Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ove P om Zohore

    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-zohore-...nivskarp-endnu

    Comment


      Ove P og Falken er gæster i "Fodbold Unplugged" på Tv2 Sport kl 21.30 i aften. Jeg kan desværre ikke se den kanal, men måske nogen vil se det og give et lille referat?
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Jeg tjekker det ud og smider noget op

        Comment


          Ove og falk i fodbold unplugged på tv2 Sport

          edit; det var der så andre der havde set ;)

          Comment


            Ja jeg troede så at det var TV3 sport. Har ikke TV2 sport..
            så håber at andre kan komme med noget

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Ove P og Falken er gæster i "Fodbold Unplugged" på Tv2 Sport kl 21.30 i aften. Jeg kan desværre ikke se den kanal, men måske nogen vil se det og give et lille referat?
              Så ikke de første 15-20 minutter, men resten var da meget hyggeligt, men intet nyt under solen for os herinde. Jeg bed i hvert fald ikke mærke i noget "breaking news".

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Ved ikke om nogen har set Viasats superliga-optakt i dag, hvor Ove blev interviewet. Frimann spurgte Ove, hvor mange points OB har hentet, inden vi skal møde FCV. Underteksten har klar nok: Frimann ser FCV-kampen som lidt af en tidlig skæbnekamp, og OB og FCV kan sagtens ligge tæt i tabellen, når den bliver spillet - hvis vi altså, som Frimann forventer, taber de to første. Oves svar: "jeg forventer, at vi vinder én af de første to kampe". Sådan, gotta love that Ove! Frimann har tavs bagefter, det svar havde han tydeligvis ikke regnet med.
                Ove P. fik ret. Igen. Jeg nærmer mig dér, hvor vi skal tyvstjæle Brønshøjs gamle slogan om Bo Henriksen og råbe: "Ove Pedersen har altid ret!"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Så ikke de første 15-20 minutter, men resten var da meget hyggeligt, men intet nyt under solen for os herinde. Jeg bed i hvert fald ikke mærke i noget "breaking news".
                  nej vi har hørt det meste før - men alligevel thumbs up til tv2 Sport for et program om en klub (stort set - lidt landshold osv.)

                  jeg lagde lidt mærke til noget falk og ove snakkede om - en tendens falk har til gerne at ville ned og hente bolden langt nede på banen - og dermed hjælpe holdet. Det fik han mere lov til under Troels, hvor Ove gerne ser han bliver lidt længere fremme på banen. Sympatisk nok falk gerne vil hjælpe holdet - over hele banen, men var nok bedre han bliver farlig foran modstanderens felt.

                  - Da snakken gik på afslutninger, falk er åbenbart en af ligaens bedste og flittigste afsluttere....skud inden for rammen, men målene mangler jo stadig. Her nævnte falk selv sine afslutninger i fck kampen, hvor det var skud efter lange højintensive løb - og det bliver vel de lange løb netop fordi han er nede og hente bolden/eller holdet er for dårlige til at spille ham.

                  Ellers så er falk sikker på dette bliver hans hidtil bedste halvår (mon ikke u21 em og et ryk til udlandet frister gevaldigt)

                  Og så blev der kørt lidt af den sædvanlige "ove-p-er-defenssiv" snak....syntes ove forsvarede sig fint - og pointerede også at det måske var lidt uretfærdigt at konkludere noget på baggrund af de 2 første kampe - da det jo var de 2 tophold vi mødte.

                  Comment


                    Som Polle skriver ovenfor kom der ikke nogle store afsløringer i dag, var mest af alt i hyggeprogram. Når det så er sagt blev der snakket lidt om tiden under Ove kontra Troels (de andre gæste var Falk, og "Bisgaard", da jeg ikke ved om Bisgaard er en fast del af programmet). der blev her snakket om at OB er gået fra et point gennemsnit på 1.16 (under Troels) til 1.6 (under Ove) Hvilket må siges at være en væsentlig forbedring. Grundlæggeden blev Point forskellen forklaret med Ove's dygtige evner til at sætte en solid defensiv op.

                    Men et dejligt program HELT uden BIF eller FCK tænk at det kan lade sig gøre !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Så ikke de første 15-20 minutter, men resten var da meget hyggeligt, men intet nyt under solen for os herinde. Jeg bed i hvert fald ikke mærke i noget "breaking news".
                      De første 20 min. Omhandlede primært landsholds konflikten, så der var heller ikke noget spændende OB-mæssigt. Ellers er jeg enig i der ikke var noget nyt under solen. Ove anklages for at score point på røvballefodbold, bakket op om et par statistikker. Man hiver vores bedste teknikker ind for at, høre om det ikke er træls. Falk svarer Oves stil passer ham fint, og han er glad for vores gode pointhøst. Derefter satte de lidt fokus på Falk, og om det sædvanlige med han ikke scorer så mange mål, og hvor han ser sig selv i fremtiden, og der svarer han ikke noget konkret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
                        Som Polle skriver ovenfor kom der ikke nogle store afsløringer i dag, var mest af alt i hyggeprogram. Når det så er sagt blev der snakket lidt om tiden under Ove kontra Troels (de andre gæste var Falk, og "Bisgaard", da jeg ikke ved om Bisgaard er en fast del af programmet). der blev her snakket om at OB er gået fra et point gennemsnit på 1.16 (under Troels) til 1.6 (under Ove) Hvilket må siges at være en væsentlig forbedring. Grundlæggeden blev Point forskellen forklaret med Ove's dygtige evner til at sætte en solid defensiv op.

                        Men et dejligt program HELT uden BIF eller FCK tænk at det kan lade sig gøre !
                        og så var det mere markant, de 1,16 er OBs snit over hele sæsonnen....hvorfor de ikke bare viste Troels snit ved jeg ikke. Men ja det er en markant forskel - men det var også virkeligt skidt under troels til sidst

                        Comment


                          For lige at snakke om noget andet. Vil det ikke være fuldstændig sindsygt at smide guld på gaden ( Ove Peeee ) andre samler det gerne op. Jeg mener han bør tilbydes en livstids stilling i klubben. Der må simpelthen være en måde at udnytte hans evner fremadrettet. Måske kunne han være defensiv træner for holdet. Han er jo super dygtig til at kitte et forsvar sammen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            For lige at snakke om noget andet. Vil det ikke være fuldstændig sindsygt at smide guld på gaden ( Ove Peeee ) andre samler det gerne op. Jeg mener han bør tilbydes en livstids stilling i klubben. Der må simpelthen være en måde at udnytte hans evner fremadrettet. Måske kunne han være defensiv træner for holdet. Han er jo super dygtig til at kitte et forsvar sammen.
                            han drømmer stadig om udlandet - interview på tv3sport 1.....der var åbenbart en tysk 2. bundesliga klub inde i billedet 2 uger før han kom til OB.

                            Men det da klart der er nogle der kunne finde på at samle ham op.....jeg har bare lidt svært ved at se hvem sådan lige pt....Sønderjydske står vidst og mangler træner fra næste sæson (eller husker jeg forkert?) der tror jeg han ville passe fint ind. Ellers er RFC vel bedste bud - men mon ikke de er fint tilfredse med Todd?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              For lige at snakke om noget andet. Vil det ikke være fuldstændig sindsygt at smide guld på gaden ( Ove Peeee ) andre samler det gerne op. Jeg mener han bør tilbydes en livstids stilling i klubben. Der må simpelthen være en måde at udnytte hans evner fremadrettet. Måske kunne han være defensiv træner for holdet. Han er jo super dygtig til at kitte et forsvar sammen.
                              hvis jeg var sportsdirektør ville jeg gøre alt i min magt for at beholde ham i en eller anden funktion...
                              men mon ikke at Ove har andre planer

                              Comment


                                Mener Ove P, sagde han var blevet tildelt en lederstilling i en fodboldklub!
                                kunne jo håbe det var OB.

                                Ellers var det hele en drøm....

                                Comment

                                Working...
                                X