Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    En angriber med selvtillid må man sige. Kunne være en mulig 5 måneders leje

    http://www.bt.dk/fodbold/zohore-vil-...g-kommer-derop
    det kunne da være en mulighed, måske med en købsklausul hvis han præsterer godt, men som han selv siger er det nok tvivlsom om karrieren fortsætter i DK.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det kunne da være en mulighed, måske med en købsklausul hvis han præsterer godt, men som han selv siger er det nok tvivlsom om karrieren fortsætter i DK.
      håber stadig mere på Macena.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        håber stadig mere på Macena.
        også mig, speeden er noget vi mangler i høj grad og der er jeg sikker på GM er bedre en KZ
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Zohore - stort nej tak
          Thomas Sørensen - større nej tak

          tror ikke vi har brug for flere lykkeriddere eller gamle målmænd.

          Kom med Gilberto og hold truppen intakt. (Bodul må gerne smutte, men tror ikke det er så realistisk)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Hvis Peter Utaka ikke kunne finde motivationen til at spille for et hold, der spillede med om medaljer og i Europa hvert år, så har jeg meget svært ved at se ham komme "hjem" fra Kina med lommerne fulde af kinesiske dollars og finde motivationen til at spille for et lortehold, der har sloges mod nedrykning i snart tre år.

            Nej tak.
            Ved ikke om han ikke var motiveret men han scorede stadigmål.
            Han var måske ked af ikke at komme afsted da han havde mulighed for deltog lave kassen for ham og hans familie som han aldrig lagde skjul på var grunden til at han kom til Europa og hans brorvar forbilledet,
            Da han tog afsted sagde han selv at han godt kunne forestille sig at komme tilbage.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Hvorfor er det folk går helt i selvsving over Macena? Han bliver 31 til april, og er dermed ikke helt unge længere. Han har på tre fulde sæsoner spillet 85 kampe og scoret 18 mål i den kinesiske liga. Dvs. hans scoringsfrekvens er 1 mål pr. 4,7 kampe. Derudover spiller han i gennemsnit 70 min. pr. kamp. Størstedelen som decideret angriber.

              Jeg er skeptisk. Har nogen set ham spille de seneste tre sæsoner? Har nogen set ham spille indenfor det seneste år, og kan sige at han stadig holder niveau? Generelt tjener de udenlandske spillere KASSEN i Kina. Hvorfor tager han ikke bare et par år mere til pensionsopsparingen? Han kommer på ingen måde i nærheden af at tjene samme løn i Europa. I følge kinesiske medier ligger de udenlandske spillere på min 500.000 US $ netto pr sæson, og opefter! Jeg siger ikke Macena IKKE kan være ok. Men synes blot, at der er en del spørgsmål man lige skal stille sig selv, inden der bliver stukket en ny 4-årig angrebskontrakt ud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                Hvorfor er det folk går helt i selvsving over Macena? Han bliver 31 til april, og er dermed ikke helt unge længere. Han har på tre fulde sæsoner spillet 85 kampe og scoret 18 mål i den kinesiske liga. Dvs. hans scoringsfrekvens er 1 mål pr. 4,7 kampe. Derudover spiller han i gennemsnit 70 min. pr. kamp. Størstedelen som decideret angriber.

                Jeg er skeptisk. Har nogen set ham spille de seneste tre sæsoner? Har nogen set ham spille indenfor det seneste år, og kan sige at han stadig holder niveau? Generelt tjener de udenlandske spillere KASSEN i Kina. Hvorfor tager han ikke bare et par år mere til pensionsopsparingen? Han kommer på ingen måde i nærheden af at tjene samme løn i Europa. I følge kinesiske medier ligger de udenlandske spillere på min 500.000 US $ netto pr sæson, og opefter! Jeg siger ikke Macena IKKE kan være ok. Men synes blot, at der er en del spørgsmål man lige skal stille sig selv, inden der bliver stukket en ny 4-årig angrebskontrakt ud!
                Det er også en sund skepsis, hvis du spørger mig. Men jeg vil til hver en tid hellere have en 30-årig, der før har bevist sig på højt niveau end én eller anden uprøvet 24-årig fra den danske 1. Division...

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                  Hvorfor er det folk går helt i selvsving over Macena? Han bliver 31 til april, og er dermed ikke helt unge længere. Han har på tre fulde sæsoner spillet 85 kampe og scoret 18 mål i den kinesiske liga. Dvs. hans scoringsfrekvens er 1 mål pr. 4,7 kampe. Derudover spiller han i gennemsnit 70 min. pr. kamp. Størstedelen som decideret angriber.

                  Jeg er skeptisk. Har nogen set ham spille de seneste tre sæsoner? Har nogen set ham spille indenfor det seneste år, og kan sige at han stadig holder niveau? Generelt tjener de udenlandske spillere KASSEN i Kina. Hvorfor tager han ikke bare et par år mere til pensionsopsparingen? Han kommer på ingen måde i nærheden af at tjene samme løn i Europa. I følge kinesiske medier ligger de udenlandske spillere på min 500.000 US $ netto pr sæson, og opefter! Jeg siger ikke Macena IKKE kan være ok. Men synes blot, at der er en del spørgsmål man lige skal stille sig selv, inden der bliver stukket en ny 4-årig angrebskontrakt ud!
                  der er en risiko/usikkerhed ved alle handler, og TM falder jo lidt igennem pt, vi mangler speed i angrebet og her er GM god. Det drejer sig jo også om at angriberne supplerer hinanden og vi har en Lado der ligner en på god vej der er fysisk stærk, og en arbejdshest i TM. Vi mangler typen GM som en hurtig angriber til at løbe i dybden, og han har jo før vist god træfsikkerhed.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    der er en risiko/usikkerhed ved alle handler, og TM falder jo lidt igennem pt, vi mangler speed i angrebet og her er GM god. Det drejer sig jo også om at angriberne supplerer hinanden og vi har en Lado der ligner en på god vej der er fysisk stærk, og en arbejdshest i TM. Vi mangler typen GM som en hurtig angriber til at løbe i dybden, og han har jo før vist god træfsikkerhed.
                    Jeg siger helt klart ja tak til Macena....meeeen dog med det forbehold at han jo har været væk en del år.

                    pointen er vel at GM har været god - nu ved jeg ikke hvor meget kinesisk bold du ser, men det er jo et par år siden GM har været på min radar så hvordan hans form er, speed/målfarlighed ved vi vel reelt ikke.

                    Men ellers er jeg enig med ChrisOB, sund skepsis - og så ellers hellere en erfaren herre frem for en uprøvet.

                    Comment


                      Har boet tidligere i Holland og en bekendt fra Heerenveen har sendt mig en mail idag at Odense havde forespurgt på Thomas Dalgaard .. Om det er køb/ leje ved jeg ikke, og om det er sandt/falsk ej heller men han plejer at have nogenlunde styr på hvad der sker i Heerenveen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af goggen Se indlæg
                        Har boet tidligere i Holland og en bekendt fra Heerenveen har sendt mig en mail idag at Odense havde forespurgt på Thomas Dalgaard .. Om det er køb/ leje ved jeg ikke, og om det er sandt/falsk ej heller men han plejer at have nogenlunde styr på hvad der sker i Heerenveen
                        Det er sgu hvad jeg kalder et ægte rygte
                        Det kan vel næsten kun være leje indtil sommer mon ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er sgu hvad jeg kalder et ægte rygte
                          Det kan vel næsten kun være leje indtil sommer mon ikke
                          interessant - leje lyder mest sandsynligt, ja; vi kan næppe matche hans løn i Herenveen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            interessant - leje lyder mest sandsynligt, ja; vi kan næppe matche hans løn i Herenveen.
                            det kan vi helt sikkert ikke, og jeg tænker at Herenveen er ved at indse at de har betalt for meget for ham.
                            Stadig meget tidligt på rygtesæsonen men vi har 2 angribere som er sat sammen med OB. Macena og Dalgård, hvem foretrækker vi af de to gentlemen. Macena der øjensynligt ikke har spillet i en periode der ejer fart og før har bevist sig, og Dalgård der for ikke lang tid siden scorede godt i superligaen. Umiddelbart foretrækker jeg Macena p.gr.a. hans speed, men Dalgård har det tættere på, det med at spille i superligaen.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det kan vi helt sikkert ikke, og jeg tænker at Herenveen er ved at indse at de har betalt for meget for ham.
                              Stadig meget tidligt på rygtesæsonen men vi har 2 angribere som er sat sammen med OB. Macena og Dalgård, hvem foretrækker vi af de to gentlemen. Macena der øjensynligt ikke har spillet i en periode der ejer fart og før har bevist sig, og Dalgård der for ikke lang tid siden scorede godt i superligaen. Umiddelbart foretrækker jeg Macena p.gr.a. hans speed, men Dalgård har det tættere på, det med at spille i superligaen.
                              Jeg synes også Macena vil være at foretrække. Dalgaard tror jeg simpelthen ikke er Oves kop te, da der ikke arbejdes så hårdt defensivt, som det forventes af hans spillere, og så minder han vel egentlig meget om TM, selvom der selvfølgelig er 10-15 sæsonmål til forskel.
                              Macena vil som du nævner bringe noget speed, og så har han nogle tekniske færdigheder, som de andre angribere i truppen ikke er i nærheden af at have, og det vil give os flere dimensioner i spillet at få sådan en spiller ind på holdet.
                              Jeg vil dog ikke være ked af at få Dalgaard ind, for han er sgu giftig, og det er sgu længe siden vi har haft sådan en i truppen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Jeg synes også Macena vil være at foretrække. Dalgaard tror jeg simpelthen ikke er Oves kop te, da der ikke arbejdes så hårdt defensivt, som det forventes af hans spillere, og så minder han vel egentlig meget om TM, selvom der selvfølgelig er 10-15 sæsonmål til forskel.
                                Macena vil som du nævner bringe noget speed, og så har han nogle tekniske færdigheder, som de andre angribere i truppen ikke er i nærheden af at have, og det vil give os flere dimensioner i spillet at få sådan en spiller ind på holdet.
                                Jeg vil dog ikke være ked af at få Dalgaard ind, for han er sgu giftig, og det er sgu længe siden vi har haft sådan en i truppen
                                Tror sgu nok at enhver angriber, der som du siger er "god for 10-15 mål er de fleste træneres også OPs kop te. I øvrigt er det det vist kun i statur og i hårfarve at TM og Dalgaard minder om hinanden. Dalgaard kan liiidt mere på egen hånd og med bolden. Så jeg ser ingen hindringer i at leje Dalgaard og sende TM tilbage til sit rigtige niveau i 1. Division hvor han har større sandsynlighed for 10-15 mål ind i Superligaen.

                                Mvh ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X