Kunne være fedt hvis vi solgte Kent Nielsen og forlænger med Ove Peeeee
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægKunne være fedt hvis vi solgte Kent Nielsen og forlænger med Ove Peeeee
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægOve P er en rigtig god mand til at skabe hurtige resultater - men er i tvivl om han er manden som skal være vores cheftræner over en længere periode - Han er ansat til at få os til at blive i suppen - KN har lige det mere og komme med træningsmæssigt... IMO...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægEgentlig sjovt som så mange har en mening om Kents træningsmetoder....har du/I nogensinde overværet hans træninger? Eller er det kun formodninger?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har stor respekt for OP, men ovenstående er hørt flere gange.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægOve P. du er en FUCKING FAILURE med dit neandertal-fodbold!!! Du er ligesom Lars Olsen! FUCK hvor jeg savner Troels Bech... Han FORSØGTE i det mindste at få dem til at spille fodbold... Han FORSØGTE..!
KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL KENT NIELSEN!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægOve P. du er en FUCKING FAILURE med dit neandertal-fodbold!!! Du er ligesom Lars Olsen! FUCK hvor jeg savner Troels Bech... Han FORSØGTE i det mindste at få dem til at spille fodbold... Han FORSØGTE..!
KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL KENT NIELSEN!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægForstår (og deler) din frustration. Jeg savner vilje og gejst. Jeg savner en midtbane. Jeg savner en Emil Larsen på bænken, men jeg savner SLET ikke Troels Bech.
Men noget skal ændres - og emil på bænken ville være en start - skogseid mener jeg også man burde kunne finde en bænkplads til
Comment
Comment