Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Burde være meget positiv? Så tror jeg vi bliver skuffet...
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Helt enig. Trods de nævnte indkomstfaktorer, så har vi dæleme brugt mange penge i sign-on, og så har vi underpræsteret i så høj en grad at det virkelig må kunne mærkes på tv-/placeringspengene.
    Så i tror begge 2 at transferudgifterne i 2016 nærmer sig 13-15 mill? Så bliver i tvært imod positivt overrasket..
    Jeg skrev ikke at regnskabet ville blive meget positivt. Jeg skrev transferkontoen. Pænt stor forskel

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så i tror begge 2 at transferudgifterne i 2016 nærmer sig 13-15 mill? Så bliver i tvært imod positivt overrasket..
      Jeg skrev ikke at regnskabet ville blive meget positivt. Jeg skrev transferkontoen. Pænt stor forskel
      Nok ikke helt nej, men jo jeg tror egentlig det nærmer sig... Der blev trods alt hentet 9 spillere alene i 2016, og tager vi bare Izu alene så er de første millioner allerede væk... Så meget positiv tror jeg ikke det er...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nok ikke helt nej, men jo jeg tror egentlig det nærmer sig... Der blev trods alt hentet 9 spillere alene i 2016, og tager vi bare Izu alene så er de første millioner allerede væk... Så meget positiv tror jeg ikke det er...
        vi må se. Jeg gætter på 3-4 mill

        Comment


          Er ret overbevist om et samlet underskud på 6-8 mil..... pga manglende tv- og stadionindtægter. (har ikke overblik over transfer-balancen)

          Der er måske kommet balance i indtægter/udgifter - men kun hvis OB ligger i top 6 - er mit bud. Der var jo nok budgeret med top 6 og sandsynligvis ikke med et stort overskud til følge. Så det koster at miste så meget på indtægtssiden - er min vurdering.

          Comment


            Ole Nielsen fyret af blålyset Gravgaard i Randers.

            Ham bør vi hente! Han har bevist, både i Sønderjyske, Viborg og Randers, at han kan sammensætte en god, slagkraftig trup for få penge. Han er mindst en klasse over Jesper og er nu fri på markedet. Hvis vi ikke slår til her, vil vi sparke os selv om et par år.

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...uerfaren-leder
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Ole Nielsen fyret af blålyset Gravgaard i Randers.

              Ham bør vi hente! Han har bevist, både i Sønderjyske, Viborg og Randers, at han kan sammensætte en god, slagkraftig trup for få penge. Han er mindst en klasse over Jesper og er nu fri på markedet. Hvis vi ikke slår til her, vil vi sparke os selv om et par år.

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...uerfaren-leder
              Når jeg læser kommentarerne på bold.dk, bliver jeg nok lidt i tvivl om, om han rent faktisk er så god som han har rygte for. Ingen tvivl om han udførte mindre mirakler i Sønderjyske, men det er i endnu højere grad lykkedes for efterfølgeren Hans Jørgen Haysen. Efter Sønderjyske er det mere blandede resultater i Viborg og Randers, men uden at jeg følger nok med til at kunne vurdere noget af det han har hentet.

              Uanset ONs egenskaber så er der ingen tvivl om at Gravgaard er en træls type :)

              Comment


                Hvis OB konstant skal ligge i top 6, så kræver det en top 6 sportsdirektør. JH laver så mange fejl, så han højest kan være i udkanten af top 25 og måske endda ikke engang der.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Når jeg læser kommentarerne på bold.dk, bliver jeg nok lidt i tvivl om, om han rent faktisk er så god som han har rygte for. Ingen tvivl om han udførte mindre mirakler i Sønderjyske, men det er i endnu højere grad lykkedes for efterfølgeren Hans Jørgen Haysen. Efter Sønderjyske er det mere blandede resultater i Viborg og Randers, men uden at jeg følger nok med til at kunne vurdere noget af det han har hentet.

                  Uanset ONs egenskaber så er der ingen tvivl om at Gravgaard er en træls type :)
                  Sådan er folkedybet sgu altid i nedgangstider. Hvis du læser kommentarene fra da de hentede ham i Viborg, er de nærmest overstrømmende positive.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Hvis OB konstant skal ligge i top 6, så kræver det en top 6 sportsdirektør. JH laver så mange fejl, så han højest kan være i udkanten af top 25 og måske endda ikke engang der.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Nåhh. Burde der snart ikke dukke et regnskab op.. Bliver godt nok en spændende uge eller 2 med både fordeling af penge til baner, overlever vi hurtigt i superligaen og er regnskabet godt eller skidt..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nåhh. Burde der snart ikke dukke et regnskab op.. Bliver godt nok en spændende uge eller 2 med både fordeling af penge til baner, overlever vi hurtigt i superligaen og er regnskabet godt eller skidt..
                        Ja, det burde vel komme nu her? Jeg er godt nok også spændt på hvordan det ser ud. Jeg tænker ikke at det ser så godt ud. Vi må se.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Ja, det burde vel komme nu her? Jeg er godt nok også spændt på hvordan det ser ud. Jeg tænker ikke at det ser så godt ud. Vi må se.
                          Sidste år var det 8.April mener jeg Plum skrev. Så det er "forsinket" ift..
                          Sidste år solgt vi spillere for ca 14-15 mill plus de penge vi modtog fra EM slutrunden.
                          Skræmmende hvis det ikke er nok til at gå i nul. Så styrtbløder vi jo andre steder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sidste år var det 8.April mener jeg Plum skrev. Så det er "forsinket" ift..
                            Sidste år solgt vi spillere for ca 14-15 mill plus de penge vi modtog fra EM slutrunden.
                            Skræmmende hvis det ikke er nok til at gå i nul. Så styrtbløder vi jo andre steder
                            Det passer vidst meget godt. Nåh ja, jeg ved ikke hvorfor jeg vil have Zohore salget til at være for regnskabsår 15'. Men det var selvfølgelig i februar 2016 han blev solgt. Det føltes bare som flere år. :-) Så ja, EM penge for Ari, og et salg af Ari (6 mdr tilbage) har jeg glemt nogen? Havde Hallgrimur ikke også et halvt år tilbage, men mon vi har vi fået penge for ham?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Det passer vidst meget godt. Nåh ja, jeg ved ikke hvorfor jeg vil have Zohore salget til at være for regnskabsår 15'. Men det var selvfølgelig i februar 2016 han blev solgt. Det føltes bare som flere år. :-) Så ja, EM penge for Ari, og et salg af Ari (6 mdr tilbage) har jeg glemt nogen? Havde Hallgrimur ikke også et halvt år tilbage, men mon vi har vi fået penge for ham?
                              Hallgrimur fik vi ikke noget for. Men det gjorde vi for Kirkeskov og Emil.. Måske 1- 1,5 mill samlet

                              Comment


                                Med en forventning om top-6 må jeg formode, at der er budgetteret med betydeligt højere indtægt fra publikum, end hvad det blev til. Og sikkert også med tv-pengene. Klubbens lønninger kan umuligt være dækket ind af almindelige indtæger, selv om underskuddet på det område var Jesper Hansens primære rolle at formindske. Regnskabet må derfor også være afhængig af salgsindtægter.
                                Det vil undre mig om de nævnte salg kan ophæve det almindelige underskud, men så klart at det pynter gevaldigt.

                                Det bliver spændende. Jeg håber det bliver muligt at skelne OB a/s fra O S & E a/s.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X