Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder som et selskab med store problemer, og en tvivlsom forretningspolitik, både internt og eksternt.
    Det er sgu lidt som cykelsporten, det vrimler med brodne kar!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Intet varer ewiigt...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Intet varer ewiigt...

        Comment


          Lyder til at vi har et år til at finde en ny stadionsponsor. Denne sag er "Bad Press" for dem og kan ikke forestille mig at de forlænger

          http://www.fyens.dk/erhverv/OB-Stadi...rtikel/3159786

          Comment


            Odense stadion <3
            siden 1887

            Comment


              OB's krittiske øje med sjovt opslag: https://www.facebook.com/OBsoeje/pho...type=3&theater
              siden 1887

              Comment


                Jeg forstod aldrig det sponsorat. Men det var da et bedre navn end Trefork. Kald det Odense Stadion og drop det fucking stadionsponsorat hvor klubber skal give stadions for fjollede navne. Jeg vil dog accepterede et bryggerinavn - men Faxe Stadion vil virke mærkeligt. Så hellere Vestfyens Stadion.
                Last edited by Tåhyler; 16-06-2017, 20:47.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Jeg forstod aldrig det sponsorat. Men det var da et bedre navn end Trefork. Kald det Odense Stadion og drop det fucking stadionsponsorat hvor klubber skal give stadions for fjollede navne. Jeg vil dog accepterede et bryggerinavn - men Faxe Stadion vil virke mærkeligt. Så hellere Vestfyens Stadion.
                  Det sker nok ikke, med tanke på de penge Carlsberg ligger i sponsorat.
                  Synes dog "Albani Arena" klinger ok 😀

                  Comment


                    Ved ikke helt hvor den hører til..
                    Bemærk tabellen midt i artiklen der anfører hvor stor (lille) del af byernes indbyggere der kommer på Stadion. De store byer har virkelig en udfordring..

                    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...r-’Byens-Hold’

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                      Ved ikke helt hvor den hører til..
                      Bemærk tabellen midt i artiklen der anfører hvor stor (lille) del af byernes indbyggere der kommer på Stadion. De store byer har virkelig en udfordring..

                      http://politiken.dk/sport/fodbold/su...ns-Hold’
                      Sædvanligvis er jeg meget pjattet med Jeppe Laursen Brock, men den tabel er i bedste fald misvisende. Faktum er, at Brøndby jo ikke kun er den lokale klub i Brøndby Kommune. Det er i høj grad hele Vestegnens klub, selvom det begreb i sig selv ikke er særligt godt afgrænset. Desuden er FCK yderligere svækket i deres hjemkommune af, at der er enormt mange folk lige som jeg - tilflyttere, som aldrig nogensinde kunne forestille sig, at holde med FCK eller bare komme til deres kampe. Derudover, så er begge klubbers optagegrundlag generelt langt større. Det er få i Nordsjælland, som holder med FCN eller Lyngby. Langt de fleste på Sjælland holder med enten FCK eller Brøndby, så i virkeligheden burde begge klubber snarere vurderes ud fra tilskuersnit kontra indbyggertallet på hele Sjælland - for det er der kundegrundlaget er.

                      Når det så er sagt, så er Brøndby utvivlsomt bedre forankret i lokalmiljøet end FCK.

                      Edit: Kan ved læsning af artiklen konstatere, at alle mine pointer står der i forvejen. Super.
                      Last edited by JMJ; 09-07-2017, 08:13.

                      Comment


                        Ewii's bestyrelsesformand Steen Dahlstrøm træder nu også tilbage. Og den tidligere Ewii-direktør Knud Steen Larsen fik "kritik for at tage sin familie med på luksus-sponsorrejser betalt af fodboldklubben OB, som Ewii er sponsor for."
                        Lyder som vi får snart et ny stadionnavn. Hvor længe løber kontrakten med Ewii?
                        http://www.dr.dk/nyheder/regionale/f...-energiselskab
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Ewii's bestyrelsesformand Steen Dahlstrøm træder nu også tilbage. Og den tidligere Ewii-direktør Knud Steen Larsen fik "kritik for at tage sin familie med på luksus-sponsorrejser betalt af fodboldklubben OB, som Ewii er sponsor for."
                          Lyder som vi får snart et ny stadionnavn. Hvor længe løber kontrakten med Ewii?
                          http://www.dr.dk/nyheder/regionale/f...-energiselskab
                          Den kører 12 måneder endnu

                          Comment


                            Måske dette kan være med til at redde regnskab i år og fremover

                            http://www.fyens.dk/erhverv/Begyndte...rtikel/3170144

                            http://www.fyens.dk/erhverv/Laver-ma...rtikel/3170023

                            Comment


                              Det er også stort derude, og de kører efter bogen.

                              Jeg blev ringet op en sen fredag eftermiddag, og spurgt om jeg ikke kunne klare en opgave derude.
                              Det hastede ikke, den skulle bare være klar lørdag kl 12 😆

                              Jeg var nødt til at nød-åbne en af mine grossister (dyrt) og så skulle jeg arbejde fredag aften og lørdag morgen+formiddag, så jeg lavede et overslag og kontaktede dem med dette.

                              Svaret?

                              "Det er meget sødt af dig, men nu har vi jo ikke spurgt ind til prisen."

                              OK, så fik den bare fuld skrue, og de var meget tilfredse 😎
                              Det var min chef også 😉😜

                              Meget speciel oplevelse med al den sikkerhed der er derude, samt at har talt tre forskellige sprog efter bare fire timer på en byggeplads 😃

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Det er også stort derude, og de kører efter bogen.

                                Jeg blev ringet op en sen fredag eftermiddag, og spurgt om jeg ikke kunne klare en opgave derude.
                                Det hastede ikke, den skulle bare være klar lørdag kl 12 

                                Jeg var nødt til at nød-åbne en af mine grossister (dyrt) og så skulle jeg arbejde fredag aften og lørdag morgen+formiddag, så jeg lavede et overslag og kontaktede dem med dette.

                                Svaret?

                                "Det er meget sødt af dig, men nu har vi jo ikke spurgt ind til prisen."

                                OK, så fik den bare fuld skrue, og de var meget tilfredse 
                                Det var min chef også 

                                Meget speciel oplevelse med al den sikkerhed der er derude, samt at har talt tre forskellige sprog efter bare fire timer på en byggeplads 
                                Det bryder sgu lige hverdagens trummerum et kort stykke tid at få sådan en opgave. Hvad skulle du lave hvis man må spørge?

                                Comment

                                Working...
                                X