Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • RASH
    replied
    Hvem er han?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Har lige set Jensen til sin 1. Træning i FCK

    Fy for satan en grim trøje

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvor mange ankommer til Stiften fast besluttet på at synge og give den gas? Hvis du skal overholde den regel, du selv sætter op her, så ville der stå en lille klynge af hardcore på midten i Mekka, omgivet af en masse tomme pladser, og så 'almindelige fans' i kødrand ude i siderne. Muligvis er der nogen af de hardcore, som ville synes, at det er en fed løsning: så kunne de have en lukket fest. Andre af dem ville sikkert synes, at det var mega træls.

    Jeg håber, at de mest aggressive hardcore folk accepterer, at Odense Stadion ikke er Westphalenstadion (nej, gider ikke skrive Signal..whatever park) og der er ikke 2000-3000 af dem til at bære stemning. Hvis der skal gang i Stadion, så skal de aktive have andre med. Og det får man ikke ved at råbe folk ind i hovedet eller true med tæsk.
    Vil nu mene at vil man ikke synge placere man sig ikke i stemnings området. De gange jeg har lyst til at råbe med på slagsange osv stiller jeg mig self i stemningsområdet men de gange jeg har bar lyst til at se forhold uden at synge placere jeg mig self udenfor stemningsområdet i en af siderne på stiften :-)

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    [/B]

    Lidt en katastrofe hvis det er nye folk på station der af uvidenhed sætter sig i stemnings området og bliver truet med tæsk. Syntes det er rigtigt fint at der er et område til hardcore fans. Men håber de fornuftige er i overvægt og pænt opfordrer folk til at synge med og have OB trøje på. Syntes det vil være meget tamt hvis området dør mere og mere ud. Det er flot stemningskabende. For 12 - 16 år siden da mine børn og jeg sammen overværede OB kampene, var det netop synet af det blå og hvide hav der i de små's øjne gav indtrykket af OB som noget stort de gerne ville være en del af.

    Så vi behøver området .
    I den grad! Stemning lever af det. Jeg har også forståelse for, at man kan blive frustreret som aktiv, hvis man prøver at skabe gang i den, og oplever at folk bare kigger på én eller virker passive. Men hver gang der bliver sure miner eller aggressiv adfærd, så skubber man bare folk fra sig.

    Der var nogle ualmindeligt festlige gutter med i Farum away sidste gang: de havde den fede energi! Der var sang, gak og løjer nede foran, og de var vel en 10-15 stk, men det trak så meget. Håber de trækker i stemningsområdet, for så skal den gode stemning nok sprede sig.
    Hvis der så også var en enkelt eller to, der lige havde lidt rytmesans og kunne holde takt på trommen, så er der basis for noget fedt - det er svært at få andre med, hvis takten ryger eller tempo i chants er for højt, men det er mindre vigtigt end positiv stemning.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Det er rigtigt at der bliver opfordret til at synge med, sætte sig ned og så videre.. Og det bliver også råbt, men må indrømme at jeg endnu ikke har hørt nogen blive truet i den forbindelse og lyder da også mere som et enkelt galt individ end flertallet..

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvor mange ankommer til Stiften fast besluttet på at synge og give den gas? Hvis du skal overholde den regel, du selv sætter op her, så ville der stå en lille klynge af hardcore på midten i Mekka, omgivet af en masse tomme pladser, og så 'almindelige fans' i kødrand ude i siderne. Muligvis er der nogen af de hardcore, som ville synes, at det er en fed løsning: så kunne de have en lukket fest. Andre af dem ville sikkert synes, at det var mega træls.

    Jeg håber, at de mest aggressive hardcore folk accepterer, at Odense Stadion ikke er Westphalenstadion (nej, gider ikke skrive Signal..whatever park) og der er ikke 2000-3000 af dem til at bære stemning. Hvis der skal gang i Stadion, så skal de aktive have andre med. Og det får man ikke ved at råbe folk ind i hovedet eller true med tæsk.


    Lidt en katastrofe hvis det er nye folk på station der af uvidenhed sætter sig i stemnings området og bliver truet med tæsk. Syntes det er rigtigt fint at der er et område til hardcore fans. Men håber de fornuftige er i overvægt og pænt opfordrer folk til at synge med og have OB trøje på. Syntes det vil være meget tamt hvis området dør mere og mere ud. Det er flot stemningskabende. For 12 - 16 år siden da mine børn og jeg sammen overværede OB kampene, var det netop synet af det blå og hvide hav der i de små's øjne gav indtrykket af OB som noget stort de gerne ville være en del af.

    Så vi behøver området .

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Det nytter jo heller ikke man stiller sig i stemnings området når man ikke synger med. Det der mange der gør. Der er jo mange andre steder at stille dig eller sidde hvis man bare vil se fodbold og ikke synge. I flere andre klubber er stemningen bedre fordi dem der kun vil se fodbold placere sig andre steder end i stemningsafsnittet
    Hvor mange ankommer til Stiften fast besluttet på at synge og give den gas? Hvis du skal overholde den regel, du selv sætter op her, så ville der stå en lille klynge af hardcore på midten i Mekka, omgivet af en masse tomme pladser, og så 'almindelige fans' i kødrand ude i siderne. Muligvis er der nogen af de hardcore, som ville synes, at det er en fed løsning: så kunne de have en lukket fest. Andre af dem ville sikkert synes, at det var mega træls.

    Jeg håber, at de mest aggressive hardcore folk accepterer, at Odense Stadion ikke er Westphalenstadion (nej, gider ikke skrive Signal..whatever park) og der er ikke 2000-3000 af dem til at bære stemning. Hvis der skal gang i Stadion, så skal de aktive have andre med. Og det får man ikke ved at råbe folk ind i hovedet eller true med tæsk.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Det nytter jo heller ikke man stiller sig i stemnings området når man ikke synger med. Det der mange der gør. Der er jo mange andre steder at stille dig eller sidde hvis man bare vil se fodbold og ikke synge. I flere andre klubber er stemningen bedre fordi dem der kun vil se fodbold placere sig andre steder end i stemningsafsnittet
    Jeg tror det er smart lige at give folk en chance ... hvis man forlanger at folk skal være på en helt bestemt måde, så vil mange tænke "aah det gider jeg sgu ikke".

    Jeg er enig i at der skal bakkes aktivt op, men der skal være plads til forskellighed ... tænker jeg.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det er faktisk også hovedårsagen til at vi trak over på langsiden. Det er kun SÅ mange gange man gider have en teenager til at stå og råbe én ind i hovedet, at man ikke synger højt nok med, før man stille og roligt stiller sig et andet sted hen. Der er plads til alle på stadion, og vi fandt en plads hvor folk ikke nærmest truede med tæsk, hvis man også lige snakkede om kampen imens.. ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Seriøst?

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Man an jo bare se den stemning der var i sølvsæsonerne og deromkring. Den var rigtig god. Men ja i takt med nedturen derefter var der mange det ikke gad synge med selvom de stadig er i stemnings området. Og sådan har det været lige siden

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Det nytter jo heller ikke man stiller sig i stemnings området når man ikke synger med. Det der mange der gør. Der er jo mange andre steder at stille dig eller sidde hvis man bare vil se fodbold og ikke synge. I flere andre klubber er stemningen bedre fordi dem der kun vil se fodbold placere sig andre steder end i stemningsafsnittet

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Du kan meget vel have nogle pointer i dit indlæg.


    For få år siden begyndte man at blive mødt med "syng eller skrid" attituden...og folk skred. Jeg kender en del, der bestemt ikke gider lige præcis dén attitude, og som derfor er smuttet derfra. Det var folk som ellers ihærdigt bidrog med god stemning.
    Jeg siger dermed ikke, at det er forkert, det der er gang i i stemningsområdet pt (og de sidste par år) - men der er tydeligvis ikke nogen kæmpeopbakning omkring det, når man bliver "jaget" væk derfra når man ikke lige synger hver eneste sang eller har attituden "vildere, Odense...vildere"
    Det er faktisk også hovedårsagen til at vi trak over på langsiden. Det er kun SÅ mange gange man gider have en teenager til at stå og råbe én ind i hovedet, at man ikke synger højt nok med, før man stille og roligt stiller sig et andet sted hen. Der er plads til alle på stadion, og vi fandt en plads hvor folk ikke nærmest truede med tæsk, hvis man også lige snakkede om kampen imens.. ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Du kan meget vel have nogle pointer i dit indlæg.

    Men...der er altså et "men". Det er ikke altid alle andres skyld end ens egen. I det fremhævede giver du OB størstedelen af skylden for, at der ikke er ret meget stemning. Det er muligt, du har en smule ret - men OB er i hvert fald ikke ene-ansvarlig her.
    Jeg har stået iblandt de syngende og stemningsskabende fans i henimod 25 års tid. De sidste par års tid eller 3, har jeg stille og roligt trukket mig derfra. Og det er helt sikkert ikke OBs skyld. I rigtig, rigtig mange år var der plads til alle, der havde lyst til at synge med - om det var på hver eneste sang, eller "blot" på hver anden. Og der var endda plads til, at man lige kunne nyde en øl og en omgang fritter.
    For få år siden begyndte man at blive mødt med "syng eller skrid" attituden...og folk skred. Jeg kender en del, der bestemt ikke gider lige præcis dén attitude, og som derfor er smuttet derfra. Det var folk som ellers ihærdigt bidrog med god stemning.
    Jeg siger dermed ikke, at det er forkert, det der er gang i i stemningsområdet pt (og de sidste par år) - men der er tydeligvis ikke nogen kæmpeopbakning omkring det, når man bliver "jaget" væk derfra når man ikke lige synger hver eneste sang eller har attituden "vildere, Odense...vildere"

    Enig , stemningen er kun gået nedad siden den attitude vandt indpas på stiften .

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jo, vi havde faktisk. Jeg huskede da også at stå og synge "Daniel Høegh - Odense elsker dig" efter sæsonens sidste kamp - og det var fordi den sidste kamp blev spillet efter Høegh blev solgt officielt d 2. Juni. Vi spillede mod Randers d 7. Juni

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...d-mod-randers/
    What do you know. Sådan går det når man kloger sig uden at researche. Jeg var sikker på at sæsonen var slut så sent.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Du kan meget vel have nogle pointer i dit indlæg.

    Men...der er altså et "men". Det er ikke altid alle andres skyld end ens egen. I det fremhævede giver du OB størstedelen af skylden for, at der ikke er ret meget stemning. Det er muligt, du har en smule ret - men OB er i hvert fald ikke ene-ansvarlig her.
    Jeg har stået iblandt de syngende og stemningsskabende fans i henimod 25 års tid. De sidste par års tid eller 3, har jeg stille og roligt trukket mig derfra. Og det er helt sikkert ikke OBs skyld. I rigtig, rigtig mange år var der plads til alle, der havde lyst til at synge med - om det var på hver eneste sang, eller "blot" på hver anden. Og der var endda plads til, at man lige kunne nyde en øl og en omgang fritter.
    For få år siden begyndte man at blive mødt med "syng eller skrid" attituden...og folk skred. Jeg kender en del, der bestemt ikke gider lige præcis dén attitude, og som derfor er smuttet derfra. Det var folk som ellers ihærdigt bidrog med god stemning.
    Jeg siger dermed ikke, at det er forkert, det der er gang i i stemningsområdet pt (og de sidste par år) - men der er tydeligvis ikke nogen kæmpeopbakning omkring det, når man bliver "jaget" væk derfra når man ikke lige synger hver eneste sang eller har attituden "vildere, Odense...vildere"
    Interessant indlæg!

    Leave a comment:

Working...
X