Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi skal efter min mening ikke have en spiller som hverken TD eller Berggren. Vi har i forvejen Bodul, Lado, Kryger og Mikkelsen, allesammen spillere som ikke løber meget i dybden. Derfor synes jeg en spiller som Gilberto ville være perfekt, da han er mere flagrende end de nuværende angribere, og kan skabe noget uro, som kan give plads til de andre.

    Comment


      FCV går efter 3 forstærkninger direkte til start 11 og der skulle være midler til det..
      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...orstaerkninger

      hvis vi ikke gør noget ville det være en fallit erklæring ift nedrykningskampen..
      kom nu igang JH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        FCV går efter 3 forstærkninger direkte til start 11 og der skulle være midler til det..
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...orstaerkninger

        hvis vi ikke gør noget ville det være en fallit erklæring ift nedrykningskampen..
        kom nu igang JH
        forstærkninger var nødvendige i forvejen - hvis vores nok største konkurrent til overlevelse går ud og forstærker sig så markant som de melder ud - så er der ingen undskyldning. JH SKAL i gang

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          forstærkninger var nødvendige i forvejen - hvis vores nok største konkurrent til overlevelse går ud og forstærker sig så markant som de melder ud - så er der ingen undskyldning. JH SKAL i gang
          en skandale hvis han ikke allerede er i gang

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            forstærkninger var nødvendige i forvejen - hvis vores nok største konkurrent til overlevelse går ud og forstærker sig så markant som de melder ud - så er der ingen undskyldning. JH SKAL i gang
            SLAP OFF vi har da allerede fået en HEEEELT ny Bodul 😣
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              SLAP OFF vi har da allerede fået en HEEEELT ny Bodul 

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                en skandale hvis han ikke allerede er i gang
                enig. Jeg er så småt begyndt at tro på overlevelse - selv med den nuværende trup.....Men hvis en direkte konkurrent ruster op i en grad som de melder ud her....så håber jeg han får fingeren ud i en vis fart

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  enig. Jeg er så småt begyndt at tro på overlevelse - selv med den nuværende trup.....Men hvis en direkte konkurrent ruster op i en grad som de melder ud her....så håber jeg han får fingeren ud i en vis fart
                  Det skal der bare være råd til!
                  Gerne en højreback, en offensiv venstrebenet der kan spille angriber samt venstrekant og hurtig teknisk angriber er mine realistiske ønsker

                  Hallgrimur kunne måske dække back. Ellers må han ind og kæmpe med Azer om 6'er pladsen
                  meget gerne Macena som angriberen og en spændende vk fra udlandet som har klasse og erfaring

                  ville også gerne have en målmand men det er nok ikke realistisk med mindre der sker skader på den plads

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det skal der bare være råd til!
                    Gerne en højreback, en offensiv venstrebenet der kan spille angriber samt venstrekant og hurtig teknisk angriber er mine realistiske ønsker

                    Hallgrimur kunne måske dække back. Ellers må han ind og kæmpe med Azer om 6'er pladsen
                    meget gerne Macena som angriberen og en spændende vk fra udlandet som har klasse og erfaring

                    ville også gerne have en målmand men det er nok ikke realistisk med mindre der sker skader på den plads
                    Is på... Fordi en konkurrent melder ud at de vil opruste, er det da ikke en skandale hvis vi ikke opruster. Synes vi skal fokusere på os selv og Oves eventuelle ønsker. Truppen vi har nu er i mine øjne fin til overlevelse. Og måske vil Ove helst have truppen som den er nu, så alle kan lære hinanden at kende ordentligt. Who knows..

                    Jeg ser dog stadig gerne Macena i klubben hurtigst muligt, men så synes jeg faktisk også vi har en rimelig trup (ved godt det er forbudt at sige)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Is på... Fordi en konkurrent melder ud at de vil opruste, er det da ikke en skandale hvis vi ikke opruster. Synes vi skal fokusere på os selv og Oves eventuelle ønsker. Truppen vi har nu er i mine øjne fin til overlevelse. Og måske vil Ove helst have truppen som den er nu, så alle kan lære hinanden at kende ordentligt. Who knows..

                      Jeg ser dog stadig gerne Macena i klubben hurtigst muligt, men så synes jeg faktisk også vi har en rimelig trup (ved godt det er forbudt at sige)
                      skan......da......le.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        skan......da......le.....
                        Frem med faklerne!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Frem med faklerne!
                          Nogen der har hørt nyt om Gilberto?

                          Er der i øvrigt nogen, der har et kvalificeret bud på, hvilke østjyske spillerkilder det var, Fyens Stiftstidende havde sin viden fra, da de i sidste uge påstod at vide, at Gilberto gerne vil til OB? Synes det lød ret underligt, og begynder at tænke, at det var endnu en and fra FS.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Nogen der har hørt nyt om Gilberto?

                            Er der i øvrigt nogen, der har et kvalificeret bud på, hvilke østjyske spillerkilder det var, Fyens Stiftstidende havde sin viden fra, da de i sidste uge påstod at vide, at Gilberto gerne vil til OB? Synes det lød ret underligt, og begynder at tænke, at det var endnu en and fra FS.
                            Tror desværre og det var et gæt fra FS's side. Går den så går den agtigt.

                            Jeg synes bare det virker så oplagt at hente ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Nogen der har hørt nyt om Gilberto?

                              Er der i øvrigt nogen, der har et kvalificeret bud på, hvilke østjyske spillerkilder det var, Fyens Stiftstidende havde sin viden fra, da de i sidste uge påstod at vide, at Gilberto gerne vil til OB? Synes det lød ret underligt, og begynder at tænke, at det var endnu en and fra FS.
                              Kvalificeret bud er nok voldsomt. Jeg tænkte dog straks på Tommy Poulsen fra Horsens folkeblad. Ham kender Leif og Niels helt sikkert og han ved "alt" om Horsens.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Kvalificeret bud er nok voldsomt. Jeg tænkte dog straks på Tommy Poulsen fra Horsens folkeblad. Ham kender Leif og Niels helt sikkert og han ved "alt" om Horsens.
                                Hvis det er den egentlige kilde, er det lidt mere interessant. Tommy Poulsen skrev om OBs interesse for Spelmann året før, vi fik ham.

                                Comment

                                Working...
                                X