Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spurgt hvorfor FCK ikke er det hold han helst vil slå i ligaen:

    "Jeg vil hellere slå de hold der sælger en falsk vare. Dem der fortæller alt muligt om hvor god fodbold de spiller, og så ser man noget andet ude på banen".

    FCN? Brøndby?
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...p-tre-danmark/
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Spurgt hvorfor FCK ikke er det hold han helst vil slå i ligaen:

      "Jeg vil hellere slå de hold der sælger en falsk vare. Dem der fortæller alt muligt om hvor god fodbold de spiller, og så ser man noget andet ude på banen".

      FCN? Brøndby?
      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...p-tre-danmark/
      jeg fik tanken om at flere OB spillere efter FCV kampene sidste sæson sagde at FCV var et dårligt hold.....Ove sagde efterfølgende "hvorfor slår de os så ikke bare".....hmmm
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Spurgt hvorfor FCK ikke er det hold han helst vil slå i ligaen:

        "Jeg vil hellere slå de hold der sælger en falsk vare. Dem der fortæller alt muligt om hvor god fodbold de spiller, og så ser man noget andet ude på banen".

        FCN? Brøndby?
        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...p-tre-danmark/
        Snakker han ikke om et hold i Jylland?
        jeg gætter på AGF

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Snakker han ikke om et hold i Jylland?
          jeg gætter på AGF
          Han nævner også "en pendant til FCK i Jylland" - tror lige præcist det er AGF (altså tilskuermæssigt, selvopfattelsesmæssigt, ikke mht sportslig succes). Hans afgang fra AGF skulle også have været alt andet end elegant håndteret af klubben, så han er sikkert møg-bitter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Han nævner også "en pendant til FCK i Jylland" - tror lige præcist det er AGF (altså tilskuermæssigt, selvopfattelsesmæssigt, ikke mht sportslig succes). Hans afgang fra AGF skulle også have været alt andet end elegant håndteret af klubben, så han er sikkert møg-bitter.

            Comment


              Ved ikke om det skal have sin egen tråd , men nu smider jeg den her .
              Da det nu ser godt ud ift overlevelse foreslår jeg vi starter en indsamling til et hyldest Tifo for Ove P til vores sidste hjemmekamp .
              Det kunne evt være noget som indikerer OB på vej i afgrunden ( med TB som fyrbøddel ) og Brandslukker Ove kommer og redder os .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Ved ikke om det skal have sin egen tråd , men nu smider jeg den her .
                Da det nu ser godt ud ift overlevelse foreslår jeg vi starter en indsamling til et hyldest Tifo for Ove P til vores sidste hjemmekamp .
                Det kunne evt være noget som indikerer OB på vej i afgrunden ( med TB som fyrbøddel ) og Brandslukker Ove kommer og redder os .
                Jeg synes nu ikke, at der er nogen grund til at træde på Troels Bech. Hvis det kan holdes til at hylde Ove P., så synes jeg det er en god idé, men der er jo lige tretten kampe, som skal færdiggøres, før det er en realitet, at vi er sikret overlevelse i Superligaen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                  Fra: OB News - Facebookside
                  Her er din tifo, sæt igang

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Her er din tifo, sæt igang
                    Ha ha ha :-) genialt

                    Har vi stadig en Tifo gruppe og en konto ?
                    Ved godt det er "billigt" at foreslå en Tifo og så ikke selv kunne hjælpe med fremstillingen af den , men bor 135 km fra Odense så har lidt svært ved det desværre .
                    Last edited by Magge; 10-03-2015, 13:40.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Jeg synes nu ikke, at der er nogen grund til at træde på Troels Bech. Hvis det kan holdes til at hylde Ove P., så synes jeg det er en god idé, men der er jo lige tretten kampe, som skal færdiggøres, før det er en realitet, at vi er sikret overlevelse i Superligaen.
                      TB er fortid og det godt, og jeg ønsker ikke at blive mindet om sin tid i OB så meget.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Nu vil jeg godt lige sparke lidt til debatten.

                        Hvorfor får Ove Pedersen ikke lov til at fortsætte sit arbejde i OB? Klubben har nu meldt sig ind i en enestående række af klubber, som Ove Pedersen med en stor arbejdsindsats forlader i forrygende tilstand, hvorefter det for manges vedkommende er gået ned ad bakke. FCM, AGF, Esbjerg, Vestsjælland osv. osv.

                        Hvorfor må den mand ikke få lov at blive? Kent Nielsen, ja, han har opnået et mesterskab i Aalborg (som de de statistisk set alligevel vinder omkring hvert 5-6 år).

                        Ove Pedersens fodboldstil anses som gammeldags og grim, men er det ikke netop den slags fodbold, som i tidens løb har givet OB nogle resultater? Jeg fatter ikke, at man skrev en lang kontrakt med ham. Ove Pedersen er den type, som OB har brug for, og jeg frygter, at Kent Nielsen er en anden, som det vil kræve for lang tid at hente resultater med.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Nu vil jeg godt lige sparke lidt til debatten.

                          Hvorfor får Ove Pedersen ikke lov til at fortsætte sit arbejde i OB? Klubben har nu meldt sig ind i en enestående række af klubber, som Ove Pedersen med en stor arbejdsindsats forlader i forrygende tilstand, hvorefter det for manges vedkommende er gået ned ad bakke. FCM, AGF, Esbjerg, Vestsjælland osv. osv.


                          Hvorfor må den mand ikke få lov at blive? Kent Nielsen, ja, han har opnået et mesterskab i Aalborg (som de de statistisk set alligevel vinder omkring hvert 5-6 år).

                          Ove Pedersens fodboldstil anses som gammeldags og grim, men er det ikke netop den slags fodbold, som i tidens løb har givet OB nogle resultater? Jeg fatter ikke, at man skrev en lang kontrakt med ham. Ove Pedersen er den type, som OB har brug for, og jeg frygter, at Kent Nielsen er en anden, som det vil kræve for lang tid at hente resultater med.
                          Absolut enig i alt, hvad du siger. Jeg ved ikke, om der var allerede en plan med Kent, som endnu ikke var til rådighed når JH hentede Ove som redder. Måske var det bare en uheldig overlapning, måske har de ikke forvented, at Ove er så succesfuld. Oves fodboldstil kan jeg rigtig god lide, det er OB-fodbold med indsats, team-spirit og alt det jeg vil gerne se på fodboldbane. Det er ikke grim old school, det er bedst old school.
                          Personligt er jeg meget ked at miste Ove, men jeg frygter at terningerne er faldet og der ikke vil være en ændring.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Man har jo skrevet 4 år med KN..
                            nu er KN og Ove jo rigtig gode venner - så frygter intet. Ove han ændrer vores kultur, KN tager over og løfter det endnu mere..

                            dog så jeg meget gerne Ove ansat et sted i OB...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Nu vil jeg godt lige sparke lidt til debatten.


                              Kent Nielsen, ja, han har opnået et mesterskab i Aalborg (som de de statistisk set alligevel vinder omkring hvert 5-6 år).
                              Nu vinder man jo, på trods af hvad FCMs ejer siger, ikke et mesterskab med ren statistik.

                              Tværtimod har Kent vundet med det på papiret suverænt dårligste AAB-hold der har spillet med om medaljer. Men både Kent og Ove er gode trænere, selvom jeg havde nok beholdt Ove, alene fordi jeg godt kan li' hans old school-fodbold.

                              Der er ikke så langt mellem Kent og Ove. De sætter begge deres hold efter spillerne, ikke omvendt, og er ikke "opstillingsfanatikere" som visse andre, hvor man får en idé om at filosofien er vigtigere end at vinde fodboldkampe.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Nu vil jeg godt lige sparke lidt til debatten.

                                Hvorfor får Ove Pedersen ikke lov til at fortsætte sit arbejde i OB? Klubben har nu meldt sig ind i en enestående række af klubber, som Ove Pedersen med en stor arbejdsindsats forlader i forrygende tilstand, hvorefter det for manges vedkommende er gået ned ad bakke. FCM, AGF, Esbjerg, Vestsjælland osv. osv.

                                Hvorfor må den mand ikke få lov at blive? Kent Nielsen, ja, han har opnået et mesterskab i Aalborg (som de de statistisk set alligevel vinder omkring hvert 5-6 år).

                                Ove Pedersens fodboldstil anses som gammeldags og grim, men er det ikke netop den slags fodbold, som i tidens løb har givet OB nogle resultater? Jeg fatter ikke, at man skrev en lang kontrakt med ham. Ove Pedersen er den type, som OB har brug for, og jeg frygter, at Kent Nielsen er en anden, som det vil kræve for lang tid at hente resultater med.
                                Tja, jeg kan på en måde godt følge dig. Men omvendt, så hørte jeg Politikens fodboldmagasin for nylig hvor Martin Borre og Esben Hansen snakkede om, at spillerne er ret glade for at Ove er væk til sommer, da de så slipper for hans "røvkedelige" træning. Med andre ord, så er spillerne måske topmotiverede for at præstere nu fordi de ved at der kommer nyt blod til sommer, men hvis de skulle se frem til fire år mere med Oves eftersigende ret ensformige træningspas, er det ikke sikkert der havde været samme fight og vildskab.

                                Jeg er super glad for Ove, det er slet ikke det, men synes ansættelsen af en kapacitet som Kent Nielsen er en no-brainer og jeg er ikke i tvivl om at det OGSÅ bliver godt. Det kunne det måske også have blevet med Ove, men jeg tror Kent har det yderligere plus, at han har et virkelig godt ry, som måske kan være med til at lokke nye spillere til inklusiv talenter, som andre klubber måske er ude efter.

                                Comment

                                Working...
                                X