Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Ud fra CVR.dk ser ejerstrukturen omtrent sådan herud:Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Der er vist et stort overskud i NTs øvrige portefølje. Kan det bruges der?
3C Holding ApS ejer 100 % 3C Groups A/S. 3C Groups A/S ejer 100 % 3C RETAIL Holding A/S. 3C RETAIL Holding A/S ejer 100 % 3C SPORT & EVENT A/S. 3C SPORT & EVENT A/S ejer mellem 50 % og 66,66 % af OS&E.
Så det korte svar: Jeg vil mene, at OS&E er omfattet af reglerne om national sambeskatning og dermed indgår i sambeskatningskredsen med NT's selskaber (dem i 3C Holding-koncernen). Skattemæssige underskud i OS&E vil derfor kunne "modregnes" i skattemæssige overskud hos andre selskaber i sambeskatningskredsen.
Comment
-
Enig. Så man får de der 25-28% “tilbage”. Men mon ikke et overskud stadig er at foretrækkeOprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg
Ud fra CVR.dk ser ejerstrukturen omtrent sådan herud:
3C Holding ApS ejer 100 % 3C Groups A/S. 3C Groups A/S ejer 100 % 3C RETAIL Holding A/S. 3C RETAIL Holding A/S ejer 100 % 3C SPORT & EVENT A/S. 3C SPORT & EVENT A/S ejer mellem 50 % og 66,66 % af OS&E.
Så det korte svar: Jeg vil mene, at OS&E er omfattet af reglerne om national sambeskatning og dermed indgår i sambeskatningskredsen med NT's selskaber (dem i 3C Holding-koncernen). Skattemæssige underskud i OS&E vil derfor kunne "modregnes" i skattemæssige overskud hos andre selskaber i sambeskatningskredsen.
Comment
-
Meget enig. At betale skat i den sammenhæng er kun et sundhedstegn ;-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Så man får de der 25-28% “tilbage”. Men mon ikke et overskud stadig er at foretrække
Mit svar gik også alene på tOrnBjergs spørgsmål fsva. modregningsmuligheder hos NT :-)
- Likes 1
Comment
-
Beklager min uvidenhed, men hvis CE ryger til Real Madrid i sådan en handel, er det så "kun" de £45 millioner, vi får en procentdel af eller ?
https://www.hitc.com/en-gb/2019/06/1...tenham/page/1/
Comment
-
Godt spørgsmål - handelsværdien er åbenlyst mere end 45 mill. pund.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBeklager min uvidenhed, men hvis CE ryger til Real Madrid i sådan en handel, er det så "kun" de £45 millioner, vi får en procentdel af eller ?
https://www.hitc.com/en-gb/2019/06/1...tenham/page/1/
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det logiske ville vel være i dette tilfælde at solidaritets pengene beregnes ud fra den værdi Tottenham modtager 90 mill ( 40 i penge og 50 mill for Dani )Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, for hvad nu hvis man bare vælger at bytte spillere og ikke involvere kontanter.... hvordan skal "solidaritetspengene" så fastsættes ?
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Men hvem bestemmer, at han er 50 millioner værd.... den købende klub vil vel helst have værdisætningen så langt ned som muligtOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det logiske ville vel være i dette tilfælde at solidaritets pengene beregnes ud fra den værdi Tottenham modtager 90 mill ( 40 i penge og 50 mill for Dani )
Comment
-
Så er det investeret i en ny bus
https://www.instagram.com/p/B0X5dxLHoHh/
Enrico har også lavet en kommentar
Comment
Comment