Det har han gjort længe. Men tålmodigheden udløber vel snart desværre
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
KN siger lige i onside at Falk er rigtig OB-dreng og OB er rigtig glade for ham. Lad os nu se om det ikke kan blive til en forlængelse. (med smil på læben)
Jeg skal nok lade være med at skrive at JH er gud, hvis det lykkes ham at forlænge ;o) - men det ville jo efterhånden nærmest svare til til at signe en A+ spiller, hvis man forlænger med Falk.
Comment
-
For helvede jeg håber det lykkedesOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægKN siger lige i onside at Falk er rigtig OB-dreng og OB er rigtig glade for ham. Lad os nu se om det ikke kan blive til en forlængelse. (med smil på læben)
Jeg skal nok lade være med at skrive at JH er gud, hvis det lykkes ham at forlænge ;o) - men det ville jo efterhånden nærmest svare til til at signe en A+ spiller, hvis man forlænger med Falk.
Comment
-
Håber jeg satme også. Kræver nok at vi slutter godt af og opruster en del de næste par vinduerOprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFalk blev også vendt i fodbold debatten i aften. Om han var god nok til storholdet Brøndby. Det mente de to ikke han var... håber på han er så meget klub mand at han forlænger med OB.
Comment
-
Med kampe mod FcM og FcK er der i hvert fald mulighed for at skabe de vel nok to største resultater vi pt. kan få, eller kunne vi nappe den ene af dem, og så slå EfB i mellemtiden... Lige at slutte af med en sejr i Parken, det ville ikke være så ringe endda...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHåber jeg satme også. Kræver nok at vi slutter godt af og opruster en del de næste par vinduer
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Nej det ville være dejligt. Men hvis statistiken holder hedder de sidste 3 kampe tabt-vundet-tabt hvilket også er mest sandsynligt...Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMed kampe mod FcM og FcK er der i hvert fald mulighed for at skabe de vel nok to største resultater vi pt. kan få, eller kunne vi nappe den ene af dem, og så slå EfB i mellemtiden... Lige at slutte af med en sejr i Parken, det ville ikke være så ringe endda...
Men de må da gerne overraske
Comment
-
Ja det virker ret oplagt...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det ville være dejligt. Men hvis statistiken holder hedder de sidste 3 kampe tabt-vundet-tabt hvilket også er mest sandsynligt...
Men de må da gerne overraske
Må dog sige jeg stadig lider lidt af den der fornemmelse af at 3 evt. point lige så godt kan komme mod FcK som mod EfB, det er svært at forudsige os...
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
det kan sagtens være at Falk foretrækker en 1-2 årig forlængelse med OB med transferloft, fremfor (måske) 4 år i BIF med høj løn og ingen garati for startplads hver gang. Falk høster nu af et godt langt forløb uden skader og det vil gavne ham, og OB, at han forlænger i en periode så vil han udvikle sig endnu mere og måske få noget træfsikkerhed på sit spil...OB skal under alle omstændigheder strække sig laaaangt for at hive en forlængelse hjemOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHåber jeg satme også. Kræver nok at vi slutter godt af og opruster en del de næste par vinduerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Comment