanset hvad så kan vi jo ikke sige noget med sikkerhed overhovedet, og det prøver begge sider så at få frem... dog måske med hver sit fortegn...





                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Sorry... det var ikke engang ment på dig det jeg skrev før, den var til Entusiasten

                            Jeg tror egentlig bare det går lidt i ring, altså uanset hvad så kan vi jo ikke sige noget med sikkerhed overhovedet, og det prøver begge sider så at få frem... dog måske med hver sit fortegn...
                            Beklager
                            Men enig. Vi aner ikke hvad der ville ske i foråret med og uden Falk. Ligesom vi heller ikke ved hvordan vi var endt de sidste 3-4 sæsoner med og uden Falk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Beklager
                              Men enig. Vi aner ikke hvad der ville ske i foråret med og uden Falk. Ligesom vi heller ikke ved hvordan vi var endt de sidste 3-4 sæsoner med og uden Falk.
                              Jeg kom til at citere et svar til dig, min fejl...
                              Og helt enig...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                Han INSISTERER på, at det er fakta at Falk ikke har været med til at rykke os op i tabellen? Det er den 'debat' jeg er interesseret i.
                                For det kan jo umuligt være fakta, når ingen af os aner hvordan det ville være gået hvis han IKKE have været her.
                                Det har jeg forsøgt at påpege mange gange nu.

                                Hvorvidt han ville være en 'forstærkning' i dette forår, eller om vi lige så godt kunne lade andre spille, det er en anden sag.
                                Nej, det gør jeg ikke! Og det er ikke mit problem at du åbenlyst er for tykhovedet til, at forstå det!

                                Jeg insisterer på, at det er et faktum at OB, de sidste 3-4 sæsoner har rodet rundt i bunden, af Superligaen - både med Falk på holdet, og uden ham!

                                Det er FAKTA! Læs bundlinien for hver sæson efter 33. runder! 10. 10. 8. 9. plads. FACTS du ikke kan pille ved.

                                Ergo konstaterer jeg at tilstedeværelsen af Falk - eller fraværet om du vil - har været af så signaficant lille betydning, set over 132 kampe, at det ingen mening giver at argumentere for at, at selvsamme persons tilstedeværelse skulle løfte os væk fra bunden, i foråret!

                                Der er INTET der taler for det!
                                Last edited by Z.A.E; 30-01-2016, 20:52.

                                Comment

                                Working...
                                X