Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Og link til tweetet for en god ordens skyld: https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...59846791086080

Er der nogen der har læst interviewet? Bliver han mere specifik?
    Jeg ville sgu også supergerne høre, hvad der helt præcist ligger i den her odiøse "måde at gøre tingene på".

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ove P og Matsson kunne ikke super godt sammen da de var i OB

https://mobile.twitter.com/mpbdavids...086080/photo/1
    Og link til tweetet for en god ordens skyld: https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...59846791086080

Er der nogen der har læst interviewet? Bliver han mere specifik?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ove P og Matsson kunne ikke super godt sammen da de var i OB

https://mobile.twitter.com/mpbdavids...086080/photo/1

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    mener klart ove er en forstærkning - ihvertfald på den korte bane - vi så selv hvor relativt hurtigt han fik banket noget sammen sidste år i OB
    Naurligvis, Ove fik jo et par forstærkninger til truppen i OB. Nu skal Ove have stoppet hullet i Hobros forsvar, og med det vi så i OB vil det gå ud over offensiven. Især Kirkevold og Mayron George vil jeg tro får det sværere når Hobro stiller sig længere tilbage på banen...

jeg danser lige "anti-jinx dansen" og siger at OB slutter mindst 18 point foran Hobro...og det læste i først her

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    mener klart ove er en forstærkning - ihvertfald på den korte bane - vi så selv hvor relativt hurtigt han fik banket noget sammen sidste år i OB
    Det tror jeg også. Esbjerg kan hurtigt komme i problemer, da de ligesom os har et ringe forsvar, men en mere tyndbenet offensiv.
    Med Ove får Hobro nok sat en prop i defensiven og får de Antipas tilbage har de faktisk en giftig kontramaskine de kan få kørende for sig. Jeg tror ikke Hobro bliver det hold med færrest point på kontoen i foråret, men om det er nok til redning er svært at spå om. Det er dog de seneste par sæsoner set at hold går fuldstændig i stå pointmæssigt i foråret. F.eks. os selv, AGF og senest Vestsjælland.
    Det tror jeg ikke sker for Hobro under ove, men sker det for andre, så er der hurtigt spænding om det

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    mener du at Ove og Dal er markante forstærkninger...Dal anser jeg ikke nødvendigvis som en forstærkning, og Ove vil heller ikke tillægge

Leave a comment:

• manner
    replied
    mener også risikoen er forsvindende lille....men man bør bare være opmærksom på holdene bagved og nedrykningsfavoritterne har altså lige forstærket sig ganske markant.

Men nej vi bør ikke komme i fare
    mener du at Ove og Dal er markante forstærkninger...Dal anser jeg ikke nødvendigvis som en forstærkning, og Ove vil heller ikke tillægge

Leave a comment:

• Magge
    replied
    CHANCEN.....jeg håber da du mener risikoen 😬😜
    Ha ha , ja selvfølgelig :-)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vi har 2 kampe inden vintervinduet , og med bare en rigtig forstærkning til cf så kan det se bedre ud . Tror chancen for at vi rykker ud er 2,31 % ..
    mener også risikoen er forsvindende lille....men man bør bare være opmærksom på holdene bagved og nedrykningsfavoritterne har altså lige forstærket sig ganske markant.

Men nej vi bør ikke komme i fare

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vi har 2 kampe inden vintervinduet , og med bare en rigtig forstærkning til cf så kan det se bedre ud . Tror chancen for at vi rykker ud er 2,31 % ..
    CHANCEN.....jeg håber da du mener risikoen 😬😜

Leave a comment:

• Magge
    replied
    jeg vil se det over flere kampe - vi holdt også nullet mod fck for derefter at lukke 4 ind mod efb....jeg tror ikke rigtigt på vi kommer i problemer - men sikre er vi jo altså langt fra endnu - og med de sidste mange sæsonner in mente, og et Hobro hold med Ove i spidsen så vil jeg gerne have lidt flere points på kontoen før jeg kalder den ;)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    easy now young padawan 邏 see the devolopment..you must. Vi holdt nullet i Viborg og FCM fik ikke meget foræret i åbent spil seneste fredag.
    jeg vil se det over flere kampe - vi holdt også nullet mod fck for derefter at lukke 4 ind mod efb....jeg tror ikke rigtigt på vi kommer i problemer - men sikre er vi jo altså langt fra endnu - og med de sidste mange sæsonner in mente, og et Hobro hold med Ove i spidsen så vil jeg gerne have lidt flere points på kontoen før jeg kalder den ;)

Leave a comment:

• manner
    replied
    ja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i deroppe - og vi bliver ved med at lukke masser af mål ind....
    easy now young padawan 🤓 see the devolopment..you must. Vi holdt nullet i Viborg og FCM fik ikke meget foræret i åbent spil seneste fredag.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    [QUOTE=mhbp;71293]ja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i du- og vi bliver vlukke masser af mål ind....
    Jeg er nu ikke det mindste nervøs for at Hobro henter os. Vi ligger tættere på førstepladsen end sidstepladsen. Det er urealistisk at vi skulle smide 12 point til hobro ....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ohhh ohhhhhhh Esbjerg
    ja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i deroppe - og vi bliver ved med at lukke masser af mål ind....

Leave a comment:

Working...
X