Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Thomas Mikkelsen

    Ja, så kom den længe ventede angriber, dog ikke hvad man havde turde håbe på, men forhåbentlig en signing mere.
    http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-t...redericia.aspx

    #2
    Nå men de siger da, at de stadig forsøget at hente flere

    Comment


      #3
      Velkommen til!
      Jeg håber du bliver en bomber de næste 4 år!!!

      Comment


        #4
        juhu - en angriber. Velkommen til - ser frem til at få lidt styrke i boksen - også med hovedet..

        Comment


          #5
          Velkommen til Thomas Mikkelsen.

          Det er opløftende, at han får 4 år. Det må betyde, at man tror på ham.

          Og endnu mere opløftende er det, at der er flere spillere på vej, skal man tro Jesper Hansens udmelding.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af pati924ob Se indlæg
            Ja, så kom den længe ventede angriber, dog ikke hvad man havde turde håbe på, men forhåbentlig en signing mere.
            http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-t...redericia.aspx
            Den velkomst må sgu næsten kunne laves flottere. At JH ikke har hentet andre og større navne har jo intet med kvaliteten af Mikkelsen at gøre.
            Spændende at se, hvad han kan udrette.

            Comment


              #7
              Jesper Hansen udtaler: "Thomas er en meget spændende spiller. Han har godt nok spillet angriber i Fredericia, men med sine 188 cm forventer vi at han kan omskoles til en fremragende målmand"

              Velkommen til galehuset!
              "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
              Citat: Dan Hammer

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlæg
                Jesper Hansen udtaler: "Thomas er en meget spændende spiller. Han har godt nok spillet angriber i Fredericia, men med sine 188 cm forventer vi at han kan omskoles til en fremragende målmand"

                Velkommen til galehuset!

                Comment


                  #9
                  Velkommen til, håber på det bedste!!

                  Comment


                    #10
                    Velkommen Thomas. Må dit ophold i Odense blive målrigt
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Velkommen til Thomas Mikkelsen - glæder mig til at juble hver gang du sætter den i kassen.
                      ser allerede frem til rødglødende hænder
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #12
                        blir spændene hvis man kan nette 10 gange i Fredericia, så bliver det jo ikke ringede af af få serveret bolde af falk og Emil....kan kun blive godt
                        velkommen til

                        Comment


                          #13
                          Velkommen til.

                          Bare giv den gas og kæmp det bedste du lært, så har du allerede slået en vis herre med flere længder.

                          Edit: Jeg har set Thomas et par gange og må indrømme, at jeg fra at have rynket lidt på næsen her til formiddag, så har jeg opgraderet til at forholde mig neutralt og spændt, det kan sgu´da godt være. Vi får se. Vi håber i hvert fald
                          Last edited by Polle; 08-08-2014, 15:00.

                          Comment


                            #14
                            Velkommen til håber dit ophold i OB må blive succesfuldt.
                            - de høje herre må da hvertfald tro på ham når man laver så lang en kontrakt
                            Også positivt at Jesper får udtalt at man forsat kigger efter forstærkninger

                            Comment


                              #15
                              Der er sgu ikke noget at sige til at vi måtte vente så længe, når det er sådan en sværvægter der landes... Imponerende!

                              EDIT: Velkommen da.

                              Comment

                              Working...
                              X