Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bt.dk/superligaen/toer-hv...saa-meget-pjat

    Det er en mand med stil og selvtillid, der omtaler sig selv i tredje person.

    »Jeg har efterhånden lært så meget og er blevet så gammel i gårde, at jeg hellere vil have, at folk 100 procent ved, hvor de har Ove P. henne,«

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
      http://www.bt.dk/superligaen/toer-hv...saa-meget-pjat

      Det er en mand med stil og selvtillid, der omtaler sig selv i tredje person.

      »Jeg har efterhånden lært så meget og er blevet så gammel i gårde, at jeg hellere vil have, at folk 100 procent ved, hvor de har Ove P. henne,«
      Hehe, tjah. Stil ved jeg nu ikke om det er, men Ove har sgu efterhånden opbygget så meget kredit hos undertegnede, at det kræver en negativ kraftpræstation før den kredit er forsvundet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Hehe, tjah. Stil ved jeg nu ikke om det er, men Ove har sgu efterhånden opbygget så meget kredit hos undertegnede, at det kræver en negativ kraftpræstation før den kredit er forsvundet.
        Store plusser i bogen herfra til Ove for at kalde en skovl for en skovl ( Hej Poul ) og ikke pakke tingene ind i blødsødent pladder og stryge de andre med hårene . Pædagogisk pis hvor alle skal pakkes ind i vat giver jeg ikke noget som helst for .

        Men det overrasker nok ikke jer som følger med herinde og kender til min kritik af bla JH :-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Hehe, tjah. Stil ved jeg nu ikke om det er, men Ove har sgu efterhånden opbygget så meget kredit hos undertegnede, at det kræver en negativ kraftpræstation før den kredit er forsvundet.
          Han er ikke mindre en supersej, fuldt fortjent at han giver PH tørt på, kollegiealt eller ej.

          Lidt bekymret for før han tiltrådte med f.esk en Falk, men han shinner bare mere og mere, Dessler en ung ny spiller, viser overskud og kamp kampgjest og træder en på holdet som om han har har været stamspiller i flere år.

          Kæmpe kredit til Ove P., fedt at FCV begik en stor fejltagelse, og vi fik ham så nedrykning med 99 % sikkerhed ikke er et tema mere her i OB.

          Glæder mig til at se hvad Kuhn kan udrette med holdet, men det bliver med sorg der siges farvel til kapaciteten Ove P.
          Last edited by Ricardo; 11-03-2015, 15:17.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Han er ikke mindre en supersej, fuldt fortjent at han giver PH tørt på, kollegiealt eller ej.

            Lidt bekymret for før han tiltrådte med f.esk en Falk, men han shinner bare mere og mere, Dressler en ung ny spiller, viser overskud og kamp kampgjest og træder en på holdet som om han har har været stamspiller i flere år.

            Kæmpe kredit til Ove P., fedt at FCV begik en stor fejltagelse, og vi fik ham så nedrykning med 99 % sikkerhed ikke er et tema mere her i OB.

            Glæder mig til at se hvad Kuhn kan udrette med holdet, men det bliver med sorg der siges farvel til kapaciteten Ove P.
            Han er ved at have styr på ego´erne, så de har forstået at individets succes udspringer af holdets succes i en sport som fodbold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Han er ikke mindre en supersej, fuldt fortjent at han giver PH tørt på, kollegiealt eller ej.

              Lidt bekymret for før han tiltrådte med f.esk en Falk, men han shinner bare mere og mere, Dressler en ung ny spiller, viser overskud og kamp kampgjest og træder en på holdet som om han har har været stamspiller i flere år.

              Kæmpe kredit til Ove P., fedt at FCV begik en stor fejltagelse, og vi fik ham så nedrykning med 99 % sikkerhed ikke er et tema mere her i OB.

              Glæder mig til at se hvad Kuhn kan udrette med holdet, men det bliver med sorg der siges farvel til kapaciteten Ove P.
              ja det bliver fedt at se hvordan cheftræner Kuhn kan udvikle spillere som Dressler

              Comment


                :-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  ja det bliver fedt at se hvordan cheftræner Kuhn kan udvikle spillere som Dressler
                  Tror faktisk at Kuhn har en stor andel i Aab's sucess. Det ville være kanon at få ham med, men nok lige i overkanten at kalde ham cheftræner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg må sige, at jeg er ved at være godt og grundigt træt af denne "underholdnings-syge" som har vundet indpas over alt i samfundet fra grundskole og ny åbenbart helt op i den prof. fodboldverden. Alt for mange mennesker er af den opfattelse, at det altid skal være sjovt at lære noget ellers har man nærmest ret til at undlade at investere noget i projektet, da det ikke lige var "min kop te". Det er sgu da ikke tilfældigt, at de danske klubber klarer sig af helvede til i Europa, hvis man ikke fatter at man med det tvivlsomme og mangelfulde talent, som 96 % af alle danske spillere render rundt og tjener gode penge med, kræver en uhyggeligt stor arbejdsindsats, hvis man skal gøre sig forhåbning om at spille på andet end Harbo Arena i Slagelse.

                    Hvad har Oves såkaldte "kedelige" træning ført til: en disciplineret indsats i flere kampe i træk, som har gjort at kollektivet er bedre end summen af enkeltspillerne. Ove har overtaget et hold som TB kørte i sænk over flere sæsoner med sin pissefede, supersjove træning og Ove har på ca. 6 måneder vendt skuden til et pointgennemsnit, som ville bringe OB i top-3 i denne sæson.

                    Jeg magter ikke mere tudefjæs fra prinsesserne på banen. I stedet burde de kigge indad og anerkende Ove for at have reddet OB og skabt den rigtige mentalitet i en professionel fodboldklub - mindre snapchat, facebook og twitter mere hårdt arbejde og gentagelse på træningsbanen, så løbemønstre og aftaler bliver indarbejdet. Jeg tror at det er benhårdt og "kedeligt" at træne i Bayern München - til gengæld hjælper det nok lidt når man som spiller kigger på tabellen og ved at man er del af en enorm succes sportsligt, som giver fantastiske sportslige oplevelser og muligheder for fremtiden.

                    Undskyld al den galde - men jeg måtte simpelthen ud med det!
                    Jamen, jeg er sådan set ikke uenig med dig. Jeg mener også at det kræver hårdt arbejde og til tider kedelig træning. Problemet er bare hvis professionelle fodbolspillere i dag ikke har samme indstilling, så bliver det svært at lokke de bedste af dem til OB og dem der ikke gider den form for træning vil hurtigt søge væk. Så kan man nok så meget sige at det burde de kunne klare - men det hjælper bare ikke så meget hvis det ikke er sådan det fungerer.

                    Jeg tror forøvrigt heller ikke at Kent Nielsens træning altid er skide sjov, men jeg tror måske hans træning har en lidt bedre balance mellem det sjove og det hårde arbejde, hvor TB var noget tættere på førstnævnte "grøft" og Ove er tættere på sidstnævnte.

                    Som sagt er jeg rigtig glad for Ove - men jeg er også ganske tilfreds med at vi har skrevet under med Kent Nielsen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg må sige, at jeg er ved at være godt og grundigt træt af denne "underholdnings-syge" som har vundet indpas over alt i samfundet fra grundskole og ny åbenbart helt op i den prof. fodboldverden. Alt for mange mennesker er af den opfattelse, at det altid skal være sjovt at lære noget ellers har man nærmest ret til at undlade at investere noget i projektet, da det ikke lige var "min kop te". Det er sgu da ikke tilfældigt, at de danske klubber klarer sig af helvede til i Europa, hvis man ikke fatter at man med det tvivlsomme og mangelfulde talent, som 96 % af alle danske spillere render rundt og tjener gode penge med, kræver en uhyggeligt stor arbejdsindsats, hvis man skal gøre sig forhåbning om at spille på andet end Harbo Arena i Slagelse.

                      Hvad har Oves såkaldte "kedelige" træning ført til: en disciplineret indsats i flere kampe i træk, som har gjort at kollektivet er bedre end summen af enkeltspillerne. Ove har overtaget et hold som TB kørte i sænk over flere sæsoner med sin pissefede, supersjove træning og Ove har på ca. 6 måneder vendt skuden til et pointgennemsnit, som ville bringe OB i top-3 i denne sæson.

                      Jeg magter ikke mere tudefjæs fra prinsesserne på banen. I stedet burde de kigge indad og anerkende Ove for at have reddet OB og skabt den rigtige mentalitet i en professionel fodboldklub - mindre snapchat, facebook og twitter mere hårdt arbejde og gentagelse på træningsbanen, så løbemønstre og aftaler bliver indarbejdet. Jeg tror at det er benhårdt og "kedeligt" at træne i Bayern München - til gengæld hjælper det nok lidt når man som spiller kigger på tabellen og ved at man er del af en enorm succes sportsligt, som giver fantastiske sportslige oplevelser og muligheder for fremtiden.

                      Undskyld al den galde - men jeg måtte simpelthen ud med det!
                      Galde eller ej. Du fik da mig til at smile stort. Jeg er ret sikker på, at Højbjerg er MEGET enig med dig. David Nielsen har udtalt, at der er masser af spillere med talent, men ingen når Martin Ødegaard til anklerne, hvad angår træningsdisciplin. Det samme kan man sige om Cristiano Ronaldo.

                      “We often miss opportunity because it's dressed in overalls and looks like work”
                      Thomas A. Edison

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Galde eller ej. Du fik da mig til at smile stort. Jeg er ret sikker på, at Højbjerg er MEGET enig med dig. David Nielsen har udtalt, at der er masser af spillere med talent, men ingen når Martin Ødegaard til anklerne, hvad angår træningsdisciplin. Det samme kan man sige om Cristiano Ronaldo.

                        “We often miss opportunity because it's dressed in overalls and looks like work”
                        Thomas A. Edison

                        MvT
                        Totalt off topic, men jeg har svært ved at fastholde en negativ holdning til Ronaldo, efterhånden som man hører mere og mere om hans tilgang til hans træning, diæt og liv generelt... Det er ikke en fejl, eller et tilfælde, at han er blandt de bedste spillere nogensinde...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Totalt off topic, men jeg har svært ved at fastholde en negativ holdning til Ronaldo, efterhånden som man hører mere og mere om hans tilgang til hans træning, diæt og liv generelt... Det er ikke en fejl, eller et tilfælde, at han er blandt de bedste spillere nogensinde...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Har det på samme måde. Kan ikke døje manden, men hans resultater og professionalisme kan ingen tage fra ham. Der bliver talt så meget om, at selvtillid er afgørende vigtig for forboldspillere - her kan man tale om en mand der har skabt sin egen selvtillid via hårdt arbejde. Der går også nogle meldinger på, at Daniel Wass selvtræner dødbolde flere timer dagligt. Nu står han så overfor en rigtig stor kontrakt til sommer, når han sandsynligvis ryger videre fra Evian ... Tankevækkende.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Har det på samme måde. Kan ikke døje manden, men hans resultater og professionalisme kan ingen tage fra ham. Der bliver talt så meget om, at selvtillid er afgørende vigtig for forboldspillere - her kan man tale om en mand der har skabt sin egen selvtillid via hårdt arbejde. Der går også nogle meldinger på, at Daniel Wass selvtræner dødbolde flere timer dagligt. Nu står han så overfor en rigtig stor kontrakt til sommer, når han sandsynligvis ryger videre fra Evian ... Tankevækkende.

                            MvT
                            Thomas Edison sagde noget i stil med at mange mennesker undgår store muligheder fordi de er forklædt som hårdt arbejde ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Har det på samme måde. Kan ikke døje manden, men hans resultater og professionalisme kan ingen tage fra ham. Der bliver talt så meget om, at selvtillid er afgørende vigtig for forboldspillere - her kan man tale om en mand der har skabt sin egen selvtillid via hårdt arbejde. Der går også nogle meldinger på, at Daniel Wass selvtræner dødbolde flere timer dagligt. Nu står han så overfor en rigtig stor kontrakt til sommer, når han sandsynligvis ryger videre fra Evian ... Tankevækkende.

                              MvT
                              Det er ikke overraskende. Der er så mange eksempler på, at hårdt arbejde kan bringe sportfolk utroligt langt. Tænk bare på Thomas Helveg. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller - men uhyggeligt disciplineret indsats fra han startede til han sluttede karrieren betød rigtig mange sæsoner i den italienske liga for et storhold. Men det er tankevækkende, at han ikke kunne holde sin kæft, da han så træningskulturen i OB, da han var tilbage....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Thomas Edison sagde noget i stil med at mange mennesker undgår store muligheder fordi de er forklædt som hårdt arbejde ...
                                Plum - prøv at spole nogle indlæg tilbage og se hvad jeg har citeret

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X