Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVi kunne jo også sælge alle vores spillere, rykke U 19 holdet op, for man kan jo aldrig vide, om vores nuværende profiler bliver skadet eller spiller dårligt. Guess what, fodbold er high risk business, så de der fugle på taget er der flere end 10 af, men det er også der muligheder ligger, for fuglen i hånden er ofte bare en klam måge.
Vi har stadig ikke fået 7-9 mio. i kassen, det vil jeg godt lægge hovedet på blokken for, med B93, Kadrii og agent-fee ryger vi noget ned, og så kan det godt være, der er nye fugle på taget i form af klausuler osv. men Kadrii kan blive skadet, og så kører møllen en gang til. Ja han ville være smuttet gratis om et år, men med de alternativer vi indtil videre har trukket til (nu er vinduet jo ikke lukket), er det et tab, som jeg tror ville blive minimalt ift. sportslig betydning og gevinster af den vej.
Men ja, der er mange hvis'er, men det er der uanset hvad.
Comment
-
Der er ikke nogen grund til at afskrive Kryger, og da slet ikke Mikkelsen, altså hvad skulle berettige det..?
Jeg er helt enig i at Kryger på backen var en forudset katastrofe, og det er overhovedet ikke anderledes ment, end hvis DH pludselig skulle til at spille angriber, det ville også blive kommenteret derefter, præcis som Kryger stuntet... Jeg tror Kryger kunne bruges andet steds med langt mere succes...
TM har af forskellige grunde længere snor hos mig end Kryger har det, bla. pga. alder og erfaring, men også pga. selve stuntet, og det er ikke Kryger skyld, men når der bliver taget disse beslutninger, så forventer jeg at det hurtigere giver pote, end hvis det var en ung back...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
http://kanalsport.dk/indslag/wael-ae...tiel-topscorer
Nicolai Wael er i hvert fald ked af at have mistet Thomas, som han så et lys i. Det giver mig stærkt håb om, at TM kan blive rigtigt gode for os - for pt. er vi sgu ikke væsentligt bedre end et hold som Fredericia, ej heller spiller vi mindre efter Thomas Mikkelsens forcer i duel og luftspillet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han virker dejlig uimponeret og fuld af "gåpåmod" og optimisme. Jeg skal nok være på min plads på stadion på søndag og tiljuble TM når han scorer mod "tyskerne"Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Føøøøj for satan, hvor er min skuffelse over Thomas Mikkelsen berettiget! Ikke at der er noget galt med personen Thomas Mikkelsen. Han prøver da i det mindste, men rent fodboldmæssigt hører han ikke til i superligaen. Jeg ville hellere se Henrik Toft på toppen end ham! Send hamtilbage til divisionerne (eller måske ligefrem serierne) og giv ham pengene med for den resterende kontraktperiode. OB er bedre med 10 mand på banen end med ham.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægFøøøøj for satan, hvor er min skuffelse over Thomas Mikkelsen berettiget! Ikke at der er noget galt med personen Thomas Mikkelsen. Han prøver da i det mindste, men rent fodboldmæssigt hører han ikke til i superligaen. Jeg ville hellere se Henrik Toft på toppen end ham! Send hamtilbage til divisionerne (eller måske ligefrem serierne) og giv ham pengene med for den resterende kontraktperiode. OB er bedre med 10 mand på banen end med ham."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægFøøøøj for satan, hvor er min skuffelse over Thomas Mikkelsen berettiget! Ikke at der er noget galt med personen Thomas Mikkelsen. Han prøver da i det mindste, men rent fodboldmæssigt hører han ikke til i superligaen. Jeg ville hellere se Henrik Toft på toppen end ham! Send hamtilbage til divisionerne (eller måske ligefrem serierne) og giv ham pengene med for den resterende kontraktperiode. OB er bedre med 10 mand på banen end med ham.
Når det er sagt, så mangler han at få afstemt løbemønster med den fine Lado. SYnes egentlig også, at Lado og TM er lidt samme type, så så gerne Lado sammen med Falk/EL/MG.
Jeg ser TM som en Skoubo, blot til 25% af Skoubo's løn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg synes han viser noget vilje, og en hæderlig teknik. Både han og Dvalishvili lider meget under, at de stort set ikke bliver sat i scene i løbet af en kamp. Der kommer ingen indlæg ind til dem, og folk tager de forkerte løb omkring dem. De er henvist til at skabe noget på egen hånd, ofte mod to-tre modspillere, og ingen af de to er den slags angribere.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment