Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Ove P.

    Troels Bech opsagt!

    #2
    http://www.bt.dk/superligaen/troels-...-hans-afloeser

    Comment


      #3
      Velkommen til - og så må du i øvrigt meget gerne modbevise mig og min skepsis...
      I medgang og modgang!

      Comment


        #4
        Velkommen til Ove P.
        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

        Comment


          #5
          Velkommen til! Håber inderligt du kan få vendt tingene til det bedre!

          Comment


            #6
            Fuxk jeg er skeptisk. Velkommen - men jeg er slet ikke begejstret. Første gang i mib OB tid hvor jeg ikke kan se en fremtid mere.. Øv en følelse

            Comment


              #7
              Jeg synes timiningen er lidt mærkelig ifht. fyringen, men når det så er sagt, så er jeg positiv over at det er Ove Pedersen vi får ind for resten af sæsonen, for derefter enten at forlænge med ham eller finde en anden.

              Dem der mener at Ove P. kun vil spille beton- og tonserfodbold skulle prøve at høre nogle af de udsendelser af FodboldFM, hvor Ove P. har været gæst.

              Velkommen til i hvert fald!

              Comment


                #8
                Velkommen til Ove, you sexy motherfucker

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Jeg synes timiningen er lidt mærkelig ifht. fyringen, men når det så er sagt, så er jeg positiv over at det er Ove Pedersen vi får ind for resten af sæsonen, for derefter enten at forlænge med ham eller finde en anden.

                  Dem der mener at Ove P. kun vil spille beton- og tonserfodbold skulle prøve at høre nogle af de udsendelser af FodboldFM, hvor Ove P. har været gæst.

                  Velkommen til i hvert fald!
                  Jeg tænker, at de har gjort det i frygt for at tabe næste kamp. Selvfølgelig viste vi lidt mere end tidligere i kampen mod FCN, men hvis vi taber mod Silkeborg, så ville vi være helt fortabt.
                  Tror ledelsen ser, at med indsættelsen af Ove P nu, så kan vi måske starte med en succesoplevelse, og derfra køre på.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Fuxk jeg er skeptisk. Velkommen - men jeg er slet ikke begejstret. Første gang i mib OB tid hvor jeg ikke kan se en fremtid mere.. Øv en følelse
                    Og det kunne du før? Wow...

                    Velkommen til Ove P. Det bliver dit livs sværeste arbejde.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Jeg synes timiningen er lidt mærkelig ifht. fyringen, men når det så er sagt, så er jeg positiv over at det er Ove Pedersen vi får ind for resten af sæsonen, for derefter enten at forlænge med ham eller finde en anden.

                      Dem der mener at Ove P. kun vil spille beton- og tonserfodbold skulle prøve at høre nogle af de udsendelser af FodboldFM, hvor Ove P. har været gæst.

                      Velkommen til i hvert fald!
                      helt enig - Ove P skal nok løfte vores resultater. Forlænges der med Ove P, så skal der ligeledes laves en opdatering af vores ønsket spillestil.

                      Håber på, at Jess Thorup tager en tørn her i klubben fra sommeren af. Han virker til at kunne udvikle holdet i positiv, boldbesiddende retning.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        helt enig - Ove P skal nok løfte vores resultater. Forlænges der med Ove P, så skal der ligeledes laves en opdatering af vores ønsket spillestil.

                        Håber på, at Jess Thorup tager en tørn her i klubben fra sommeren af. Han virker til at kunne udvikle holdet i positiv, boldbesiddende retning.
                        Jess Thorup er selvfølgelig drømmen! Men hvis vi (igen) skal forsøge med en boldbesiddende spillestil skal vi (igen) købe et halvt hold til sommer.

                        Comment


                          #13
                          Hej Ove velkommen til til den vaklende Ler kolos....håber du er klar på en kæmpe opgave...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #14
                            Timingen skal vel også ses i lyset af, at der er superligapause pga. landsholdskampe i uge 42. OP har 16 dage fra SIF-kampen til EFB-kampen til at få indarbejdet noget nyt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Jess Thorup er selvfølgelig drømmen! Men hvis vi (igen) skal forsøge med en boldbesiddende spillestil skal vi (igen) købe et halvt hold til sommer.
                              Hmm - pt ser jeg kun følgende spillere, der ikke kan løfte "drømmen":
                              Ruud (god spiller, men der skal bruges andre kompetencer i vores "drøm". Er væk til sommer)
                              Kryger (billig gardering/breddespiller)
                              Ari (fin backup, vil passe bedre til VB end central midt)
                              Bodul (han er væk/skal være væk)
                              Kirkeskov (Backup for Barrett)

                              Er der andre, der direkte falder uden for?

                              Comment

                              Working...
                              X