Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Nogen der har hørt nyt om Gilberto?

    Er der i øvrigt nogen, der har et kvalificeret bud på, hvilke østjyske spillerkilder det var, Fyens Stiftstidende havde sin viden fra, da de i sidste uge påstod at vide, at Gilberto gerne vil til OB? Synes det lød ret underligt, og begynder at tænke, at det var endnu en and fra FS.
    jeg har ingen anelse om hvem de refererer til, men derfor tror jeg nu sagtens på at det er rigtigt. GM afviser vel ingen klubber og dermed heller ikke OB eller Sdr.jyskE for den sags skyld. han afviser næppe nogen SLklubber GM siger nok bare ja hvis han bliver spurgt om han vil spille i OB tror jeg.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Ja, hans agent var også ude 14 dage før og sige han gerne ville til Danmark... så det kan jo nemt hænge sådan sammen at han bare ikke har afvist OB, i en eller anden sammenhæng hvor nogen har spurgt ham, om OB, eller Suppen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        FCV går efter 3 forstærkninger direkte til start 11 og der skulle være midler til det..
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...orstaerkninger

        hvis vi ikke gør noget ville det være en fallit erklæring ift nedrykningskampen..
        kom nu igang JH
        Øh nej! Vi skal da ikke købe fordi vores konkurenter gør det. Vi skal købe hvis vi har brug for det. Alt andet end det vil da være en fallit erklæring.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Øh nej! Vi skal da ikke købe fordi vores konkurenter gør det. Vi skal købe hvis vi har brug for det. Alt andet end det vil da være en fallit erklæring.
          Jeg kan kun give dig ret.

          Hvis JH og OP mener at vi er gode nok til at spille os til overlevelse med denne spillertrup så behøver vi ikke forstærke os, jeg har og en rimelig fornuftig vurdering af truppen, og tror at den er god nok selv om FCV skulle forstærke sig lidt.

          Comment


            "En sportsdirektør arbejder hele tiden for at forstærke holdet"

            Men det skal selvfølgelig stadig give mening, og jeg forestiller mig da heller ikke at JH går ud og lapper sammen på hans indkøb fra i sommers, allerede nu... Som med mange andre indkøb, så vil vi med købet af det "Halv Grimme Ur" høre hvor utroligt meget den mand evner, og hvor mange pladser han mestrer, og det kan man komme langt med, hvis man vinkler det rigtigt, så det bliver småt med indkøb, tror faktisk ikke rigtig der sker noget ved mindre der sælges ud/opsiges kontrakter...

            Der mangler her og der ja, men det har jo aldrig været afgørende i OB...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Øh nej! Vi skal da ikke købe fordi vores konkurenter gør det. Vi skal købe hvis vi har brug for det. Alt andet end det vil da være en fallit erklæring.
              Enig, vi skal ene og alene fokusere på os selv. Desuden:

              1. Hvem ved om FCV overhovedet får fat på de 3 spillere?

              2. Hvem ved om de i givet fald når at få dem integreret på holdet?

              3. Hobro er - tror jeg ihf - under alle omstændigheder den mest oplagte kandidat til 11. pladsen

              Så ingen panik, JH m.fl.

              Comment


                Det eneste egentlige interessante ved FcVs udmelding, det er om der skulle blive en OB´er imellem de handler, men nu har jeg ikke lige tjekket op på hvad det skulle være de manglede, men vi har noget overskud, som også snart løber ud, så man kunne vel lige så godt sende dem afsted, og så leger vi det er en forstækning af FcV...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Øh nej! Vi skal da ikke købe fordi vores konkurenter gør det. Vi skal købe hvis vi har brug for det. Alt andet end det vil da være en fallit erklæring.
                  Nemlig - helt enig. Det er klart at FCV ser på en meget truende situation og ved, at de skal gøre noget. Spørgsmålet er så, om de reelt har midlerne til det - er onkel Kurt ikke på vej ud? De hiver sikkert spillere ind på leje; det er sandsynligvis også noget, som vi overvejer, hvis der overhovedet sker noget her til vinter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Øh nej! Vi skal da ikke købe fordi vores konkurenter gør det. Vi skal købe hvis vi har brug for det. Alt andet end det vil da være en fallit erklæring.
                    Øhhh jo!
                    selvfølgelig skal vi kigge indad og købe hvis vi har brug for det. Og det har vi jo!
                    men hvis konkurrenterne ikke opruster er man måske lige knap så presset som hvis de går ud og henter 3-4 overskudsspillere i FCK og Brøndby

                    forestil dig at Brøndby og FCK hentede 2-3 sygt gode spillere. Det ville gøre at nogle andre kom bag i køen..
                    FCV lejer 3-4 af fx Semb Berge, Rashani, Gislason, de Ridder og Nunez, Spillere som kunne komme i klemme og gerne ville på leje i foråret. Spillere som potentielt kunne blive profiler i superligaen men ikke lige har kunnet slå til i deres klub. Det kunne være andre.
                    De vil ikke rykke ned og satser med nogle lejekontrakter på kort tid. Spillere med fuld trænings opstart i klubben og sultene for at vise hvad de er værd..

                    OB gør ingenting. Vores trup er god nok mener Sportsdirektøren Jesper Hansen..
                    nu svarer du mig så igen.

                    Ville dette ikke være en falliterklæring? Overfor overlevelse, fans og ambitioner??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Øhhh jo!
                      selvfølgelig skal vi kigge indad og købe hvis vi har brug for det. Og det har vi jo!
                      men hvis konkurrenterne ikke opruster er man måske lige knap så presset som hvis de går ud og henter 3-4 overskudsspillere i FCK og Brøndby

                      forestil dig at Brøndby og FCK hentede 2-3 sygt gode spillere. Det ville gøre at nogle andre kom bag i køen..
                      FCV lejer 3-4 af fx Semb Berge, Rashani, Gislason, de Ridder og Nunez, Spillere som kunne komme i klemme og gerne ville på leje i foråret. Spillere som potentielt kunne blive profiler i superligaen men ikke lige har kunnet slå til i deres klub. Det kunne være andre.
                      De vil ikke rykke ned og satser med nogle lejekontrakter på kort tid. Spillere med fuld trænings opstart i klubben og sultene for at vise hvad de er værd..

                      OB gør ingenting. Vores trup er god nok mener Sportsdirektøren Jesper Hansen..
                      nu svarer du mig så igen.

                      Ville dette ikke være en falliterklæring? Overfor overlevelse, fans og ambitioner??
                      Helt enig. Hvis vores direkte konkurrenter (FCV, Hobro) forstærker sig væsentligt, bør det give ekstra grund til at vores hold bør tilføres mere kvalitet. Bundstriden er så tæt og nedrykningskampen kan blive afgjort af hvem der lige har den rigtige angriber som rammer en målstime på det rigtige tidspunkt. Vi er stadig i kæmpe nedrykningsfare.

                      Når det så er sagt så mener jeg at vi som minimum skal have noget mere kvalitet i vores angreb lige meget hvad vores konkurrenter foretager sig. At Kryger pt. er vores førsteangriber siger alt om hvor tynde vi er i angrebet. Med al ære og respekt for Kryger og vores andre alternativer i angrebet, så er det simpelthen bare ikke godt nok. Folk som Macena og Thomas Dalgaard vil i mine øjne pynte gevaldigt og måske Ove P. har nogle andre gode angribere på blokken, men noget skal der seriøst gøres her, det bør være vores absolutte førsteprioritet. Målmandsposten er også en position, hvor vi har store muligheder for at rykke kvaliteten af vores hold i positiv retning. Håber og tror at Ove kan finde en klassemålmand i Europa et sted ;-)
                      .....og så skal der forlænges med Azer, samt evt Falk hvis han kan lokkes.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Øhhh jo!
                        selvfølgelig skal vi kigge indad og købe hvis vi har brug for det. Og det har vi jo!
                        men hvis konkurrenterne ikke opruster er man måske lige knap så presset som hvis de går ud og henter 3-4 overskudsspillere i FCK og Brøndby

                        forestil dig at Brøndby og FCK hentede 2-3 sygt gode spillere. Det ville gøre at nogle andre kom bag i køen..
                        FCV lejer 3-4 af fx Semb Berge, Rashani, Gislason, de Ridder og Nunez, Spillere som kunne komme i klemme og gerne ville på leje i foråret. Spillere som potentielt kunne blive profiler i superligaen men ikke lige har kunnet slå til i deres klub. Det kunne være andre.
                        De vil ikke rykke ned og satser med nogle lejekontrakter på kort tid. Spillere med fuld trænings opstart i klubben og sultene for at vise hvad de er værd..

                        OB gør ingenting. Vores trup er god nok mener Sportsdirektøren Jesper Hansen..
                        nu svarer du mig så igen.

                        Ville dette ikke være en falliterklæring? Overfor overlevelse, fans og ambitioner??
                        Jeg synes du går lidt i panik i en situation hvor der ikke er grund til det. Jeg skrev til dig fordi at du meldte ud i et indlæg at vi skulle handle fordi Vestsjælland har planer om at handle. Det vil i mine øjne være at handle i panik og så kan man bruge falliterklæringer og andre gloser hvis man har lyst, som jeg ser det.

                        Nu piller du så et tænkt eksempel frem som understreger dit behov for at klubben skal handle. Jeg mener ikke at det er sandsynligt at Vestsjælland lige pludselig begynder at hente flere FCK og BIF spillere i et vindue og det skal vi så reagere på. Nej OB skal reagere på vores egen situation og uafhængigt af andre klubbers eller dine panikløsninger. Når du siger at OB ikke gør noget så er det jo ikke rigtigt. Vi har handlet i sommer vinduet og selvom at du ikke er enig i de indkøb så er det altså fordi klubben prøver at gøre noget godt for dem selv. Vi får Hallgrimmur ind i det kommende vindue. En mand der skal styrke defensiven endnu mere og forhåbentlig kan det bringe endnu flere point på kontoen gennemsnitligt set.

                        Jeg synes ikke at OB, OP eller JH er en falliterklæring. OB og JH handlede jo i dette efterår ved at fyre TB og ansætte Ove. En ansættelse som til en start har fået vendt en synkende skude til en af de hold med den største point høst i de sidste 5 kampe af efteråret - Inden en af de sidste kampe var det vidst kun FCM der var bedre. Vi overlever ikke kun ved at handle. Det har de sidste mange vinduer også vist. Vi overlever ved at få sammenspillet holdet og ved at alle mand kæmper for hinanden og holdet. Det er noget af det Ove med succes er ved at få dem til at forstå og udføre. Det kan man ikke handle sig ud af. Se nu på BIF. De handler og handler og handler og alligevel sejler de derover. Er det det du vil med OB? Vil du at vi skal forsætte en uansvarlig økonomisk situation fordi Vestsjælland handler?
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg synes du går lidt i panik i en situation hvor der ikke er grund til det. Jeg skrev til dig fordi at du meldte ud i et indlæg at vi skulle handle fordi Vestsjælland har planer om at handle. Det vil i mine øjne være at handle i panik og så kan man bruge falliterklæringer og andre gloser hvis man har lyst, som jeg ser det.

                          Nu piller du så et tænkt eksempel frem som understreger dit behov for at klubben skal handle. Jeg mener ikke at det er sandsynligt at Vestsjælland lige pludselig begynder at hente flere FCK og BIF spillere i et vindue og det skal vi så reagere på. Nej OB skal reagere på vores egen situation og uafhængigt af andre klubbers eller dine panikløsninger. Når du siger at OB ikke gør noget så er det jo ikke rigtigt. Vi har handlet i sommer vinduet og selvom at du ikke er enig i de indkøb så er det altså fordi klubben prøver at gøre noget godt for dem selv. Vi får Hallgrimmur ind i det kommende vindue. En mand der skal styrke defensiven endnu mere og forhåbentlig kan det bringe endnu flere point på kontoen gennemsnitligt set.

                          Jeg synes ikke at OB, OP eller JH er en falliterklæring. OB og JH handlede jo i dette efterår ved at fyre TB og ansætte Ove. En ansættelse som til en start har fået vendt en synkende skude til en af de hold med den største point høst i de sidste 5 kampe af efteråret - Inden en af de sidste kampe var det vidst kun FCM der var bedre. Vi overlever ikke kun ved at handle. Det har de sidste mange vinduer også vist. Vi overlever ved at få sammenspillet holdet og ved at alle mand kæmper for hinanden og holdet. Det er noget af det Ove med succes er ved at få dem til at forstå og udføre. Det kan man ikke handle sig ud af. Se nu på BIF. De handler og handler og handler og alligevel sejler de derover. Er det det du vil med OB? Vil du at vi skal forsætte en uansvarlig økonomisk situation fordi Vestsjælland handler?
                          At "OB ikke gør noget" var en del af det scenarie jeg satte op. At efter FCV hentede den,den og den gjorde OB ingenting. Da man i din verden ikke kigger på de direkte konkurrenter men kun på ens egen trup.
                          Nu mener du ikke at det kunne være sandsynligt at mit eksempel ville ske. Det mener jeg bestemt at det kunne være. Det kunne også være fra FCN. Eller en fra hver. Gaxe kender mange mennesker og kan mange sjove ting hvis han bare har en smule midler til rådighed..
                          og det er muligt at Hallgrimur er en forstærkning men de sidste mange kampe viste at Ruud var en KÆMPE forstærkning og vi måske lige nu er en anelse svækket samlet set med tabet af ham..

                          så jo.. Hvis FCV henter 3-4 stykker i leje i FCK,Brøndby og FCN(og det er et sandsynligt scenarie specielt når folk ikke behøver at flytte og Kurt tidligere har vist stor handle kraft) og vi INGENTING gør er det en kæmpe fallit erklæring.....

                          Men noget helt andet er at det tror jeg vi gør. Altså justerer truppen til. Og det er klart at størrelsen på den justering afhænger af hvor mange der sælges eller udlejes...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Helt enig. Hvis vores direkte konkurrenter (FCV, Hobro) forstærker sig væsentligt, bør det give ekstra grund til at vores hold bør tilføres mere kvalitet. Bundstriden er så tæt og nedrykningskampen kan blive afgjort af hvem der lige har den rigtige angriber som rammer en målstime på det rigtige tidspunkt. Vi er stadig i kæmpe nedrykningsfare.

                            Når det så er sagt så mener jeg at vi som minimum skal have noget mere kvalitet i vores angreb lige meget hvad vores konkurrenter foretager sig. At Kryger pt. er vores førsteangriber siger alt om hvor tynde vi er i angrebet. Med al ære og respekt for Kryger og vores andre alternativer i angrebet, så er det simpelthen bare ikke godt nok. Folk som Macena og Thomas Dalgaard vil i mine øjne pynte gevaldigt og måske Ove P. har nogle andre gode angribere på blokken, men noget skal der seriøst gøres her, det bør være vores absolutte førsteprioritet. Målmandsposten er også en position, hvor vi har store muligheder for at rykke kvaliteten af vores hold i positiv retning. Håber og tror at Ove kan finde en klassemålmand i Europa et sted ;-)
                            .....og så skal der forlænges med Azer, samt evt Falk hvis han kan lokkes.
                            Enig. Vi er utrolig tynde på angrebs siden og der skal ske noget. Målmand sker først til sommer.

                            Azer. Ja tak. Gerne 3-4 år
                            falk. Tvivler på han kan lokkes til mere her i OB. I denne omgang

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              At "OB ikke gør noget" var en del af det scenarie jeg satte op. At efter FCV hentede den,den og den gjorde OB ingenting. Da man i din verden ikke kigger på de direkte konkurrenter men kun på ens egen trup.
                              Nu mener du ikke at det kunne være sandsynligt at mit eksempel ville ske. Det mener jeg bestemt at det kunne være. Det kunne også være fra FCN. Eller en fra hver. Gaxe kender mange mennesker og kan mange sjove ting hvis han bare har en smule midler til rådighed..
                              og det er muligt at Hallgrimur er en forstærkning men de sidste mange kampe viste at Ruud var en KÆMPE forstærkning og vi måske lige nu er en anelse svækket samlet set med tabet af ham..

                              så jo.. Hvis FCV henter 3-4 stykker i leje i FCK,Brøndby og FCN(og det er et sandsynligt scenarie specielt når folk ikke behøver at flytte og Kurt tidligere har vist stor handle kraft) og vi INGENTING gør er det en kæmpe fallit erklæring.....

                              Men noget helt andet er at det tror jeg vi gør. Altså justerer truppen til. Og det er klart at størrelsen på den justering afhænger af hvor mange der sælges eller udlejes...
                              Hvis og hvis min røv er spids. Så skulle vi jo sige sådan hele tiden og det vil i den grad gør os til det nye cirkus Brøndy eller GF og det ønsker jeg ikke. Men hver fan sine holdninger og dem skal man have lov at have.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg synes du går lidt i panik i en situation hvor der ikke er grund til det. Jeg skrev til dig fordi at du meldte ud i et indlæg at vi skulle handle fordi Vestsjælland har planer om at handle. Det vil i mine øjne være at handle i panik og så kan man bruge falliterklæringer og andre gloser hvis man har lyst, som jeg ser det.

                                Nu piller du så et tænkt eksempel frem som understreger dit behov for at klubben skal handle. Jeg mener ikke at det er sandsynligt at Vestsjælland lige pludselig begynder at hente flere FCK og BIF spillere i et vindue og det skal vi så reagere på. Nej OB skal reagere på vores egen situation og uafhængigt af andre klubbers eller dine panikløsninger. Når du siger at OB ikke gør noget så er det jo ikke rigtigt. Vi har handlet i sommer vinduet og selvom at du ikke er enig i de indkøb så er det altså fordi klubben prøver at gøre noget godt for dem selv. Vi får Hallgrimmur ind i det kommende vindue. En mand der skal styrke defensiven endnu mere og forhåbentlig kan det bringe endnu flere point på kontoen gennemsnitligt set.

                                Jeg synes ikke at OB, OP eller JH er en falliterklæring. OB og JH handlede jo i dette efterår ved at fyre TB og ansætte Ove. En ansættelse som til en start har fået vendt en synkende skude til en af de hold med den største point høst i de sidste 5 kampe af efteråret - Inden en af de sidste kampe var det vidst kun FCM der var bedre. Vi overlever ikke kun ved at handle. Det har de sidste mange vinduer også vist. Vi overlever ved at få sammenspillet holdet og ved at alle mand kæmper for hinanden og holdet. Det er noget af det Ove med succes er ved at få dem til at forstå og udføre. Det kan man ikke handle sig ud af. Se nu på BIF. De handler og handler og handler og alligevel sejler de derover. Er det det du vil med OB? Vil du at vi skal forsætte en uansvarlig økonomisk situation fordi Vestsjælland handler?
                                nu er der vel ikke tale om kun at handle fordi fcv vil være aktive på markedet. Truppen er tynd i forvejen og forstærkninger er i forvejen nødvendige.
                                - Hvis så vores lige pt største konkurrent til overlevelse forstærker sig markant - så aktualiseres det behov der i forvejen findes.
                                Selvfølgelig skal man ikke hente, bare fordi de andre gør det - men omvendt er det jo naivt ikke at have et blik på hvad de andre gør. Og vi snakker altså overlevelse - det er ikke en situation hvor en konkurrent til 4. pladsen opruster.

                                Og mht den uansvarlige økonomiske politik så kan den jo let vendes på hovedet, for hvor ansvarligt er det lige ikke at handle hvis det medfører en nedrykning? Det bliver en dyr spareøvelse.

                                Comment

                                Working...
                                X