Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ved ikke hvor jeg skulle smide den, så det blev her. Håber karussellen er stoppet.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...o-ob-og-viborg

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      I værste fald kan vi stå med ny træner efter jul ... ja ved ikke engang om det kan kaldes i værste fald

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        I værste fald kan vi stå med ny træner efter jul ... ja ved ikke engang om det kan kaldes i værste fald
        hvorfor i alverden skulle vi have ny træner efter jul??

        tænker du kent som landstræner kandidat?

        edit: og det ville da være i værste fald.....nu må der sgu snart komme noget ro på bagsmækken - ikke flere træner skifter lige med det første tak

        Comment


          Randers kan måske blive det nye FCM.. Bliver svært at nå tilbage til toppen hvis alle andre klubber får postet millioner på millioner i kassen og vi har
          Jesper "lim i lommen" Hansen

          http://tipsbladet.dk/nyhed/randers-f...-koebe-klubben

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Randers kan måske blive det nye FCM.. Bliver svært at nå tilbage til toppen hvis alle andre klubber får postet millioner på millioner i kassen og vi har
            Jesper "lim i lommen" Hansen

            http://tipsbladet.dk/nyhed/randers-f...-koebe-klubben
            Trist udvikling. Det siger mig ikke en skid at spille imod et engelsk eller saudiarabisk hold om et nationalt mesterskab. FCM er for mig en fuldstændigt ligegyldig klub: kald det bare dobbeltmoral eller citér kejser Hadrian, der sagde, at penge lugter ikke. Men sådan har jeg det bare.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Randers kan måske blive det nye FCM.. Bliver svært at nå tilbage til toppen hvis alle andre klubber får postet millioner på millioner i kassen og vi har
              Jesper "lim i lommen" Hansen

              http://tipsbladet.dk/nyhed/randers-f...-koebe-klubben
              Enig i at vi er i en ny konkurrencesituation. Men hvad har OB egentlig af muligheder for at få flere penge til spillere og bedre faciliteter? Kan vi fx udvide ejerkredsen/lave en aktieemission? For med BIF, FCK, FCM og RFC med store budgetter skal der vel ske noget, hvis vi fx skal have udsigt til europæisk bold i Odense.
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                Enig i at vi er i en ny konkurrencesituation. Men hvad har OB egentlig af muligheder for at få flere penge til spillere og bedre faciliteter? Kan vi fx udvide ejerkredsen/lave en aktieemission? For med BIF, FCK, FCM og RFC med store budgetter skal der vel ske noget, hvis vi fx skal have udsigt til europæisk bold i Odense.
                Det handler vel om, at der opstår en lyst i ejerkredsen til at spytte flere penge i projektet og gøre en fælles indsats. Det er ikke fordi, at midlerne ikke er tilstede, jeg vil godt våge den påstand, at OB har den mest velpolstrede ejerkreds i dansk fodbold, når der kigges på personlige formuer. Folk som Thorborg, C.C. og Bent Jensen er alle blandt de 100 rigeste i landet og har sammenlagt en formue på op imod 9 milliarder kroner, og derudover har man en Østergaard i Middelfart, der godt nok ikke skulle være særligt fodboldinteresseret, men dog har et mindre sponsorat i klubben. Han er alene god for 7,2 milliarder.

                Til sammenligning har Benham i FCM en anslået formue på 1,5 mia., Jan Bech i Brøndby ca. 1,7 og Korsgaard og Skærbæk i Parken lige over 2 mia. til sammen, så jeg skulle mene, at mulighederne var til stede for at kæmpe med med den opbakning der er omkring klubben. Problemet er jo bare, at fodbold i Odense næppe nogensinde bliver en rentabel forretning med opskruede budgetter, og viljen til at ofre mange millioner for sportslig succes er desværre bare ikke tilstede lige nu. Det har nogle af de herre jo spildt en forfærdeligt masse penge på før.

                Jeg håber på, at der venter en ny storsatsning på OB og OSE ude i fremtiden, men lige nu og her, handler det nok om at få konsolideret sig og få sat det rigtige hold hele vejen rundt i koncernen før, at man tør satse en gang til, for en kæmpe satsning skal aftjene sportslig succes med mesterskaber og CL, ellers vil det for investorerne være en fiasko.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det handler vel om, at der opstår en lyst i ejerkredsen til at spytte flere penge i projektet og gøre en fælles indsats. Det er ikke fordi, at midlerne ikke er tilstede, jeg vil godt våge den påstand, at OB har den mest velpolstrede ejerkreds i dansk fodbold, når der kigges på personlige formuer. Folk som Thorborg, C.C. og Bent Jensen er alle blandt de 100 rigeste i landet og har sammenlagt en formue på op imod 9 milliarder kroner, og derudover har man en Østergaard i Middelfart, der godt nok ikke skulle være særligt fodboldinteresseret, men dog har et mindre sponsorat i klubben. Han er alene god for 7,2 milliarder.

                  Til sammenligning har Benham i FCM en anslået formue på 1,5 mia., Jan Bech i Brøndby ca. 1,7 og Korsgaard og Skærbæk i Parken lige over 2 mia. til sammen, så jeg skulle mene, at mulighederne var til stede for at kæmpe med med den opbakning der er omkring klubben. Problemet er jo bare, at fodbold i Odense næppe nogensinde bliver en rentabel forretning med opskruede budgetter, og viljen til at ofre mange millioner for sportslig succes er desværre bare ikke tilstede lige nu. Det har nogle af de herre jo spildt en forfærdeligt masse penge på før.

                  Jeg håber på, at der venter en ny storsatsning på OB og OSE ude i fremtiden, men lige nu og her, handler det nok om at få konsolideret sig og få sat det rigtige hold hele vejen rundt i koncernen før, at man tør satse en gang til, for en kæmpe satsning skal aftjene sportslig succes med mesterskaber og CL, ellers vil det for investorerne være en fiasko.
                  Hvad med T-Hansen ejeren , er han ikke også fynbo ?

                  Har vi ikke for nylig ansat en direktør som skal "sælge" OB ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvad med T-Hansen ejeren , er han ikke også fynbo ?

                    Har vi ikke for nylig ansat en direktør som skal "sælge" OB ?
                    T Hansen ejeren er Bent Jensen han omtaler

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det handler vel om, at der opstår en lyst i ejerkredsen til at spytte flere penge i projektet og gøre en fælles indsats. Det er ikke fordi, at midlerne ikke er tilstede, jeg vil godt våge den påstand, at OB har den mest velpolstrede ejerkreds i dansk fodbold, når der kigges på personlige formuer. Folk som Thorborg, C.C. og Bent Jensen er alle blandt de 100 rigeste i landet og har sammenlagt en formue på op imod 9 milliarder kroner, og derudover har man en Østergaard i Middelfart, der godt nok ikke skulle være særligt fodboldinteresseret, men dog har et mindre sponsorat i klubben. Han er alene god for 7,2 milliarder.

                      Til sammenligning har Benham i FCM en anslået formue på 1,5 mia., Jan Bech i Brøndby ca. 1,7 og Korsgaard og Skærbæk i Parken lige over 2 mia. til sammen, så jeg skulle mene, at mulighederne var til stede for at kæmpe med med den opbakning der er omkring klubben. Problemet er jo bare, at fodbold i Odense næppe nogensinde bliver en rentabel forretning med opskruede budgetter, og viljen til at ofre mange millioner for sportslig succes er desværre bare ikke tilstede lige nu. Det har nogle af de herre jo spildt en forfærdeligt masse penge på før.

                      Jeg håber på, at der venter en ny storsatsning på OB og OSE ude i fremtiden, men lige nu og her, handler det nok om at få konsolideret sig og få sat det rigtige hold hele vejen rundt i koncernen før, at man tør satse en gang til, for en kæmpe satsning skal aftjene sportslig succes med mesterskaber og CL, ellers vil det for investorerne være en fiasko.
                      Tak for svaret. Interessant viden om OB, som var ukendt for mig.
                      This is what you have been trained for, makes us proud!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        T Hansen ejeren er Bent Jensen han omtaler
                        Ok . Tak
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Snart kan HB Køge fremvise bedre og mere moderne faciliteter end os .

                          http://www.koege.dk/kommunen/Projekter/Koege-Park.aspx

                          Og Silkeborg er også på vej :

                          http://www.silkeborgif.com/stadion/jysk-park/
                          Last edited by Magge; 03-11-2015, 21:39.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Snart kan HB Køge fremvise bedre og mere moderne faciliteter end os .

                            http://www.koege.dk/kommunen/Projekter/Koege-Park.aspx

                            Og Silkeborg er vel også under vejs ?
                            Ja det er ærgerligt at det ikke er stadion der skal være "Anker Boyes statue".................Beklager, hvis nogen synes det var for plat.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ja det er ærgerligt at det ikke er stadion der skal være "Anker Boyes statue".................Beklager, hvis nogen synes det var for plat.
                              Skal der nogensinde være en Anker Boye statue i Odense? Helt uanset hvem man stemmer på eller synes om politisk, hvad har Anker Boye så egentlig gjort for Odense, som skulle give ham en statue? Sorry, det er OT, men det ville jeg bare synes var bizart.

                              Comment


                                Jeg nævnte i januar om grunden til kapitaltilførelsen i december skyldtes de ringe resultater , truende nedrykning og at vi derfor var tvunget til at investere ekstra i spillere ( Dalgaard , Zohore og Skogskied ) og om den oprindelige plan var at pengene først skulle have faldet i sommers og at det var derfor der blev lovet bedring fra sommeren 2015 . Hvis ovenstående er tilfældet , kan det så være derfor at der ikke var råderum til også at forstærke forsvaret , og altså nogle af de penge der var tiltænkt sommerens vindue blev brugt i vinters ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X