Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Meget enig.

    Den aktuelle sag i OB er et godt eksempel på, at der er noget galt med hele kulturen i klubben.

    Spillerne er vant til at blive båret på hænder og fødder, og derfor er det formentlig også ekstra svært at finde gejsten i modgang, fordi man er for fin til at rodde rundt i bunden og skulle have lidt skidt på knæene i stedet for at kunne spille poleret balletbold.

    Jeg læste en artikel med Ove Pedersen, da han lige var blevet ansat. Heri blev det beskrevet, hvordan han flyttede sine ting fra en leaset Hyundai over i en sprød Audi A4, som OB stiller til rådighed - formentlig via en sponsor.

    Sådan noget er sikkert fint at gøre, når man vil tiltrække store stjerner, men det skaber bare en risiko for, at man skaber møgforkællede medarbejdere, der ikke kan forstå, hvad der skal til i modgang.

    Spelmann kører i øvrigt i en lille, lilla pispotte. Måske en tilfældighed - eller måske netop et tegn på en mand, der har noget af den dna, der er brug for i denne tid.
    der er jo en grund til at sportsfolk generelt bliver "forkælet" - det er så de kan fokusere 100% og yde optimalt i en kampsituation. Du ser næppe messi eller ronaldo skulle spekulere på om deres kamptøj nu er ordnet og klart, ej heller om der er en redbull eller en kop kakao til dem inden kampen (hvis det er det de vil have - bliver det nok stillet til rådighed) De skal fokusere og være klar når de går på banen.
    - det er det de får den høje hyre for. Og så har du ansat andet personel der ikke spiller fodbold så godt, men som ordner en go gang vasketøj osv.

    At vores spillere så lige pt ikke yder er en anden sag - men så nu hellere de fokusere på at spille bold frem for at de selv skal søger for vasketøj og madpakke til udekampe.
    Irritationen over disse småting bliver så nok bare endnu mere udtalt nu spillet overhovedet ikke fungere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-et-aar-gammel

      Ifølge Spellmann er det hele kørt op og ude af proportioner, hvad der vel ikke kan undre, når det er BT der kommer med historien.
      Jeg er helt på JH's side her, og tror i virkeligheden ikke at der er noget problem i spillertruppen, og hvis der er - jamen så er det spillerne den er gal med. Hvis man tjener så gode penge som de gør, kan man også godt selv betale den proteindrik man vil have UDOVER det setup der nu engang er i klubben.
      HAHA klasse af BT.....de har sgu nok haft historien liggende, og så er den bare mest spændende nu når OB ligger og roder rundt i bunden. Fuck en gang lorte journalistik....

      Comment


        Ja, det her er jo ikke noget nyt... Sådan var det også under TB, som selv bakkede op om det... Ove ligeså...

        Det er ikke en idé der lige er opstået nu...

        Edit: som Spelmann også forklarer det... og at det så slet ikke er et problem... og så skal jeg da beklage de hårde ord, hvis jeg har ladet mig snyde at B.T...
        Last edited by Kaspernon; 31-10-2014, 16:00.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg fatter simpelthen ikke at Troels ikke gik selv, hvis han til et spillermøde Har manglende kakao og og red bull på tapetet. Det er simpelthen for snobbet at brokke sig over den slags latterlige petitesser bliver sparet væk. Bodul der vil spille i Nike, fordi andre må. Fuck dog af helvede til. Toppel der dog uden brok betaler fragten for sine støvler. Et FIF herfra: tag et par af dem der bliver stillet til rådighed. De kan umuligt sparke mere skævt end dem du iklæder dig pt. Jesus jeg er rystet over det her kan føre til uro omkring JH. Han har jo ikke forbudt jer at drikke det, så tag I bare i føtex, køb lortet og luk røven!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            der er jo en grund til at sportsfolk generelt bliver "forkælet" - det er så de kan fokusere 100% og yde optimalt i en kampsituation. Du ser næppe messi eller ronaldo skulle spekulere på om deres kamptøj nu er ordnet og klart, ej heller om der er en redbull eller en kop kakao til dem inden kampen (hvis det er det de vil have - bliver det nok stillet til rådighed) De skal fokusere og være klar når de går på banen.
            - det er det de får den høje hyre for. Og så har du ansat andet personel der ikke spiller fodbold så godt, men som ordner en go gang vasketøj osv.

            At vores spillere så lige pt ikke yder er en anden sag - men så nu hellere de fokusere på at spille bold frem for at de selv skal søger for vasketøj og madpakke til udekampe.
            Irritationen over disse småting bliver så nok bare endnu mere udtalt nu spillet overhovedet ikke fungere.
            Jeg tror du misforstår min pointe. Selvfølgelig skal man give goder til sine medarbejdere hvis det giver mening og der er økonomi til det.

            Det har ledelsen vurderet, at der ikke er i dette tilfælde, og Spelmanns kommentar i dag viser da heldigvis, at det er en storm i et glas vand, at spillerne skulle have gjort oprør som BT ellers skriver. Kredit til spillerne for det.

            Og så tvivler jeg da i øvrigt på, at Ronaldo drikker kakao, Red Bull eller andre lignende søde sager i særlig stor stil:-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Jeg tror du misforstår min pointe. Selvfølgelig skal man give goder til sine medarbejdere hvis det giver mening og der er økonomi til det.

              Det har ledelsen vurderet, at der ikke er i dette tilfælde, og Spelmanns kommentar i dag viser da heldigvis, at det er en storm i et glas vand, at spillerne skulle have gjort oprør som BT ellers skriver. Kredit til spillerne for det.

              Og så tvivler jeg da i øvrigt på, at Ronaldo drikker kakao, Red Bull eller andre lignende søde sager i særlig stor stil:-)
              jeg tror i den grad ronaldo drikker mathilde ;)

              - rart at det er en storm i et glas vand....men hvis sagen vitterligt er et år gammel så undre det mig i den grad at JH ikke selv nævner det i hans genmæle.....kan selvfølgelig være BT journalisten har udeladt den del.....

              min pointe var sådan set bare at der hurtigt opstod en stemning af "hold op hvor er de spillere forkælede" og lign. Her mener jeg bare at hvis den skide kop kakao er vigtig for at de kan præstere (det tror jeg nu ikke - men som eksempel) så stiller klubben da det til rådighed, frem for at dyrt betalte fodboldspillere skal bruges deres tid på at rende i føtex. For pointen er netop at de er forkælede(og her er det ikke negativt ment), det er de så de kan fokusere på spillet på banen.....(igen det ser vi så ikke lige pt - desværre)

              Comment


                Amen forhelvede da hvor er det pinligt at læse om. Det viser da om noget lige netop det kæmpe mentalitetsproblem vi har i truppen. Man har mere travlt med at brokke sig over manglende FUCKING kakao efter træning end at kigge indad. Spillerne får fandme en kongeløn for INTET arbejde, og hygge og spille fodbold. Hvis de ikke engang kan sætte sig op til det, så tør jeg sgu ikke se dem på et 8-17 job til under det halve i månedsløn. Hvis nogen virkeligt vil have kakao, så brug da de 12kr om dagen (max) på kakaoen! Og tag en pakke tudekiks med.Vorherre bevares......

                Comment


                  Jeg har sgu mistet overblikket... så kan jeg da være sur over det så...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    OB-fanfraktionen 'Det Uofficielle Odense' gør således klar til at møde op til lørdagens træning klokken 10. Her vil de sørge for, at der intet mangler i forberedelserne til den vigtige kamp mod Hobro søndag, og derfor tropper den uofficielle fanfraktion op med varm kakao og Red Bull til spillertruppen. Det skriver de i en mail til BT.

                    http://www.bt.dk/fodbold/ob-fans-gaa...-til-spillerne

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      jeg tror i den grad ronaldo drikker mathilde ;)

                      - rart at det er en storm i et glas vand....men hvis sagen vitterligt er et år gammel så undre det mig i den grad at JH ikke selv nævner det i hans genmæle.....kan selvfølgelig være BT journalisten har udeladt den del.....

                      min pointe var sådan set bare at der hurtigt opstod en stemning af "hold op hvor er de spillere forkælede" og lign. Her mener jeg bare at hvis den skide kop kakao er vigtig for at de kan præstere (det tror jeg nu ikke - men som eksempel) så stiller klubben da det til rådighed, frem for at dyrt betalte fodboldspillere skal bruges deres tid på at rende i føtex. For pointen er netop at de er forkælede(og her er det ikke negativt ment), det er de så de kan fokusere på spillet på banen.....(igen det ser vi så ikke lige pt - desværre)
                      Det eneste fedtstads Ronaldo kommer i nærheden af, er vist det, han putter i håret. Det er så formentlig også væsentligt mere end daglig anbefalet dosis:-)

                      Hvad der er op og ned i cociogate, kan være svært at gennemskue, men stor kredit til Spelmann for at lukke den godt og grundigt ned.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-et-aar-gammel

                        Ifølge Spellmann er det hele kørt op og ude af proportioner, hvad der vel ikke kan undre, når det er BT der kommer med historien.
                        Jeg er helt på JH's side her, og tror i virkeligheden ikke at der er noget problem i spillertruppen, og hvis der er - jamen så er det spillerne den er gal med. Hvis man tjener så gode penge som de gør, kan man også godt selv betale den proteindrik man vil have UDOVER det setup der nu engang er i klubben.
                        Der steg Spellmann lige endnu et hak op i graderne hos mig.
                        Dejligt med lidt fornuft i denne debat der kun skader klubben.
                        Og ja jeg blev sku også revet med i strømmen .......

                        Drenge vind den kamp på søndag
                        Forza OB
                        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                          Der steg Spellmann lige endnu et hak op i graderne hos mig.
                          Dejligt med lidt fornuft i denne debat der kun skader klubben.
                          Og ja jeg blev sku også revet med i strømmen .......

                          Drenge vind den kamp på søndag
                          Forza OB
                          Tror de fleste af os blev fanget i mediernes magt i dag. Spelmann får også et plus i min bog for at træde frem og lukke sagen ned.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Lad os så få smidt emil larsen ud af truppen, så vi ikke skal flere af den slags interne sager i medierne..

                            Comment


                              Syret dag...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                                Lad os så få smidt emil larsen ud af truppen, så vi ikke skal flere af den slags interne sager i medierne..
                                Dermed mener du at vide at han er BT's kilde?

                                Comment

                                Working...
                                X