Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bebeto999
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Kommer vel an på hvad man vil med sin karriere... hvis man vil spille mod Hobro og Viborg, så udvikler man sig i hvert fald ikke yderligere, bare ved at skifte til KB03...

Mvh

MaxHH
    Sludder. Man udvikler sig ved at være i en klub, der på alle parametre (ikke mindst træningsfaciliteter og staben omkring truppen) er mile fra ens tidligere klub. Derudover skal han spille europæisk hvert år og kæmpe for sin plads med de andre i truppen. Det svarer til at skifte fra det lokale apotek til Novo Nordisk.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Selvfølgelig udvikler man sig med større pres , bedre holdkammerater , bedre faciliteter , europæiske kampe hvert år .

Jeg er da enig i at det kan se uambiøst ud at han bliver i Danmark , men når jeg ikke kender alternativerne han stod med så er det svært at dømme ham .
    Jeg er da enig i, at Rusland eller Tyrkiet ingenlunde ville være attraktivt, men jeg forstår ikke din anke imod Holland?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Kommer vel an på hvad man vil med sin karriere... hvis man vil spille mod Hobro og Viborg, så udvikler man sig i hvert fald ikke yderligere, bare ved at skifte til KB03...

Mvh

MaxHH
    Selvfølgelig udvikler man sig med større pres , bedre holdkammerater , bedre faciliteter , europæiske kampe hvert år .

Jeg er da enig i at det kan se uambiøst ud at han bliver i Danmark , men når jeg ikke kender alternativerne han stod med så er det svært at dømme ham .

Leave a comment:

• mågen
    replied

Mvh

MaxHH
    Helt enig - det er præcis dér, hvor jeg synes Falk (og diverse) fck fans fejler. Det er virkelig uambitiøst. Han bliver ikke en bedre spiller af endnu 30+ kampe imod middelmådige superliga hold.
    Det er dog ikke lykkes mig at overbevise FCK fans om dette.... de fck-fans jeg kender, har den holdning, at han per automatik bliver en langt bedre spiller ved at trække den klamme trøje over hovedet.

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er vel afhængig af hvilke klubber der var fremme med tilbud .
    Forstår godt han ikke gider at sidde på bænken/tribunen som en alt for stor del af de danskere dom tager af sted . Rusland , Tyrkiet eller Hollandsk subtop lyder ikke spænde imo på trods af store penge .
    Spilletid , trofæer, øget chance for landshold og europæisk må stå over en fed løncheck ?

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Så HAVDE han vel gået efter at komme til en rigtig liga, i stedet for den danske?

Mvh

MaxHH
    Det er vel afhængig af hvilke klubber der var fremme med tilbud .
    Forstår godt han ikke gider at sidde på bænken/tribunen som en alt for stor del af de danskere dom tager af sted . Rusland , Tyrkiet eller Hollandsk subtop lyder ikke spænde imo på trods af store penge .
    Spilletid , trofæer, øget chance for landshold og europæisk må stå over en fed løncheck ?

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Hold da fast, det er mange penge. Det er jeg sgu glad for, at vi ikke har forsøgt at matche!
    Jeg hørte det var samme løntrin som Corner, og han får 475K. Ifølge BT er det dog "kun" 400K/md, Falk får. Bonusser og sign-on fraregnet.

FCM bød angiveligt 420K/md.

http://www.fodbold-transfers.dk/avis...lk-i-fck-loen/

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    FCK har da næppe givet ham så høj hyre, hvis der ingen anden markant interesse for ham var. Jeg synes, jeg har hørt 470K/md. Så har de da skudt sig selv alvorligt i foden; så mange penge har de vel trods alt ikke tilovers at give, bare for sjov.
    Hold da fast, det er mange penge. Det er jeg sgu glad for, at vi ikke har forsøgt at matche!

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    FCK har da næppe givet ham så høj hyre, hvis der ingen anden markant interesse for ham var. Jeg synes, jeg har hørt 470K/md. Så har de da skudt sig selv alvorligt i foden; så mange penge har de vel trods alt ikke tilovers at give, bare for sjov.
    Der har ikke været en udenlandsk interesse, som for alvor var attraktiv. FCK betaler bare markedsprisen for en topspiller i skandinavien. Det siger jo alt om, hvor langt vi er fra at matche dem.

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Fuldstændig enig. Falk har ikke udviklet sig nok, det er simpelthen fakta. Han var havnet i et limbo: ikke god nok til udlandet på rimeligt niveau, for god til lav løn i OB, FCK er et meget meget logisk valg, hvis han vil udvikle sit talent, og se hvor langt det kan drives, hvilket de fleste spillere har interesse i. Kan han slå igennem i FCK, kan han også komme videre til udlandet, hvis ikke, ender han som en skandinavisk middelvare, og prøver da i det mindste at vinde lidt og tjene maksimalt på sit talent.
    FCK har da næppe givet ham så høj hyre, hvis der ingen anden markant interesse for ham var. Jeg synes, jeg har hørt 400K/md. Så har de da skudt sig selv alvorligt i foden; så mange penge har de vel trods alt ikke tilovers at give, bare for sjov.

EDIT: Løn ændret.
    Last edited by anglicantian; 09-03-2016, 00:48.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tror stort set alle af os hellere havde set ham rejse udenlands - også jeg. Men altså - der skal jo også være bud efter ham.
    Jeg forstår godt, at spillere med et begrænset talent, og som søger udenlands, gør det fordi de der kan få en oplevelse, som de måske ikke bare lige kan få senere livet. Fx. spille i Tyskland, Kina osv. i måske "lavere" klubber.
    Jeg forstår også godt, at en spiller med Falks talent, gerne vil prøve at vinde noget, mens muligheden er der. Og skulle han prøve at vinde noget udenlands, så kræver det jo at der er en topklub, der rent faktisk har lyst til at tilbyde ham en kontrakt. Det er jeg ikke sikker på, der har været. Eller...det er jeg faktisk ret sikker på, der ikke har været, for så var Falken fløjet.
    Fodbold for et midterhold i Holland, et bundhold i Bundesligaen, et midterhold i Frankrig vs. medaljer og mulighed for Champions League i FCK - og ganske sikkert til samme løn. Jeg forstår godt det sportslige valg - uagtet at jeg synes, det er noget pis!
    Fuldstændig enig. Falk har ikke udviklet sig nok, det er simpelthen fakta. Han var havnet i et limbo: ikke god nok til udlandet på rimeligt niveau, for god til lav løn i OB, FCK er et meget meget logisk valg, hvis han vil udvikle sit talent, og se hvor langt det kan drives, hvilket de fleste spillere har interesse i. Kan han slå igennem i FCK, kan han også komme videre til udlandet, hvis ikke, ender han som en skandinavisk middelvare, og prøver da i det mindste at vinde lidt og tjene maksimalt på sit talent.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tror stort set alle af os hellere havde set ham rejse udenlands - også jeg. Men altså - der skal jo også være bud efter ham.
    Jeg forstår godt, at spillere med et begrænset talent, og som søger udenlands, gør det fordi de der kan få en oplevelse, som de måske ikke bare lige kan få senere livet. Fx. spille i Tyskland, Kina osv. i måske "lavere" klubber.
    Jeg forstår også godt, at en spiller med Falks talent, gerne vil prøve at vinde noget, mens muligheden er der. Og skulle han prøve at vinde noget udenlands, så kræver det jo at der er en topklub, der rent faktisk har lyst til at tilbyde ham en kontrakt. Det er jeg ikke sikker på, der har været. Eller...det er jeg faktisk ret sikker på, der ikke har været, for så var Falken fløjet.
    Fodbold for et midterhold i Holland, et bundhold i Bundesligaen, et midterhold i Frankrig vs. medaljer og mulighed for Champions League i FCK - og ganske sikkert til samme løn. Jeg forstår godt det sportslige valg - uagtet at jeg synes, det er noget pis!
    ganske enig

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja det er jo så hvilke sportslige ambitioner han har - hvis det er vigtigst at være med i toppen og vinde en medalje - helst et mesterskab - så indskrænker det jo naturligt hans muligheder. Men ja jeg fatter heller ikke han ikke tog udenlands.

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja det er jo så hvilke sportslige ambitioner han har - hvis det er vigtigst at være med i toppen og vinde en medalje - helst et mesterskab - så indskrænker det jo naturligt hans muligheder. Men ja jeg fatter heller ikke han ikke tog udenlands.
    Præcis, det kommer jeg heller aldrig til at forstå.

Der er næsten kun et scenarie, hvor jeg kan tilgive manden: På magisk vis kommer Falk aldrig til at trække i en FCK-trøje i en kamp eller som minimum er han i karantæne eller er skadet hver gang FCK spiller mod OB. FCK vinder ikke mesterskabet med Falk i truppen, men på forunderlig vis får Falk alligevel scoret sig en kontrakt i udlandet. Mens han sidder i Milano, Madrid, Barcelona, Napoli, Toscana, Firenze eller Amsterdam udtaler han til BT eller Ekstra Bladet sin store fortydelse for den måde han behandlede sin hjerteklub OB. Han fortæller, hvor meget klubben har betydet for ham. Han vender hjem til OB som 29-30-31-årig og sikrer os et mesterskab inden han stopper.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Så HAVDE han vel gået efter at komme til en rigtig liga, i stedet for den danske?

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

Working...
X