Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    For mig er det meget enkelt . Kent skal stille med den stærkeste start 11'er , og til den hører Falk stadig . Især så længe der er noget at spille for vil det være useriøst at holde en af de bedste udenfor , og med forårets resultater som har flasket sig fantastisk til vores fordel er brugen af Falk i start 11'eren fuldt forståelig . En træner skal gå efter at vinde alle kampe og derfor bruge den trup han har til rådighed . En sportsdirektør skal sørge for at træneren har de rette spillere , og han har ikke sørget for at Kent kan se bort fra Falk , for der er ikke nogle i truppen som kan bruges til at holde Falk fra at være en sikker mand i start 11'eren .
    Har Falk præsteret i foråret , ja det vil jeg mene for assist eller ej så var han manden bag muligheden for at Fester kunne score i Aalborg , derudover har han snørrert sækken i 2 kampe hvor vi havde en smal føring og dermed sørget for at vi slap for nervøse slutminutter hvor en etmåls føring kunne sættes over styr .
    som taget ud af min mund

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg har til at starte med argumenteret for, at Falk skulle på bænken, fordi OB sådan lidt var inde i en sæson, jeg tillader mig at kalde en gratis-sæson. Dvs. i vinterpausen lignede det ikke rigtigt, at man kunne nå noget spændende, og ej heller rykke ned. Derfor kunne man, måske, med fordel spille en ny spiller ind - eller se en opstilling eller to, for at vurdere om det kunne briste eller bære, eller om der skulle en kvalitetserstatning ind i stedet for Falk. Det var en gylden mulighed for over en længere periode at teste dette. Derfor ville jeg bænke Falken.

I skrivende stund ligger OB 2 points fra medaljer, og ja...så skal der bare stilles stærkest mulige hold for at forfølge den chance...og der må man sige, om man kan li' det eller ej, at Falk bør indgå i de 11 startende.

Når løbet er kørt, og der ikke længere kan nås noget spændende i toppen (hvis det sker) synes jeg stadig, at Falk skal bænkes, for at teste nye alternativer til hans plads.
    Præcis ., et kig på tabellen er rigelig argument .

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg tænker måske du misforstår hvorfor man gerne vil have Falk på bænken. Jeg udelukker ikke, at der er en del, der lader deres vurdering af Falks spil farve af hvad de mener om ham, men jeg tror de fleste er i stand til at artikulere, at de ikke ønsker Falk på banen, fordi han har kontrakt med FCK.
    Jeg har til at starte med argumenteret for, at Falk skulle på bænken, fordi OB sådan lidt var inde i en sæson, jeg tillader mig at kalde en gratis-sæson. Dvs. i vinterpausen lignede det ikke rigtigt, at man kunne nå noget spændende, og ej heller rykke ned. Derfor kunne man, måske, med fordel spille en ny spiller ind - eller se en opstilling eller to, for at vurdere om det kunne briste eller bære, eller om der skulle en kvalitetserstatning ind i stedet for Falk. Det var en gylden mulighed for over en længere periode at teste dette. Derfor ville jeg bænke Falken.

I skrivende stund ligger OB 2 points fra medaljer, og ja...så skal der bare stilles stærkest mulige hold for at forfølge den chance...og der må man sige, om man kan li' det eller ej, at Falk bør indgå i de 11 startende.

Når løbet er kørt, og der ikke længere kan nås noget spændende i toppen (hvis det sker) synes jeg stadig, at Falk skal bænkes, for at teste nye alternativer til hans plads.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    For mig er det meget enkelt . Kent skal stille med den stærkeste start 11'er , og til den hører Falk stadig . Især så længe der er noget at spille for vil det være useriøst at holde en af de bedste udenfor , og med forårets resultater som har flasket sig fantastisk til vores fordel er brugen af Falk i start 11'eren fuldt forståelig . En træner skal gå efter at vinde alle kampe og derfor bruge den trup han har til rådighed . En sportsdirektør skal sørge for at træneren har de rette spillere , og han har ikke sørget for at Kent kan se bort fra Falk , for der er ikke nogle i truppen som kan bruges til at holde Falk fra at være en sikker mand i start 11'eren .
    Har Falk præsteret i foråret , ja det vil jeg mene for assist eller ej så var han manden bag muligheden for at Fester kunne score i Aalborg , derudover har han snørrert sækken i 2 kampe hvor vi havde en smal føring og dermed sørget for at vi slap for nervøse slutminutter hvor en etmåls føring kunne sættes over styr .

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Efter AGF-kampen synes jeg nu nok, at hele hylekoret herinde var efter ham, og mente at "nu måtte han på bænken".

Og nu hvor han så har spillet godt, og lavet assists og mål i de sidste tre kampe, så mener samme hylekor, at han har leveret sådan "lunkent" og "nogenlunde". Det er jo nærmest grinagtigt. Jeg mener, det er svært at overbevise om at man gerne VIL holdet, når halvdelen af OBs fans er næste sæsons deltagere i Spøgelsesjægerne.
    Jeg tænker måske du misforstår hvorfor man gerne vil have Falk på bænken. Jeg udelukker ikke, at der er en del, der lader deres vurdering af Falks spil farve af hvad de mener om ham, men jeg tror de fleste er i stand til at artikulere, at de ikke ønsker Falk på banen, fordi han har kontrakt med FCK.

Leave a comment:

• Urten
    replied
    Efter AGF-kampen synes jeg nu nok, at hele hylekoret herinde var efter ham, og mente at "nu måtte han på bænken".

Og nu hvor han så har spillet godt, og lavet assists og mål i de sidste tre kampe, så mener samme hylekor, at han har leveret sådan "lunkent" og "nogenlunde". Det er jo nærmest grinagtigt. Jeg mener, det er svært at overbevise om at man gerne VIL holdet, når halvdelen af OBs fans er næste sæsons deltagere i Spøgelsesjægerne.
    Jeg mener stadig han ikke er i det gear han bør være i, og derfor ikke præsterer som man bør forvente. Alt hans chanceskabende spil her i foråret har været svært at få øje på, samt nogle talentløse skud på mål, hans mange boldtab (et mål på den konto) og hans to tillægs mål, har pludselig gjort ham brand varm. Ellers lunter han rundt uden bold til hyldest for disciplene, og pludselig er kritik af Falk selvfølgelig grinagtig (igen?) og jeg tænker motivet for dit indlæg er at få stoppet den kritik.

Det er til grin, hvis Falk (igen) skal hæves over klubben. Det var heller ikke hans skyld, alt det med FCK kan man læse i denne og andre tråde, men selvfølgelig alle andre, vores ledelse er problemet og det er dem der lyver, ikke ham med snot på sin fck-trøje, næ ham må vi ikke kritisere, heller ikke hans spil, så er man nemlig nærmest grinagtig.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Well agree to disagree. Jeg synes han har været god, men det er jo subjektivt. Hvad angår assists; don't get me started. Superliga.dk (de officielle tal) har ham til 7....
    Agree to disagree. Men så må du også droppe udtryk som "grinagtigt" og lade være med at antyde, at dine modstandere er lige til Spøgelsesjægerne. Agreed?

Og p.s: Alle andre sider har ham på 6, og jeg vil IGEN henvise til Superliga.dks Rasmus Falk side, hvor han allernederst i "sæsonstatistik" står noteret for 6 - i modsætning til toplisten på forsiden.

Så selv Superliga.dk er i konflikt med sig selv. Og så er det i øvrigt én assist, ikke "assists"...

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Han har "kun" scoret mål, hverken spillet "godt" eller lavet "assists".

Så hvis der er folk, der skal med i Spøgelsesjægerne, så synes jeg du bl.a burde komme tilbage fra "Overdrevet" og "Tilfreds med for lidt" lunden.

MvH ChrisOB
    Well agree to disagree. Jeg synes han har været god, men det er jo subjektivt. Hvad angår assists; don't get me started. Superliga.dk (de officielle tal) har ham til 7....

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
    Er det så mærkeligt? Folk er trætte af ham. Det spiller - naturligvis - ind. Derudover skal det noteres, at han var dårlig i de første par kampe. Han ville for meget og kunne for lidt. Han har fundet en balance nu, og har lavet to spektakulære mål.

Vi har chancen for en spille med om de sjove pladser. Falk er vores bedste spiller, og derfor skal han spille. I det øjeblik vi ikke kan nå noget, så skal han på bænken, så vi kan se andre spillere an.
    Enig, men det er slet ikke det jeg snakker om.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

Han har "kun" scoret mål, hverken spillet "godt" eller lavet "assists".

Så hvis der er folk, der skal med i Spøgelsesjægerne, så synes jeg du bl.a burde komme tilbage fra "Overdrevet" og "Tilfreds med for lidt" lunden.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Bebeto999
    replied
    Er det så mærkeligt? Folk er trætte af ham. Det spiller - naturligvis - ind. Derudover skal det noteres, at han var dårlig i de første par kampe. Han ville for meget og kunne for lidt. Han har fundet en balance nu, og har lavet to spektakulære mål.

Vi har chancen for en spille med om de sjove pladser. Falk er vores bedste spiller, og derfor skal han spille. I det øjeblik vi ikke kan nå noget, så skal han på bænken, så vi kan se andre spillere an.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg synes Falk har spillet noget af det bedste vi har set fra ham over de senere år her i starten af sæsonen. Han fylder mere, han fordeler boldene utroligt godt, og han falder kun sjældent ud af kampene. Og så har han også lukket to kampe endegyldigt.

Ligeså meget som det er tilfældet synes jeg det er tosset at skrive, at Falk har gjort sine kritikere til skamme. Der er vel ikke nogen der har ment, at Falk ikke har sin spillemæssige berettigelse på holdet?

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Jeg synes det er stærkt af Falk at han trods al den kritik og anden snak der har været, holder fokus og spiller som han har gjort hele sæsonen. Derfor er det ikke bare fra et fansynspunkt, men også rent fodboldmæssigt, pisse ærgerligt han ikke skifter til udlandet, for det vidner sgu om en spiller der er moden til at håndtere presset

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Som jeg hele tiden har sagt, så skal Falk spille så længe muligheden for medaljer eller europæisk er inden for rækkevidde. Nogen mener at Greve skal have hans plads nu. Men Greve har aldrig fungeret særlig godt på venstre side, og er langt bedre som højre Kant. Jeg er derfor helt sikker på at Falk ikke tager pladsen pt. fra en anden spiller i truppen. Når Falk stopper hentes hans afløser udefra, og alt afhængig af placering kan afløseren med lidt held hentes fra en højere hylde hvis, vi skal spille europæisk næste sæson. Derfor skal Falk selvfølgelig ikke tages af holdkortet efter min mening.

Leave a comment:

• Netsirk
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    To typiske Falk mål som er afsluttet med kattepoten. Han har, ikke overraskende, sin klare berettigelse på holdet. Han har sat kritikerene i skammekrogen og vist at han er opsat på at slutte godt i OB.
    Jeg er ikke sikker på at OB har været meget svingende de seneste år, det forekommer mig at det har været generelt skidt spil der har været det dominerende.
    Overordnet enig- omend han har haft udfald, så kommer man ikke uden om to perle mål, der har lukket 2 ud af fire kampe.

Klubbens nuværende plads i ligaen, og Falks steppen op ift. afslutninger, stiller vitterligt "gratis sæson" argumentationen i et ufrivilligt morsomt lys. Og lige der er den ganske enkelt ikke længere i en saglig debat - der for et fodboldhold omhandler at vinde mest muligt med tilstedeværende materiale.

Leave a comment:

Working...
X