Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Havde samme tanke. Ikke lige det man vil høre når Jesper Hansen siger man er i konstant dialog med kommunen
    Den behøver dog ikke være så kritisk. Som formand i en forening der har et stort behov for kommunale kroner i den fase af opbygningen vi er gang med, har vi et meget tæt samarbejde med kommunen, men det er langt hen af vejen på embedsmandsniveau, og jeg tvivler på ret mange politikere, borgmesteren inkluderet, ville kunne sige alverden om den dialog vi har. Når det hele er "klappet af", ender det endelige forslag i et eller andet udvalg, der godkender eller afviser det, men det er sandsynligvis først der politikerne bliver involveret for alvor..

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Jeg ved ikke hvor jeg skulle smide dette:
      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3124595

      Men nej hvor det bare skriger på at vi er en klub i opløsning. De to var de sidste 'gamle' i den sportslige sektor som er tilbage fra før Kent og Jesper

      Comment


        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
        Jeg ved ikke hvor jeg skulle smide dette:
        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3124595

        Men nej hvor det bare skriger på at vi er en klub i opløsning. De to var de sidste 'gamle' i den sportslige sektor som er tilbage fra før Kent og Jesper
        Lidt lige som LH om igen..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
          Jeg ved ikke hvor jeg skulle smide dette:
          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3124595

          Men nej hvor det bare skriger på at vi er en klub i opløsning. De to var de sidste 'gamle' i den sportslige sektor som er tilbage fra før Kent og Jesper
          "Vi alene vide" er åbenbart mantraet i og omkring Jesper Hansen og Kent Nielsens kult-agtige ageren.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lidt lige som LH om igen..
            En fysioterapeut på fuld tid kun tilknyttet superligaholdet, mener jeg ikke er et negativt tiltag. Men der skal jo stå en by mand klar mandag morgen, det er der forhåbentlig styr på ?
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Ærgerligt med to folk der kender klub og spillere godt, men sådan er det så... hvad jeg måske ikke helt forstår er hvorfor det ikke er kommet på plads i den netop overståede vinterpause... jo især for at de/den nye ligesom kunne nå at kende lidt til spillerne...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                En fysioterapeut på fuld tid kun tilknyttet superligaholdet, mener jeg ikke er et negativt tiltag. Men der skal jo stå en by mand klar mandag morgen, det er der forhåbentlig styr på ?
                Tiden hvor man troede på det bedste i dømmekraften hos ledelsen er bare ovre...

                I de gode tider havde vi tre fysioterapeuter inde over holdet. Dette er alt andet end lige en nedskæring

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Tiden hvor man troede på det bedste i dømmekraften hos ledelsen er bare ovre...

                  I de gode tider havde vi tre fysioterapeuter inde over holdet. Dette er alt andet end lige en nedskæring
                  1 mand til 23 spillere...........

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    En fysioterapeut på fuld tid kun tilknyttet superligaholdet, mener jeg ikke er et negativt tiltag. Men der skal jo stå en by mand klar mandag morgen, det er der forhåbentlig styr på ?
                    Bestemt ikke. Det var det jo heller ikke med Lars Høgh. Forstår udemærket at man gerne vil have et fuldtidssettup

                    Comment


                      Jamen så kan de da passende få hentet Ulrik Laursen ind fra hans biks i Odense Centrum, hvis han skulle være interesseret i et fuldtids-setup.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Jamen så kan de da passende få hentet Ulrik Laursen ind fra hans biks i Odense Centrum, hvis han skulle være interesseret i et fuldtids-setup.
                        Ja det lyder da fantastisk! FCK eller ej, så var han en stor kulturbærer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Ja det lyder da fantastisk! FCK eller ej, så var han en stor kulturbærer.
                          Jeg har aldrig helt forstået den med hans FCK skifte, tværtimod gjorde han OB en kæmpe tjeneste ved det skifte. Men det er også uddebatteret, så nok om det.

                          Men enig. Det kunne være skønt at have sådan en god fyr i klubben. En ægte kulturbærer, og dem har vi ikke kun brug for i ledelsen eller på banen, dem kan vi bruge over hele linjen. Jeg vil elske at se ham her igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jamen så kan de da passende få hentet Ulrik Laursen ind fra hans biks i Odense Centrum, hvis han skulle være interesseret i et fuldtids-setup.
                            Mon dog han ville være interesseret i at miste sin frihed og muligvis gå ned i løn for at deltage i dette projekt?
                            Der var ikke noget jeg hellere ville end at have de gamle koryfæer tilbage. Men lige ham? Nej tak.
                            Ved godt det endte lykkeligt og vi fik vores millioner men ser ham stadig som en af de største forrædere i klubbens historie..
                            Større end Falk

                            Comment


                              Få et meget klart og præcist forløb i sagen mht OSE/Kommunen

                              http://subsite.fyens.dk/_long-read/o...re-virksomhed/

                              Comment


                                Vi er ikke den eneste klub med dårligste faciliteter på fyn og nogle mener at de også skal have del i puljen

                                http://www.fyens.dk/odense/Efter-kri...rtikel/3125290

                                Comment

                                Working...
                                X