Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Hvis prisen på Kadrii, med ét år tilbage af kontrakten, var 10 mil brutto, så er der ikke en snebolds chance i helvede for at vi får 15 mil for Falk. Hans pris ligger snarere på otte-ti millioner. Mindre, hvis vi rykker ned.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      jeg kan godt li' din optimisme....men tror desværre du skal se langt efter noget der minder om 15 mill. for falk. Han score simplethen for lidt, og har vidst kun et år tilbage af sin kontrakt til næste sommer....det taler alt sammen for en lavere pris. Men vi kan da håbe
      Nu skrev jeg også stortset

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nu skrev jeg også stortset
        true - og det er selvfølgelig noget af en "gummi" formulering ;)

        - men vi må formode at både falk og emil bliver skudt afsted til næste sommer, det vil give lidt mønt i kassen. Men igen hvis en nedrykning koster 30 mill. så vil det da være det eneste rigtige at gøre at investere 10-15 mill i overlevelse - men den er selvfølgelig ikke garanteret bare fordi man henter et par nye folk.

        Comment


          #94
          Vi må bare ud og Tigge penge som BIF gjorde, så vi kan få nogle penge i klubkassen igen :P

          Comment


            #95
            Hvis ikke Ove P får overbevist især Falk om at der er gode chancer for at få nok point til at blive i Superligaen, tror jeg desværre, at begge kan lokkes væk allerede i vinterpausen
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #96
              Jeg tror heller ikke de bliver.
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

              Comment


                #97
                Falk sagde jo meget direkte sidste år, at en af grundene til han blev var at det trods alt, så spændende ud for OB med spillere som feks. Kadrii... og vi skal ikke længere tilbage end i sommerpausen, hvor han snakkede om OB som tophold, og senest, omkring tabet af hans "mentor" Troels Bech... så han er et andet sted, tror jeg, end det OB kan, og det skal han også være, og gerne skydes afsted mens vi kan få nogle ordentlige penge får ham...

                Emil, giver vel sig selv, han gider ikke, og det skal nok komme ud... især nu hvor anføreren har gydet vandene til at ytre sig om ting man hellere vil...

                Spelmann, er nok også kun et spørgsmål om tid , før han igen lufter tanken om udlandet... men ender nok i Sønderjyske på tidspunkt, i stedet for...

                Azer har udløb, og virker heller ikke tilfreds...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Falk sagde jo meget direkte sidste år, at en af grundene til han blev var at det trods alt, så spændende ud for OB med spillere som feks. Kadrii... og vi skal ikke længere tilbage end i sommerpausen, hvor han snakkede om OB som tophold, og senest, omkring tabet af hans "mentor" Troels Bech... så han er et andet sted, tror jeg, end det OB kan, og det skal han også være, og gerne skydes afsted mens vi kan få nogle ordentlige penge får ham...

                  Emil, giver vel sig selv, han gider ikke, og det skal nok komme ud... især nu hvor anføreren har gydet vandene til at ytre sig om ting man hellere vil...

                  Spelmann, er nok også kun et spørgsmål om tid , før han igen lufter tanken om udlandet... men ender nok i Sønderjyske på tidspunkt, i stedet for...

                  Azer har udløb, og virker heller ikke tilfreds...
                  Det sejler

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Det sejler
                    Overhovedet ikke det der ligner, vi er way, way beyond.

                    Nej det drukner, Titanic style, mens bestyrelsen stadig spiller den samme melodi, på trods af at de har vand op over knæene.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Falk sagde jo meget direkte sidste år, at en af grundene til han blev var at det trods alt, så spændende ud for OB med spillere som feks. Kadrii... og vi skal ikke længere tilbage end i sommerpausen, hvor han snakkede om OB som tophold, og senest, omkring tabet af hans "mentor" Troels Bech... så han er et andet sted, tror jeg, end det OB kan, og det skal han også være, og gerne skydes afsted mens vi kan få nogle ordentlige penge får ham...

                      Emil, giver vel sig selv, han gider ikke, og det skal nok komme ud... især nu hvor anføreren har gydet vandene til at ytre sig om ting man hellere vil...

                      Spelmann, er nok også kun et spørgsmål om tid , før han igen lufter tanken om udlandet... men ender nok i Sønderjyske på tidspunkt, i stedet for...

                      Azer har udløb, og virker heller ikke tilfreds...
                      Link til Azers utilfredshed? :)

                      Comment





                        www.bt.dk/superligaen/spiller-oproeret-ulmer-i-ob-skal-selv-betale-kakao-og-red-bull


                        så har vi forklaringen på hvorfor spillerne ikke er klar fra start...ingen redbull før kampen. Jeg er ærlig talt en smule rystet lige nu - nye spillere i januar, dem kan vi da vidst godt skyde en hvid pil efter. Og overlevelse i superligaen ligeså.
                        Når vi er kommet til at spare på varm kakao, så det sgu grelt - eller også er JH bare gået alt for langt i sin spareiver....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg



                          www.bt.dk/superligaen/spiller-oproeret-ulmer-i-ob-skal-selv-betale-kakao-og-red-bull


                          så har vi forklaringen på hvorfor spillerne ikke er klar fra start...ingen redbull før kampen. Jeg er ærlig talt en smule rystet lige nu - nye spillere i januar, dem kan vi da vidst godt skyde en hvid pil efter. Og overlevelse i superligaen ligeså.
                          Når vi er kommet til at spare på varm kakao, så det sgu grelt - eller også er JH bare gået alt for langt i sin spareiver....
                          Spillerne må tørre øjnene og tage sig sammen. Praktisk talt alle arbejdspladser i Danmark har oplevet en sparerunde de sidste par år. Hvis de er så store tudeprinsesser, at kakaomælk og Red Bull kan få dem i "armene over kors jeg er bitter" stemning, hører de godt nok ikke til at OB til en løn som mange af os kun kan drømme om. Det er pinligt hvis balladen ikke stikker dybere end det her - så er der sgu en flok forkælede møgunger i truppen.

                          Og så lige en sidste bemærkning: det var da på tide at klubben ikke leverer kemisk gift som Red Bull til spillerne. Det er da moralsk helt forkert.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Spillerne må tørre øjnene og tage sig sammen. Praktisk talt alle arbejdspladser i Danmark har oplevet en sparerunde de sidste par år. Hvis de er så store tudeprinsesser, at kakaomælk og Red Bull kan få dem i "armene over kors jeg er bitter" stemning, hører de godt nok ikke til at OB til en løn som mange af os kun kan drømme om. Det er pinligt hvis balladen ikke stikker dybere end det her - så er der sgu en flok forkælede møgunger i truppen.

                            Og så lige en sidste bemærkning: det var da på tide at klubben ikke leverer kemisk gift som Red Bull til spillerne. Det er da moralsk helt forkert.
                            Det kan du sige, men det kan også være dråben. Jeg syntes også JH skal hældes tilbage hvor han kommer fra. Det kan godt være pengene er små, men andre sportschefer handler bedre ind for mindre midler. Hvis tilfredsheden med JH, er med til at fjerne noget motivation hos spillerne er det kritisk. Især fordi der i forvejen er spillere som ikke virker topmotiveret - forkælet eller ej.

                            JH ud.
                            NT må overveje om han gør klubben en tjeneste med de nuværende forhold, eller om han skal sende stafetten videre.

                            Comment


                              Få nu bare den amatør sendt tilbage til den roekule han kommer fra 4 års kontrakt til TM. .....så behøver jeg vist ikke skrive mere 😡
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Red Bull inden kampene!! Christ!!

                                Comment

                                Working...
                                X