BREAKING: TV2's nyhedschef beklager forkert placeret citat.
Uffe Ellemanns kraftige kritik i en af de store historier i Superligaen denne sæson, er fejlagtigt havnet i den forkerte kontekst. TV2 beklager fejlen og bringer her den korrekte, oprindelige artikel:
Uffe Ellemann: - Jeg har aldrig set mage
Café Latte-drikker og trøjeflasher Rasmus Falk har skiftet stolt tradition ud med plastique efter længere tids storm.
Det beklager den tidligere Venstre-minister Uffe Ellemann-Jensen til TV2 Fyn.
- Han er blevet helt urimeligt behandlet. Jeg har aldrig set mage. Man skal være opmærksom, når amatører entrerer de store kontorer.
Jeg håber, at det her giver anledning til stor eftertanke, og at dygtige journalister vil grave i det her og finde ud af, at han har kørt det her perfekt.
Han drager paralleller til Poul Hansen og hans såkaldte kreative kommunikation.
- Han fik et flertal imod sig og valgte at trække sig. Dengang var jeg formand, og jeg var skide sur. Heldigvis er det en trøst, at han kom stærkt tilbage på TV.
Den forkerte artikel kan læses her:
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-0...ldrig-set-mage
MvT - (Disclaimer: Ovenstående indlæg kan indeholde spor af sarkasme, ironi, satire og nødder)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtjo - men det klarede OBs ledelse vel egenligt ret godt selv.
Og uanset hvad der har ret er det bare et fact at OB ligner nogle amatører i denne sag
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnåååå - jamen jeg er sød.
Men de havde nu oversolgt det indslag godt og grundigt. Bare et recap af hvad vi hørte i fredags....og så kan Jørgensen og Friman stå og kloge lidt over det.
- og de er enige i at det er dårlig købmandskab fra JHs side
Leave a comment:
-
Nå der var jeg lidt hurtigt ude - lidt nyt har de - i form af et tlf interview med sjade - det kommer så til at handle om deres sang.....og at de har sendt blomster til falk - nåååååå hvor sødt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSkriv et kort referat, hvis de siger noget nyt. Så er du sød.
Men de havde nu oversolgt det indslag godt og grundigt. Bare et recap af hvad vi hørte i fredags....og så kan Jørgensen og Friman stå og kloge lidt over det.
- og de er enige i at det er dårlig købmandskab fra JHs side
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægforstår jeg sådan set godt - klogere bliver vi næppe....meeeen ser det nu nok alligevel - hvem vil nu ud og spinne et budskab?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMere om falk kontrakt sagen på tv3sport 1 i løbet af den næste times tid...
Leave a comment:
-
Mere om falk kontrakt sagen på tv3sport 1 i løbet af den næste times tid...
Leave a comment:
Leave a comment: