Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Niels Thorborg især men også Bent Jensen er dygtige selfmade forretningsfolk og blandt de mest velstående i Danmark. Men begge opererer i nogle ret specielle markeder, som tydeligvis ikke har givet dem indsigt i at drive en fodboldforretning, som er det eneste jeg interesserer mig for i OS & E.
    OCC må meget gerne klare sig godt, for det er vigtigt med messer og kongresser i Odense. Arena Fyn var fra dag 1 et misfoster, som næppe havde fået kommunepenge, hvis ikke tidligere forsøg på stor sal var mislykket. Koncertvirksomheden er begrædelig.

    Men hvordan kan de to herrer, og især Thorborg, lægge navn til at køre Odense Boldklub i sænk? Har de ingen ære? Ryster forretningsforbindelser ikke på hovedet af deres hovedløse engagement?
    Har de en plan B og inkluderer den OB?
    netop fordi de ikke har erfaringen med showbranchen har de jo ansat en adm. dir. og sportsdirektør .... har de så forstand på det hver især??
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      JH blander sig også

      http://www.fyens.dk/sport/Sportsdire...rtikel/3124157

      Denne bør læses da JH for en gang skyld taler et tydeligt sprog og at jeg nu er 100% med

      "Mange ting går i den rigtige retning for OB, men de mangelfulde faciliteter fylder en del i det daglige."

      Er 100% med på hvad der er gået i den rigtige retning?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

        "Mange ting går i den rigtige retning for OB, men de mangelfulde faciliteter fylder en del i det daglige."

        Er 100% med på hvad der er gået i den rigtige retning?
        Nej . Hvad hurdlen er ifm faciliteterne..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nej . Hvad hurdlen er ifm faciliteterne..
          Jeg tror godt de kan glemme at få yderligere finanser fra kommunen ... den konto står vist i minus!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            JH sagde det jo meget klart sidste forår... Vores faciliteter er ikke 2. Division værdig, og vi skal til at begynde at tjene penge på vores resultater, så vi kan få forbedret det...

            Vi tjener ikke rigtig noget på resultaterne, så det er nok det der skal komme først, sammen med en aftale med kommunen... Det har nok lange udsigter...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              AAB investerede overskud fra salg af Spalvis på bedre forhold for spillerne. Se, det er rettidig omhu. OB har bare haft andre huller at putte penge i end til de nødvendige faciliteter (OS&E).
              http://www.dr.dk/p4nord/artikel/nyhe.../07/163607.htm
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                AAB investerede overskud fra salg af Spalvis på bedre forhold for spillerne. Se, det er rettidig omhu. OB har bare haft andre huller at putte penge i end til de nødvendige faciliteter (OS&E).
                http://www.dr.dk/p4nord/artikel/nyhe.../07/163607.htm
                Har længe gerne ville vide hvor de 15 mill blev af for 1 år siden da vi solgte bla Zohore og Ari.. Vi brugte ikke en 1 øre efter de salg..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Har længe gerne ville vide hvor de 15 mill blev af for 1 år siden da vi solgte bla Zohore og Ari.. Vi brugte ikke en 1 øre efter de salg..
                  JH siger jo faktisk rimeligt utvetydigt, at der er sat penge af til forbedringer, men at man venter på kommunen kommer med på vognen. Så mon ikke de (forhåbentligt) står et sted og trækker renter.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    JH siger jo faktisk rimeligt utvetydigt, at der er sat penge af til forbedringer, men at man venter på kommunen kommer med på vognen. Så mon ikke de (forhåbentligt) står et sted og trækker renter.
                    Det kan man da håbe. Men jeg stoler ikke på hvad der kommer ud af den mands mund.
                    Så det kan jo lige så godt være at han bare er ved at stoppe en madras med 50'ere

                    Comment


                      Nogen der har en estimeret liste over købte/solgte spillere siden JH trådte til?

                      Comment


                        Det er fint nok altsammen, men jeg fornemmer nu alligevel et narrativ i klubben der hedder, at faciliteterne er skyld i alting, og det holder altså ikke. Vi slog altså Real Madrid med samme, eller måske endda værre faciliteter, man må også finde de spilletyper, som godt kan præstere under de forhold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det kan man da håbe. Men jeg stoler ikke på hvad der kommer ud af den mands mund.
                          Så det kan jo lige så godt være at han bare er ved at stoppe en madras med 50'ere
                          ikke at jeg ikke syntes faciliteterne ikke trænger, men i vores situation, så undrer det mig enormt at man ikke valgte at købe en angriber som kunne hjælpe her og nu.
                          Købet af Helinus, er tåbeligt i vores situation. Det er her og nu vil skulle bruge en angriber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            JH siger jo faktisk rimeligt utvetydigt, at der er sat penge af til forbedringer, men at man venter på kommunen kommer med på vognen. Så mon ikke de (forhåbentligt) står et sted og trækker renter.
                            Der står andetsteds på fyens.dk at der er afsat var det 16 mio i 2017 til bedre træningsfaciliteter og kunstgræs, men selvfølgelig ikke kun til OB Amatørafdeling. Forretningsdelen kommer nok til at skulle klare sig selv. De penge, der kunne have været brugt, gik til Arena Fyn, koncerttilskud mm.
                            Festersen gør jo også klart opmærksom på, at forholdene skræmmer unge talenter fra at begynde i OB.

                            Desværre tror jeg det er en nærig ledelse der ikke holder sig tilbage fra at malke kommunen. Og den går ikke længere.
                            Last edited by Tåhyler; 17-02-2017, 17:50.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det er fint nok altsammen, men jeg fornemmer nu alligevel et narrativ i klubben der hedder, at faciliteterne er skyld i alting, og det holder altså ikke. Vi slog altså Real Madrid med samme, eller måske endda værre faciliteter, man må også finde de spilletyper, som godt kan præstere under de forhold.
                              Det lugter af at der skal til at findes undskyldninger, Odense Kommunne er langsomme osv. Det tegner sgu ikke godt.

                              Syntes spillere sportdirektører og trænere udelukkende skal fokuserer og kanaliserer alt deres energi ud på de næste 5 kampe. Så kan vi tage facilitterne efterfølgende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Det lugter af at der skal til at findes undskyldninger, Odense Kommunne er langsomme osv. Det tegner sgu ikke godt.

                                Syntes spillere sportdirektører og trænere udelukkende skal fokuserer og kanaliserer alt deres energi ud på de næste 5 kampe. Så kan vi tage facilitterne efterfølgende.
                                Jeg vil sige 11 stk plus nedrykningskampe

                                Comment

                                Working...
                                X