Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    ikke i forhold til, om vi rent faktisk kan bruge Zohore. Pointen var bare, at det jo ikke er et rygte: Conte/Nestor er jo bare gas og satire. Mht Zohore, så kunne det da være en mulighed, for hans italienske klub lader til gerne at ville slippe ham; og deres argument om, at vi kan bruge en fysisk stærk angriber holder også ok. I så fald skulle man hyre ham som langtidsinvestering: han er næppe den angriber, der kan gøre en stor forskel i denne sæson.
    Og netop derfor skrev jeg at det var deres vurdering... der er ikke nogen der snakker rygter...
    CN er i øvrigt lige så meget alvor, som det er gas og jokes...
    ... men ellers er jeg enig, har heller ikke den store fidus til den herre lige her og nu, han skal spilles med ind på et nyt hold stille og roligt, tror jeg, og det er der ikke rigtig tid til...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Så JH i TV Fyn i går.

      Han noterede sig at Espen forsvandt, herefter sagde han, at det var "noget de så på". Der kunne han i stedet have sagt, at det var noget Hallgrimur skulle tage sig af, det gjorde han ikke........

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Så JH i TV Fyn i går.

        Han noterede sig at Espen forsvandt, herefter sagde han, at det var "noget de så på". Der kunne han i stedet have sagt, at det var noget Hallgrimur skulle tage sig af, det gjorde han ikke........
        Nej for så havde han allerede bundet sig til noget han ville kunne blive holdt op på efterfølgende...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Hvis vi har noget at skyde med økonomisk til vinter, eller får noget tilført som jeg ser som ret sandsynligt med den truende nedrykning, så håber jeg virkelig at vi strækker os langt for at hente Bjarnason fra Randers. En fremragende spiller der kan dække alle pladser på midtbanen for os, og som vil passe perfekt ind i den form for fodbold vi bevæger os hen imod. En eminent spiller at få ind i nedrykningskampen, men udlandet står nok først for, hvis ikke Randers efterhånden er mere spændende end os.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Bif'er eller ej. Ham kan jeg sgu meget godt lide (spillemæssigt)
            Har du set ham spille de sidste to år? Nu bevæger jeg mig i Brøndby-kredse til daglige, og vindene omkring Thygesen er meget kølige og har været det længe. Han har ingen fart længere, spilforståelsen har aldrig været den store, og det fremragende skud han havde, har jeg ikke set i flere år. Han var fremragende i FCM da han strøg igennem kæderne med masser af fart og energi, og klappede dem ind fra distancen og på frispark, men den tid er godt nok ovre.

            Hvad har han leveret de sidste to år? Har han omstillet sig spillemæssigt, og fokuseret på at løfte sin spillemæssige forståelse og være driftsikker, som vi har set folk som Martin Jørgensen, Kahlenberg og flere andre de senere år? Nej, han har bare ligget og pumpet jern, og er blevet den mest ligegyldige tonserspiller. Thomas Franks undskyldning for at bruge ham et par gange i efteråret, har været for at tilføre holdet noget fysik, men det er sandt for dyden også det eneste han har tilført.

            En spiller der tydeligvis er ovre den berømte bakke, og som ikke engang selv synes han er god nok til Brøndbys startopstilling. NEJ TAK.
            Last edited by Sheed; 25-11-2014, 18:03.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Har du set ham spille de sidste to år? Nu bevæger jeg mig i Brøndby-kredse til daglige, og vindene omkring Thygesen er meget kølige og har været det længe. Han har ingen fart længere, spilforståelsen har aldrig været den store, og det fremragende skud han havde, har jeg ikke set i flere år. Han var fremragende i FCM da han strøg igennem kæderne med masser af fart og energi, og klappede dem ind fra distancen og på frispark, men den tid er godt nok ovre.

              Hvad har han leveret de sidste to år? Har han omstillet sig spillemæssigt, og fokuseret på at løfte sin spillemæssige forståelse og være driftsikker, som vi har set folk som Martin Jørgensen, Kahlenberg og flere andre de senere år? Nej, han har bare ligget og pumpet jern, og er blevet den mest ligegyldige tonserspiller. Thomas Franks undskyldning for at bruge ham et par gange i efteråret, har været for at tilføre holdet noget fysik, men det er sandt for dyden også det eneste han har tilført.

              En spiller der tydeligvis er ovre den berømte bakke, og som ikke engang selv synes han er god nok til Brøndbys startopstilling. NEJ TAK.
              var han ikke anfører og blev langtidsskadet?

              http://www.bold.dk/nyt/Mikkel-Thygesen-alvorligt-skadet
              Last edited by Plum; 25-11-2014, 18:48.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Sådan husker jeg det også. Som jeg ser det, så har han ikke rigtig fået muligheden for at spille sig i form efter skaden, da der jo er investeret en del i truppen.
                Mon ikke at kontinuerlig kamptræning og lidt "frisk luft" kan få ham lidt op i niveau igen? Måske ikke til det han viste i FCM, men lidt mindre kan sagtens gøre det:-)

                Comment


                  Jeg synes godt nok heller ikke at han var god i starten af sidste sæson, og han har bestemt ikke set bedre ud siden skaden. Vi er forhåbentlig klogere end at vi smider penge efter ham.

                  I efteråret har både Hasani, Hjulsager, Szymanovski, Nørgaard, Nuñez og Elmander alle været ude i længere tid, og her har han ikke formået at spille sig fast på. Jeg var selv på stadion søndag, og der spillede han nok en gang som en sæk kartofler.
                  Last edited by Sheed; 25-11-2014, 19:11.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg synes godt nok heller ikke at han var god i starten af sidste sæson, og han har bestemt ikke set bedre ud siden skaden. Vi er forhåbentlig klogere end at vi smider penge efter ham.

                    I efteråret har både Hasani, Hjulsager, Szymanovski, Nørgaard, Nuñez og Elmander alle været ude i længere tid, og her har han ikke formået at spille sig fast på. Jeg var selv på stadion søndag, og der spillede han nok en gang som en sæk kartofler.
                    jeg frygter godt nok også Thygesen er en "has been" og det er næppe det vi har brug for i OB, hverken på kort eller lang sigt.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Så JH i TV Fyn i går.

                      Han noterede sig at Espen forsvandt, herefter sagde han, at det var "noget de så på". Der kunne han i stedet have sagt, at det var noget Hallgrimur skulle tage sig af, det gjorde han ikke........
                      Siden vi skrev med Hallgrimur har vi skiftet træner og det kan jo sagtens være OP har nogle helt andre tanker mht. Hallgrimur og hvor man bedst udnytter hans kvaliteter (måske def. midt eller centralt forsvar). Det er fornuftigt at JH ligesom OP lurerpasser mht status på truppen og transfervinduet, til efterårssæsonen er slut. Personligt vil jeg dog mene at der er en del positioner som er meget vigtigere mht. forstærkning end højre back, hvor vi også har folk som Diarra, Desler og Hallgrimur. Målmandsposten og angrebet vil jeg mene vi er langt tyndere besat.
                      Men spændende bliver det at se, hvad OP og JH disker op med af trup når superligaen starter igen til februar.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Siden vi skrev med Hallgrimur har vi skiftet træner og det kan jo sagtens være OP har nogle helt andre tanker mht. Hallgrimur og hvor man bedst udnytter hans kvaliteter (måske def. midt eller centralt forsvar). Det er fornuftigt at JH ligesom OP lurerpasser mht status på truppen og transfervinduet, til efterårssæsonen er slut. Personligt vil jeg dog mene at der er en del positioner som er meget vigtigere mht. forstærkning end højre back, hvor vi også har folk som Diarra, Desler og Hallgrimur. Målmandsposten og angrebet vil jeg mene vi er langt tyndere besat.
                        Men spændende bliver det at se, hvad OP og JH disker op med af trup når superligaen starter igen til februar.
                        helt enig. Mon ikke at Ove P tager en snak med Hallgrimur først for at høre hvordan han selv ser sine spidskompetancer.
                        Jeg kan leve med Toppel indtil sommer hvor en ny kabale skal ligges. Hvis han bliver skadet vil jeg dog skide grønt i bukserne.

                        Comment


                          Brann ude af tippeligaen. Billig Markus Pedersen?

                          Comment


                            Som så staves MarCus :)

                            Comment


                              Brann har flere interessante spillere. Udover Marcus er der Vadim Demidov til forsvaret og Stéphane Badji til CM. Begge klassespillete, men spørgsmålet er om der er råd..

                              Comment


                                Nogen der har hørt om ham her før?
                                http://www.bold.dk/nyt/timmi-johanse...or-dansk-retur
                                Var han ikke engang en spændende ung spiller i Heerenveen? Hvad han lavede i tiden mellem Heerenveen og Stabæk virker dog til at stå i det uvisse..

                                Comment

                                Working...
                                X