Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg har også lige læst det...der siges bl.a. at Rasmus elsker at spille i OB, og OB gerne vil beholde ham, så det er et perfekt match.

    Det ligger dog mellem linierne at en forlængelse kun bliver 1 år....
    Det er vel også fair nok. Tror sådan set på at Falk ønsker at OB scorer en fed transfer og han kan forlade sin hjerteklub med oprejst pande..
    Det har han gjort længe. Men tålmodigheden udløber vel snart desværre

    Comment


      KN siger lige i onside at Falk er rigtig OB-dreng og OB er rigtig glade for ham. Lad os nu se om det ikke kan blive til en forlængelse. (med smil på læben)

      Jeg skal nok lade være med at skrive at JH er gud, hvis det lykkes ham at forlænge ;o) - men det ville jo efterhånden nærmest svare til til at signe en A+ spiller, hvis man forlænger med Falk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        KN siger lige i onside at Falk er rigtig OB-dreng og OB er rigtig glade for ham. Lad os nu se om det ikke kan blive til en forlængelse. (med smil på læben)

        Jeg skal nok lade være med at skrive at JH er gud, hvis det lykkes ham at forlænge ;o) - men det ville jo efterhånden nærmest svare til til at signe en A+ spiller, hvis man forlænger med Falk.
        For helvede jeg håber det lykkedes

        Comment


          DET SKAL LYKKES!

          Comment


            Håber dette bliver Falk's vej på landsholdet

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...l-landsholdet/

            Comment


              Ikke at der er meget nyt .

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ederne/5817919
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Falk blev også vendt i fodbold debatten i aften. Om han var god nok til storholdet Brøndby. Det mente de to ikke han var... håber på han er så meget klub mand at han forlænger med OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Falk blev også vendt i fodbold debatten i aften. Om han var god nok til storholdet Brøndby. Det mente de to ikke han var... håber på han er så meget klub mand at han forlænger med OB.
                  Håber jeg satme også. Kræver nok at vi slutter godt af og opruster en del de næste par vinduer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Håber jeg satme også. Kræver nok at vi slutter godt af og opruster en del de næste par vinduer
                    Med kampe mod FcM og FcK er der i hvert fald mulighed for at skabe de vel nok to største resultater vi pt. kan få, eller kunne vi nappe den ene af dem, og så slå EfB i mellemtiden... Lige at slutte af med en sejr i Parken, det ville ikke være så ringe endda...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Med kampe mod FcM og FcK er der i hvert fald mulighed for at skabe de vel nok to største resultater vi pt. kan få, eller kunne vi nappe den ene af dem, og så slå EfB i mellemtiden... Lige at slutte af med en sejr i Parken, det ville ikke være så ringe endda...
                      Nej det ville være dejligt. Men hvis statistiken holder hedder de sidste 3 kampe tabt-vundet-tabt hvilket også er mest sandsynligt...
                      Men de må da gerne overraske

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nej det ville være dejligt. Men hvis statistiken holder hedder de sidste 3 kampe tabt-vundet-tabt hvilket også er mest sandsynligt...
                        Men de må da gerne overraske
                        Sælger gerne de 3 sidste kampe for 7 point

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nej det ville være dejligt. Men hvis statistiken holder hedder de sidste 3 kampe tabt-vundet-tabt hvilket også er mest sandsynligt...
                          Men de må da gerne overraske
                          Ja det virker ret oplagt...
                          Må dog sige jeg stadig lider lidt af den der fornemmelse af at 3 evt. point lige så godt kan komme mod FcK som mod EfB, det er svært at forudsige os...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Håber jeg satme også. Kræver nok at vi slutter godt af og opruster en del de næste par vinduer
                            det kan sagtens være at Falk foretrækker en 1-2 årig forlængelse med OB med transferloft, fremfor (måske) 4 år i BIF med høj løn og ingen garati for startplads hver gang. Falk høster nu af et godt langt forløb uden skader og det vil gavne ham, og OB, at han forlænger i en periode så vil han udvikle sig endnu mere og måske få noget træfsikkerhed på sit spil...OB skal under alle omstændigheder strække sig laaaangt for at hive en forlængelse hjem
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Falk desværre forbigået til Landsholdet

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...an-og-delaney/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Falk desværre forbigået til Landsholdet

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...an-og-delaney/
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...l-landsholdet/

                                Han kom med alligevel - Tillykke til Rasmus

                                Comment

                                Working...
                                X