Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er ikke overraskende. Der er så mange eksempler på, at hårdt arbejde kan bringe sportfolk utroligt langt. Tænk bare på Thomas Helveg. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller - men uhyggeligt disciplineret indsats fra han startede til han sluttede karrieren betød rigtig mange sæsoner i den italienske liga for et storhold. Men det er tankevækkende, at han ikke kunne holde sin kæft, da han så træningskulturen i OB, da han var tilbage....
    Tankevækkende og bekymrende. Men det tror jeg ikke vi skal bekymre os om (mere), med OP og efterfølgende KN ved roret. Hvad angår hårdt arbejder, så sagde Peter Møller en gang noget i stil med 'Det er utroligt, at en spiller med så ringe talent som mit, har noget så meget i sin karriere' (med reference til ham selv).

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Plum - prøv at spole nogle indlæg tilbage og se hvad jeg har citeret

      MvT
      😳
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Tankevækkende og bekymrende. Men det tror jeg ikke vi skal bekymre os om (mere), med OP og efterfølgende KN ved roret. Hvad angår hårdt arbejder, så sagde Peter Møller en gang noget i stil med 'Det er utroligt, at en spiller med så ringe talent som mit, har noget så meget i sin karriere' (med reference til ham selv).

        MvT
        eller Gary Player: Jo hårdere jeg træner, jo heldigere bliver jeg... ,o)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          eller Gary Player: Jo hårdere jeg træner, jo heldigere bliver jeg... ,o)
          jeg kender ikke Gary Player, men det er et klasse citat, hvis det er et citat
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Ove P på pre-match på tv3 sport 1.........om træningen op til Brøndby kampen nu!

            Comment


              Ove: Jeg har for mange gode spillere... Eks. 3 venstre backs... det kræver hårde beslutninger...

              ... men han brugte så en hel 4 :-)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ove: Jeg har for mange gode spillere... Eks. 3 venstre backs... det kræver hårde beslutninger...

                ... men han brugte så en hel 4 :-)
                Han glemte bare lige at begrunde hvorfor han gjorde det
                men det har krævet 3 møder/snakke at sætte Ari af

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han glemte bare lige at begrunde hvorfor han gjorde det
                  men det har krævet 3 møder/snakke at sætte Ari af
                  ja sagde han ikke noget med det var for at styrke offenssiven? Hvilket i min verden giver meget lidt mening - styrke defenssiven, ja ok måske - men en højrebenet på vb - og offenssivt gør ari det jo faktisk ret godt.

                  Syntes normalt Ove taler rent ud af posen og forklare ganske godt - det her minder mig lidt om en gang uld i mund - men det kan jo også være en fejldisposition - det sker jo for selv den bedste.

                  og 3 møder pga en tur på bænken....lyder lidt overdrevet - selv om han er anføre - selvf skal han have en begrundelse men det kan vel heller ikke tage så lang tid.

                  Comment


                    Kan man se denne optakt noget sted?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ja sagde han ikke noget med det var for at styrke offenssiven? Hvilket i min verden giver meget lidt mening - styrke defenssiven, ja ok måske - men en højrebenet på vb - og offenssivt gør ari det jo faktisk ret godt.

                      Syntes normalt Ove taler rent ud af posen og forklare ganske godt - det her minder mig lidt om en gang uld i mund - men det kan jo også være en fejldisposition - det sker jo for selv den bedste.

                      og 3 møder pga en tur på bænken....lyder lidt overdrevet - selv om han er anføre - selvf skal han have en begrundelse men det kan vel heller ikke tage så lang tid.
                      Så længe at vi får resultaterne er det sgu svært at betvivle hans dispositioner. Men ja. Den der med Håkon på VB gav ikke meget mening.
                      Hverken før eller efter kampen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Kan man se denne optakt noget sted?
                        Har lige været live på TV3 sport1 så mon ikke at den dukker op på deres hjemmeside snart

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så længe at vi får resultaterne er det sgu svært at betvivle hans dispositioner. Men ja. Den der med Håkon på VB gav ikke meget mening.
                          Hverken før eller efter kampen
                          enig - vinderen har altid ret og alt det jazz....men jeg forstår den ikke helt - og da slet ikke når der blev sagt det var for at styrke offenssiven (hvilket jeg mener han sagde - kan være jeg husker galt)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            enig - vinderen har altid ret og alt det jazz....men jeg forstår den ikke helt - og da slet ikke når der blev sagt det var for at styrke offenssiven (hvilket jeg mener han sagde - kan være jeg husker galt)
                            Uanset hvad er der en VB i truppen der må lade livet til sommer
                            håber på det er Kirk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Uanset hvad er der en VB i truppen der må lade livet til sommer
                              håber på det er Kirk
                              det tror jeg også det bliver - det han har vist indtil nu taler ihvertfald ikke for at han skal blive.

                              Hans lange kontrakt taler så imod....sælge ham? næppe til hvem dog? opsige hans kontrakt.....selv om han givetvis er meget interesseret i spilletid, så kan den løn han får i OB måske blive et problem, for hvor kan han finde sådan en hyre igen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det tror jeg også det bliver - det han har vist indtil nu taler ihvertfald ikke for at han skal blive.

                                Hans lange kontrakt taler så imod....sælge ham? næppe til hvem dog? opsige hans kontrakt.....selv om han givetvis er meget interesseret i spilletid, så kan den løn han får i OB måske blive et problem, for hvor kan han finde sådan en hyre igen?
                                Tror nu næppe han får den vilde hyre i OB så tror da bestemt at det ville være muligt for ham at finde en klub.
                                VB' s hænger jo ikke på træerne. Vi har spillet uden nogen i et par år
                                han virker på mig som en der bare vil spille fodbold

                                Comment

                                Working...
                                X