Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kunne være fedt hvis vi solgte Kent Nielsen og forlænger med Ove Peeeee

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Kunne være fedt hvis vi solgte Kent Nielsen og forlænger med Ove Peeeee
      Ove P er en rigtig god mand til at skabe hurtige resultater - men er i tvivl om han er manden som skal være vores cheftræner over en længere periode - Han er ansat til at få os til at blive i suppen - KN har lige det mere og komme med træningsmæssigt... IMO...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Ove P er en rigtig god mand til at skabe hurtige resultater - men er i tvivl om han er manden som skal være vores cheftræner over en længere periode - Han er ansat til at få os til at blive i suppen - KN har lige det mere og komme med træningsmæssigt... IMO...
        Egentlig sjovt som så mange har en mening om Kents træningsmetoder....har du/I nogensinde overværet hans træninger? Eller er det kun formodninger?
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lækker tanke som jeg ville være tryk ved incl lidt millioner.
          Men glæder mig nu stadig til KN projektet
          Jeg tror Kent vil være tredievalg - efter Hjulmand og Laudrup.
          Bolden er rund

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Egentlig sjovt som så mange har en mening om Kents træningsmetoder....har du/I nogensinde overværet hans træninger? Eller er det kun formodninger?
            Kun ud fra hvad spillere udtaler! Har ikke selv overværet en træning med ham. Dog har jeg hørt mange udtalelser om Ove P's metoder og overværet flere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
              Jeg tror Kent vil være tredievalg - efter Hjulmand og Laudrup.
              Det bliver da TB. Claus Bretton-Meyer virker ikke som den skarpest person, så ham kan TB let tryllebinde med et par gloser.

              Comment


                Ove P til Tyskland!?

                http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...l-til-tyskland

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  lige så længe som jeg kan huske, så har OP ifølge ham selv været tæt på Tyskland. Det skal ikke misforstås, jeg kan godt lide OP, men det er sku en gammel traver. Der går heller ikke så lang tid før vi får den her. "Jeg lavede en ændring i pausen, og så vand vi".

                  Jeg har stor respekt for OP, men ovenstående er hørt flere gange.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så det lyder som at J. Klopp vil blive snart fortid i Dortmund...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Ærgeligt han ikke kan blive i OB der er noget kult over ham, og den måde han har fået spillerne til at præstere.

                      Håber Kuhn følger med Kent, eller kan man frygte han laver en BIF i OB, med nederlag på stribe. Det har vi jo set før.

                      Comment


                        Ove P. du er en FUCKING FAILURE med dit neandertal-fodbold!!! Du er ligesom Lars Olsen! FUCK hvor jeg savner Troels Bech... Han FORSØGTE i det mindste at få dem til at spille fodbold... Han FORSØGTE..!

                        KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL KENT NIELSEN!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Ove P. du er en FUCKING FAILURE med dit neandertal-fodbold!!! Du er ligesom Lars Olsen! FUCK hvor jeg savner Troels Bech... Han FORSØGTE i det mindste at få dem til at spille fodbold... Han FORSØGTE..!

                          KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL KENT NIELSEN!
                          Forstår (og deler) din frustration. Jeg savner vilje og gejst. Jeg savner en midtbane. Jeg savner en Emil Larsen på bænken, men jeg savner SLET ikke Troels Bech.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Ove P. du er en FUCKING FAILURE med dit neandertal-fodbold!!! Du er ligesom Lars Olsen! FUCK hvor jeg savner Troels Bech... Han FORSØGTE i det mindste at få dem til at spille fodbold... Han FORSØGTE..!

                            KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL KENT NIELSEN!
                            Lars Olsen tabte så vidt jeg husker ikk 8 ud af 10 kampe?
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Forstår (og deler) din frustration. Jeg savner vilje og gejst. Jeg savner en midtbane. Jeg savner en Emil Larsen på bænken, men jeg savner SLET ikke Troels Bech.
                              helt enig - var troels blevet lå vi helt sikkert under stregen. Gassen ser desværre ud til at være gået af Ove ballonen - men han har trods alt vendt det rundt for os og sikret en del point.

                              Men noget skal ændres - og emil på bænken ville være en start - skogseid mener jeg også man burde kunne finde en bænkplads til

                              Comment


                                Kent: Neandertal-fodbold?

                                Comment

                                Working...
                                X