Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis det er rigtigt der er lavet en "allonge" til den oprindelige kontrakt, behøver aftalen ikke nødvendigvis være ulovlig. Det bliver spændende at følge sagen.

    Comment


      Det er MÅSKE ikke ulovligt, men det er etisk forkasteligt.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Jeg hørte lige i tv i aftes (tror det var TV2 Fyn), at har en virksomhed modtaget ulovlig offentlig støtte, så skal støtten betales tilbage...
        Det kan jo så i givet fald risikere at gøre ondt på OS&E
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Jeg hørte lige i tv i aftes (tror det var TV2 Fyn), at har en virksomhed modtaget ulovlig offentlig støtte, så skal støtten betales tilbage...
          Det kan jo så i givet fald risikere at gøre ondt på OS&E
          Ja, og OB for den sags skyld...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jeg hørte lige i tv i aftes (tror det var TV2 Fyn), at har en virksomhed modtaget ulovlig offentlig støtte, så skal støtten betales tilbage...
            Det kan jo så i givet fald risikere at gøre ondt på OS&E
            Ja, men måske kan OSE ikke slippe med at tilbagebetale 1 til 1. Det må være 100 pct sikkert, at de vidste det var ulovligt. Juraen er klokkeklar. Og de må også vide at en kontrakt med kun een underskrift er suspekt.
            Jeg lugter korruption, men forventer ikke det bliver afsløret.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Ja, men måske kan OSE ikke slippe med at tilbagebetale 1 til 1. Det må være 100 pct sikkert, at de vidste det var ulovligt. Juraen er klokkeklar. Og de må også vide at en kontrakt med kun een underskrift er suspekt.
              Jeg lugter korruption, men forventer ikke det bliver afsløret.
              Jeg må erkende, at jeg ikke har nogen holdning til det, idet jeg ikke er inde i reglerne - det må andre tage sig af.
              Men det er naturligvis skidt, hvis der er foregået noget, der er på kant med loven.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jeg må erkende, at jeg ikke har nogen holdning til det, idet jeg ikke er inde i reglerne - det må andre tage sig af.
                Men det er naturligvis skidt, hvis der er foregået noget, der er på kant med loven.
                Både FS og DRFyn har i samarbejde fundet ud af en del. Det er der, jeg har det fra (fyens.dk især)
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  EB har en serie hvor de kigger på om klubberne er blevet styrket eller svækket i vinduet. De skriver vi er klart svækket og JH er en amatør når han ikke havde en afløser klar for makirini og en angriber . Desuden var der dette udsagn. Hvis Donald Trump var OB-fan, ville han udstede følgende dekret:
                  ’Niels Thorborg skal åbne pengepungen og Make OB Great Again’

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    EB har en serie hvor de kigger på om klubberne er blevet styrket eller svækket i vinduet. De skriver vi er klart svækket og JH er en amatør når han ikke havde en afløser klar for makirini og en angriber . Desuden var der dette udsagn. Hvis Donald Trump var OB-fan, ville han udstede følgende dekret:
                    ’Niels Thorborg skal åbne pengepungen og Make OB Great Again’

                    Comment


                      Niels Thorborg især men også Bent Jensen er dygtige selfmade forretningsfolk og blandt de mest velstående i Danmark. Men begge opererer i nogle ret specielle markeder, som tydeligvis ikke har givet dem indsigt i at drive en fodboldforretning, som er det eneste jeg interesserer mig for i OS & E.
                      OCC må meget gerne klare sig godt, for det er vigtigt med messer og kongresser i Odense. Arena Fyn var fra dag 1 et misfoster, som næppe havde fået kommunepenge, hvis ikke tidligere forsøg på stor sal var mislykket. Koncertvirksomheden er begrædelig.

                      Men hvordan kan de to herrer, og især Thorborg, lægge navn til at køre Odense Boldklub i sænk? Har de ingen ære? Ryster forretningsforbindelser ikke på hovedet af deres hovedløse engagement?
                      Har de en plan B og inkluderer den OB?
                      Last edited by Tåhyler; 16-02-2017, 23:17.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Niels Thorborg især men også Bent Jensen er dygtige selfmade forretningsfolk og blandt de mest velstående i Danmark. Men begge opererer i nogle ret specielle markeder, som tydeligvis ikke har givet dem indsigt i at drive en fodboldforretning, som er det eneste jeg interesserer mig for i OS & E.
                        OCC må meget gerne klare sig godt, for det er vigtigt med messer og kongresser i Odense. Arena Fyn var fra dag 1 et misfoster, som næppe havde fået kommunepenge, hvis ikke tidligere forsøg på stor sal var mislykket. Koncertvirksomheden er begrædelig.

                        Men hvordan kan de to herrer, og især Thorborg, lægge navn til at køre Odense Boldklub i sænk? Har de ingen ære? Ryster forretningsforbindelser ikke på hovedet af deres hovedløse engagement?
                        Har de en plan B og er den OB?
                        Meget enig.

                        Jeg har meget svært ved at pege så meget fingre af Niels med de penge han har lagt, men vi kan være en dødende kæmpe. Der skal ny energi til. Jeg siger ikke Niels nødvendigvis skal væk, men måske skal vi ud af OSE. Vi skal i hvert fald have nye faciliteter. Det nytter ikke noget vi er så langt bagefter ALLE dem vi sammenligner os med.

                        Det er tid for noget nyt på en eller anden måde.

                        Comment


                          Ja, helt sikkert. Det havde jo været bedst at det nye skete som resultat af et positivt valg og ikke, som vi kan frygte, gennem nedturen via 1.div.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Festersen blander sig i debatten om faciliteterne mm

                            http://www.fyens.dk/ob/OB-spiller-De...rtikel/3124108

                            Comment


                              Mere her hvis man har FS+

                              http://www.fyens.dk/Laeserbrev/Et-fl...rtikel/3124104

                              Comment


                                JH blander sig også

                                http://www.fyens.dk/sport/Sportsdire...rtikel/3124157

                                Denne bør læses da JH for en gang skyld taler et tydeligt sprog og at jeg nu er 100% med
                                Last edited by fmprOB; 17-02-2017, 14:38.

                                Comment

                                Working...
                                X