Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Ståle har så vidt jeg har læst fuldstændig afvist at han ville sælge NJ i de seneste 2 vinduer med mindre der kom et bud på 100 mio. Så derfor har de nok bare blankt afvist alle henvendelser
    Kan jeg da godt huske lidt om, men synes nu ofte at selv om man har afvist at ville sælge kommer der tit lidt sladder frem.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det var Falk selv der svarede med et ja, da han blev spurgt om han var tryghedsnarkoman... og det kom ikke ligefrem som en stor overraskelse....
    Fair nok, men at man er tryghedsnarkoman betyder, i min verden i hvert fald, ikke, at man har en skrøbelig psyke. Jeg synes bare, at det var de paralleller der blev draget.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ok, jeg har så bare tolket det som om han var fri og derfor skulle være.

    Synes ikke der har været ret meget på rygte basis om ham de sidste par vinduer.
    Ståle har så vidt jeg har læst fuldstændig afvist at han ville sælge NJ i de seneste 2 vinduer med mindre der kom et bud på 100 mio. Så derfor har de nok bare blankt afvist alle henvendelser

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det var Falk selv der svarede med et ja, da han blev spurgt om han var tryghedsnarkoman... og det kom ikke ligefrem som en stor overraskelse....

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCK vurderer jo at han er så attraktiv at det kun er et spørgsmål om HVOR han skal hen til sommer
    Ok, jeg har så bare tolket det som om han var fri og derfor skulle være.

    Synes ikke der har været ret meget på rygte basis om ham de sidste par vinduer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Fedt jeg havde misset den :(

    Så undskylder jeg da. Det virkede bare som om de var sikker på at han ikke var i FCK næste sæson.
    FCK vurderer jo at han er så attraktiv at det kun er et spørgsmål om HVOR han skal hen til sommer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Men er det ikke bare rygter? At han tog ansvaret på sig i en meget ung alder, og blev hæmmet heraf (blev han det?) tror jeg ikke er unikt for lige Rasmus Falk. Hvis du er bedste mand i en trup, der kæmper mod nedrykning, og samtidig meget ung, så tror jeg det er rimelig naturligt, at presset for at du skal levere for at klubben kan undgå nedrykning kan blive for meget. Når det så er sagt, så tror jeg ikke, at han har problemer med psyken overhovedet. Men min gæt er jo lige så godt som dit.
    Samme person som i et tidligt forløb fortalte mig at Rasmus Jensen var blevet tilbudt en forringet kontrakt har desuden fortalt historier om Jensen der i sene teenage år var mega skrøbelig. Fik et par vanvittige eksempler jeg ikke vil skrive herinde.. Ikke noget at sige til at han aldrig kom afsted som ung. For chancerne har været der..
    Tror dog at han er en mere modnet person idag

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bøgen Se indlæg
    Det kan da sagtens ske at de kommer til at være i FCK samtidigt. NJ' kontrakt udløber først i sommeren '17.
    Fedt jeg havde misset den :(

    Så undskylder jeg da. Det virkede bare som om de var sikker på at han ikke var i FCK næste sæson.

    Leave a comment:


  • Bøgen
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Alle skriver han ikke kan slå f.eks. NJ af.
    Men det er jo slet ikke et problem, de kommer ikke til at være i klubben samtidig.
    Det kan da sagtens ske at de kommer til at være i FCK samtidigt. NJ' kontrakt udløber først i sommeren '17.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det med psyken kommer af, at Falk har et prædikat som værende tryghedsnarkoman, plus at han i perioder i OB, tog ansvaret meget tungt på sig, hvilket hæmmede ham. Men det kan være, han vokser med det hele.
    Men er det ikke bare rygter? At han tog ansvaret på sig i en meget ung alder, og blev hæmmet heraf (blev han det?) tror jeg ikke er unikt for lige Rasmus Falk. Hvis du er bedste mand i en trup, der kæmper mod nedrykning, og samtidig meget ung, så tror jeg det er rimelig naturligt, at presset for at du skal levere for at klubben kan undgå nedrykning kan blive for meget. Når det så er sagt, så tror jeg ikke, at han har problemer med psyken overhovedet. Men min gæt er jo lige så godt som dit.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Albuefloppet - fedt navn til Cornelius.
    Brugte også et par minutter på den. Den gik vist fra Cuntnelius til det mindre primitive Albuefloppet ;-)

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg er ikke i tvivl om, at Falk kommer til at blive en profil i FCK. Det er ikke sikkert han er første mand på holdkortet fra dag 1, men han skal nok blive fast mand i starteren. Mht. psyken, så kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne klare den. Helt ærligt, så virker han sgu som et rimelig afbalanceret menneske og han har en stålsat vilje for at bevise sig selv.

    Jeg tror, at Benjamin Verbic trækker nitten.
    Det med psyken kommer af, at Falk har et prædikat som værende tryghedsnarkoman, plus at han i perioder i OB, tog ansvaret meget tungt på sig, hvilket hæmmede ham. Men det kan være, han vokser med det hele.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Jeg er ikke i tvivl om, at Falk kommer til at blive en profil i FCK. Det er ikke sikkert han er første mand på holdkortet fra dag 1, men han skal nok blive fast mand i starteren. Mht. psyken, så kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne klare den. Helt ærligt, så virker han sgu som et rimelig afbalanceret menneske og han har en stålsat vilje for at bevise sig selv.

    Jeg tror, at Benjamin Verbic trækker nitten.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Eller i perioder som angriber, det kan jeg altså også sagtens se for mig, evt. Albuefloppet til at suge bolde og skabe rum til Falk, der ligger og lurer i mellemrummene. Falks største problem bliver psyken, om han kan klare presset. Spillemæssigt er han god nok, og de skal nok finde muligheder for ham.
    Albuefloppet - fedt navn til Cornelius.

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Eller i perioder som angriber, det kan jeg altså også sagtens se for mig, evt. Albuefloppet til at suge bolde og skabe rum til Falk, der ligger og lurer i mellemrummene. Falks største problem bliver psyken, om han kan klare presset. Spillemæssigt er han god nok, og de skal nok finde muligheder for ham.
    Jeg er enig. Jeg synes, at mange i denne tråd undervurderer Falks evner og kvaliteter

    Leave a comment:

Working...
X