Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det kan vi helt sikkert ikke, og jeg tænker at Herenveen er ved at indse at de har betalt for meget for ham.
    Stadig meget tidligt på rygtesæsonen men vi har 2 angribere som er sat sammen med OB. Macena og Dalgård, hvem foretrækker vi af de to gentlemen. Macena der øjensynligt ikke har spillet i en periode der ejer fart og før har bevist sig, og Dalgård der for ikke lang tid siden scorede godt i superligaen. Umiddelbart foretrækker jeg Macena p.gr.a. hans speed, men Dalgård har det tættere på, det med at spille i superligaen.
    Uden at have kendskab til deres kontraktforhold, kunne en Emil Bergreen eller Mads Hvilsom fra Hobro mon være emner? Unge målfarlige folk, som har vist at de kan klare sig i suppen? Samtidig med at de kunne forstærke vores tyndbenede frontlinie ville det svække Hobro markant (jeg er dog overbevist om, at vi under alle omstændigheder, Berggreen/Hvilsom eller ej, smutter forbi Hobro i foråret), og vi ville på den måde slå to fluer med et smæk.

    Hobro vil nok ikke være glade for at sælge de to, men jeg kan forestille mig, at de, spillerne altså, trods den nuværende stillig i ligaen, ville anse et skifte til OB som et skridt fremad i karrieren; OB er under alle omstændigheder en større klub med et større fremtidspotentiale end Hobro.

    Comment


      Jeg stemmer på macena. Nej Dalgaard. Nej Mace nej Dal nej Mace arghhhhhhhhhh..
      kan vi ikke bare nappe Macena på en 2 årig og Dalgaard på 6 måneders leje..

      for at gøre plads til dette kunne man forsøge at sælge/udleje Bodul/Schoop/TM..
      jeg ved fra pænt pålidelige kilder at VB er på lejemarkedet her til vinter og vil forsøge at leje overskudsspillere i superligaen. Måske op til 3-4 stykker for at redde sig i ligaen. Der har OB tidligere haft et godt forhold med VB..
      Er da 100% sikker på at Schoop og Bodul vil pynte pænt på deres hold

      Comment


        Må indrømme jeg er klart mere til Macena end Dalgaard.

        Om han vil hjælpe os mere, ved jeg ikke, men han er teknisk en meget bedre spiller og det bekommer mit fodboldhjerte vel.

        Comment


          Tror også mere på Macena end Dalgaard.

          En joker kunne være Tim Janssen. Han er jo Ove P's opfindelse i dansk fodbold, og har kontraktudløb her til vinter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Uden at have kendskab til deres kontraktforhold, kunne en Emil Bergreen eller Mads Hvilsom fra Hobro mon være emner? Unge målfarlige folk, som har vist at de kan klare sig i suppen? Samtidig med at de kunne forstærke vores tyndbenede frontlinie ville det svække Hobro markant (jeg er dog overbevist om, at vi under alle omstændigheder, Berggreen/Hvilsom eller ej, smutter forbi Hobro i foråret), og vi ville på den måde slå to fluer med et smæk.

            Hobro vil nok ikke være glade for at sælge de to, men jeg kan forestille mig, at de, spillerne altså, trods den nuværende stillig i ligaen, ville anse et skifte til OB som et skridt fremad i karrieren; OB er under alle omstændigheder en større klub med et større fremtidspotentiale end Hobro.
            Berggren blev hentet i sommers, og jeg tror på ingen måde Hobro kan lokkes til et vintersalg. Han er enormt vigtig for dem, og han først nu ved at komme i gang.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Tror også mere på Macena end Dalgaard.

              En joker kunne være Tim Janssen. Han er jo Ove P's opfindelse i dansk fodbold, og har kontraktudløb her til vinter.
              manden er jo kronisk skadet. Så nej tak herfra

              Comment


                Også et nej herfra. Gilberto og/eller Thomas D ville være fint med mig.

                Comment


                  Er der ikke noget med at Berggren har en frikøbsklausul? Synes jeg har hørt/læst om norsk interesse af samme grund.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                    Er der ikke noget med at Berggren har en frikøbsklausul? Synes jeg har hørt/læst om norsk interesse af samme grund.
                    Der står ikke noget beløb, men ellers er den god nok:
                    http://www.bold.dk/nyt/hobro-traener...n-ud-berggreen

                    BT siger 1 mill. i dette vindue;

                    "Tidligere på ugen meldte Hobro-træner Jonas Dal ud, at klubbens angriber Emil Berggreen har en frikøbsklausul på 1,5 millioner kroner. Beløbet, der skal til for at udløse den, hvis man slår til allerede til vinter, er imidlertid endnu mindre.

                    Ifølge BT's oplysninger kan Berggreen således hentes for bare én million kroner, hvis man slår til nu, mens det vil stige til 1,5 millioner kroner efter sæsonen. Norske Viking fra Stavanger menes at være klar til at forsøge at hente Berggreen til januar."
                    Last edited by obkbh; 08-12-2014, 20:20.
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Har lige set vores forårs program.
                      Puha puha. Lidt skræmmende

                      vi er sgu nød til at forstærke os i angrebet og håbe at Hallgrimur kan spille en solid HB. Ellers bliver det måske stolpe ind/ud der afgører hvem der rykker ned..

                      og så lidt som Ove roterer og skifter ud kan jeg ikke se nogen problemer i at der udlejes/sælges en 3-4 spillere og hentes 2 rigtig gode der går direkte i start11..

                      *en målmand tror jeg ikke på vi får før sommer når Ousager får sparket. Glæder mig til en klassemålmand her.
                      *Kunne være en mulighed med en ny stærk HB hvis der er andre planer med Hallgrimur
                      * midtforsvaret er okey stærkt til de 16 kampe hvis vi kan undgå skader der. KL som backup for LN og DH
                      * Vi har 3 back's til venstresiden og vi håber vel at JBL udfordrer Ari til foråret. MK bør udlejes/sælges
                      * Falk sidder tungt på HK med LJ som backup. Andre kan også spille den hvis det er.. Ingen grund til at bruge penge der..
                      * de 2 midterste sidder Azer og Spel på. MD som backup og indskifter. Her kunne måske købes kvalitet hvis HJ tager HB. Schoop lejes ud
                      * VK kunne vi godt bruge kvalitet da EL er svingende. AT ser ikke ud til at være god nok. Men forstærkning kan også vente til sommer
                      * Her skal der bruges penge på kvalitet. Gerne 1-2 angriber ind. Bodul sælges/foræres væk og Mikkelsen udlejes hvis vi henter 2.

                      1 angriber(Macena) måtte meget gerne være klar til opstarten så vi ikke skal bøvle med det manglende opstartshalløj... Resten kunne godt vente til sidst i vinduet hvis det tilgængel betyder at vi får en spiller der ellers ikke ville være tilgæglig for os..
                      JH skal glemme alt det "vi er økonomisk stærkere sidst i 2015" snak og lave de småjusteringer nu. Det vil sikre overlevelse og måske lidt ekstra placeringspenge..
                      men også at vi ikke skal starte forfra i offensiven når vi kommer til sommer og højest sandsynligt mister Falk og Emil i ét hug.

                      Skal næste sæson være bedre er vi simpelthen nød til at bruge en skilling nu

                      Comment


                        Lyder ikke til at der vil blive brugt mange midler i Hobro med mindre at EB sælges. Og hvis det er for 1 mill er det nok begrænset hvad de kan blive forstærket for de midler. De burde simpelthen kunne overhales med 1-2 nye angribere i truppen

                        http://www.bold.dk/nyt/hobro-spiller...r-spillere-ind

                        Comment


                          Hvem er bedst til assists??

                          Vi har Lado, som er mesteren i at stå inde i feltet og trække bolde til sig, han har hurtige reflekser og er kendt for at få bolden i mål på den mindste plads.
                          Vi mangler en, der har fart og kan ligge en masse bolde ind i det lille felt til Lado.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                            Der står ikke noget beløb, men ellers er den god nok:
                            http://www.bold.dk/nyt/hobro-traener...n-ud-berggreen

                            BT siger 1 mill. i dette vindue;

                            "Tidligere på ugen meldte Hobro-træner Jonas Dal ud, at klubbens angriber Emil Berggreen har en frikøbsklausul på 1,5 millioner kroner. Beløbet, der skal til for at udløse den, hvis man slår til allerede til vinter, er imidlertid endnu mindre.

                            Ifølge BT's oplysninger kan Berggreen således hentes for bare én million kroner, hvis man slår til nu, mens det vil stige til 1,5 millioner kroner efter sæsonen. Norske Viking fra Stavanger menes at være klar til at forsøge at hente Berggreen til januar."
                            For 1 til 1½ million er det imo værd at gøre forsøget. Mon JH kan finde de penge hvis han skraber kistebunden?

                            Comment


                              Ved sgu ikke rigtigt med Berggren. Han har kun scoret i een kamp ud af omkring 15 starter. Vil hellere have Macena! :-)

                              Comment


                                Kan heller ikke helt se hvad vi skal med Berggren, og vi skal i min verden i hvert fald ikke smide 1½ mio. efter ham...

                                Havde man ikke Mikkelsen til at gå rundt i Ådalen, så kunne jeg måske se idéen, men stadig ikke for 1½ mio...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X