Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    i. flg. dagens avis har prisen på Thomas Mikkelsen været ca. 1,3 mill. kr
    1,3 mio kr?
    Jeg håber inderligt at Thomas gør min skepsis til skamme.

    Ikke noget ondt ord om ham, men nærmere en lille hovedrysten til JH. Hvis OB vitterligt har så lidt penge at gøre godt med, forstår jeg virkelig ikke, at man vælger at bruge dem på at købe en middelmådig Kryger og et, på topplan, uprøvet blad fri. De par mio kr kunne evt være brugt som sign on til en dygtig transferfri spiller. Men hvad ved jeg om det? Ikke en skid. Jeg kan bare ikke længere finde hoved og hale i, hvad det er OB egentlig vil. Henter OB her senere i vinduet et par velbevandrede spillere af en vis klasse, så begynder jeg måske at forstå bare lidt
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      1,3 mio kr?
      Jeg håber inderligt at Thomas gør min skepsis til skamme.

      Ikke noget ondt ord om ham, men nærmere en lille hovedrysten til JH. Hvis OB vitterligt har så lidt penge at gøre godt med, forstår jeg virkelig ikke, at man vælger at bruge dem på at købe en middelmådig Kryger og et, på topplan, uprøvet blad fri. De par mio kr kunne evt være brugt som sign on til en dygtig transferfri spiller. Men hvad ved jeg om det? Ikke en skid. Jeg kan bare ikke længere finde hoved og hale i, hvad det er OB egentlig vil. Henter OB her senere i vinduet et par velbevandrede spillere af en vis klasse, så begynder jeg måske at forstå bare lidt
      Gad vide, hvor meget der så efterhånden er tilbage af nettoindtægten for Kadrii, efter der er smidt penge til Mikkelsen og Kryger? Og gad vide hvad den forringelse vil koste på sigt, når man nu ved, at en fit Kadrii ville have gjort en verden til forskel på det her OB hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        i. flg. dagens avis har prisen på Thomas Mikkelsen været ca. 1,3 mill. kr
        Wait... what?

        Så kan jeg i hvert fald ikke se logikken i, at en spiller som Falk står anført som værende 800k € værd (jf. tidligere tråd, husker ikke lige hvor). Han er trods alt inde omkring landsholdet og har præsteret i suppen flere år i rap.

        Jeg håber altså ikke, at vi har betalt 1,3 millioner for Thomas Mikkelsen, al respekt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Wait... what?

          Så kan jeg i hvert fald ikke se logikken i, at en spiller som Falk står anført som værende 800k € værd (jf. tidligere tråd, husker ikke lige hvor). Han er trods alt inde omkring landsholdet og har præsteret i suppen flere år i rap.

          Jeg håber altså ikke, at vi har betalt 1,3 millioner for Thomas Mikkelsen, al respekt.
          Tror det var mig der nævnte de 800.000 for Falk, men det kommer fra Transfermarkt, og passer temmelig sikkert ikke nej, så forstår din undren... Tror det var Nixcha der forklarede hvordan de finder frem til den pris de gør...

          Tilbage til TM, så lyder det af en anelse meget, og tænker, hvor langt er der op til Kjærs pris, den skulle jo så være mellem TM og PM...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Er nu ikke chokeret over prisen. Den er måske lige i overkanten men lå AK47 handlen ikke på samme niveau?
            det mindes jeg. Angribere der viser de kan score lidt koster bare og jeg havde ventet omkring 1 mill for en 24 årig...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Gad vide, hvor meget der så efterhånden er tilbage af nettoindtægten for Kadrii, efter der er smidt penge til Mikkelsen og Kryger? Og gad vide hvad den forringelse vil koste på sigt, når man nu ved, at en fit Kadrii ville have gjort en verden til forskel på det her OB hold.
              Hvis man havde beholdt Kadrii havde man jo bare haft udgiften i 2015 uden de 9 mill på lommen. Kryger var jo købt som back for salget.

              Men man kan jo altid diskuttere tv penge osv til døde da det er What If

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er nu ikke chokeret over prisen. Den er måske lige i overkanten men lå AK47 handlen ikke på samme niveau?
                det mindes jeg. Angribere der viser de kan score lidt koster bare og jeg havde ventet omkring 1 mill for en 24 årig...
                En ting er at give den pris for en, der har været hele vejen igennem det prof miljø helt fra ungdomsårene og så til at give det for en, der luntede rundt i serie 5 for 3-4 år siden.
                Nuvel - Tømrer blev også pludselig opdaget af Piontek, og det gik jo ganske fint.

                Og at han kan score mål, ja det kan han - men kan han det også på superliganiveau? Time Will Tell
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  En ting er at give den pris for en, der har været hele vejen igennem det prof miljø helt fra ungdomsårene og så til at give det for en, der luntede rundt i serie 5 for 3-4 år siden.
                  Nuvel - Tømrer blev også pludselig opdaget af Piontek, og det gik jo ganske fint.

                  Og at han kan score mål, ja det kan han - men kan han det også på superliganiveau? Time Will Tell
                  Sådan er alle handler vel. Time will tell ja

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Tror det var mig der nævnte de 800.000 for Falk, men det kommer fra Transfermarkt, og passer temmelig sikkert ikke nej, så forstår din undren... Tror det var Nixcha der forklarede hvordan de finder frem til den pris de gør...

                    Tilbage til TM, så lyder det af en anelse meget, og tænker, hvor langt er der op til Kjærs pris, den skulle jo så være mellem TM og PM...
                    Jeg faldt over et program efter EfB - Silkeborg i går, hvor der var et par forskellige kloge hoveder der diskuterede alverdens emner. Her var Karsten Aabrink en del af panelet, og da diskussionen drejede sig om Makienok og hans bryllupsplaner, gjorde han det ret tydeligt, at en landsholdsspiller for Danmark er 7-8 millioner kroner mere værd, end han ville have været, hvis han ikke var på landsholdet. Dermed devaluerer Makienok sig selv ved at melde fra til landsholdet (da han formentlig får svært ved at komme på igen), og dette måtte være ret skidt for ledelsen i Brøndby, skulle de ønske at skyde ham af.

                    Aabrink sluttede af med at sige, at ovenstående var et faktum, og ikke til diskussion, og da han jo er agent, tænker jeg, at han ved nogenlunde hvad han snakker om. Det fører mig til min pointe. Hvis en spiller som Falk er inde omkring landsholdet (nuvel, måske ikke i helt samme grad som Makienok, der trods alt har fået flere kampe), burde hans værdi jo ligge omkring 15-20 millioner?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      En ting er at give den pris for en, der har været hele vejen igennem det prof miljø helt fra ungdomsårene og så til at give det for en, der luntede rundt i serie 5 for 3-4 år siden.
                      Nuvel - Tømrer blev også pludselig opdaget af Piontek, og det gik jo ganske fint.

                      Og at han kan score mål, ja det kan han - men kan han det også på superliganiveau? Time Will Tell
                      Det var Elkjær der spottede Henrik Tømrer

                      Comment


                        Det lød mest som om det var Aabrink selv der var agent for ham, og bitter over han selv ville tabe på det også...

                        Jeg synes han sætter det meget spids op, men det er svært omkring vores egne synes jeg... Hvis vi siger, Falk, Emil, og hiver lige Kadrii med her, så har det jo været on and off med skader, og op og ned med holdet...

                        Jeg tror Aabrink har mere styr over hvornår 2014 Amarone vinen er klar...
                        Last edited by Kaspernon; 12-08-2014, 09:13.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det lød mest som om det var Aabrink selv der var agent for ham, og bitter over han selv ville tabe på det også...

                          Jeg synes han sætter det meget spids op, men det er svært omkring vores egne synes jeg... Hvis vi siger, Falk, Emil, og hiver lige Kadrii med her, så har det jo været on and off med skader, og op og ned med holdet...

                          Jeg tror Aabrink har mere styr over hvornår 2014 Amarone vinen er klar...
                          Det kan du have en pointe i, jeg tænker bare, at manden ved nogenlunde hvad han snakker om, når det kommer til økonomi omkring spillersalg.

                          Det er klart, at Falk, Emil og Kadrii ikke per automatik er 7-8 mil mere værd, da de jo ikke har spillet kontinuerligt på landsholdet. Men generelt er det da interessant, at hvis man er inde omkring landsholdet i stor nok grad, så stiger værdien med så mange millioner. I virkeligheden ville det vel være smartest af OB, hvis de beholder Falk indtil han har fået et par landskampe i træk, og SÅ skyder ham af til 7-8 mil mere end de ellers ville have fået. Er han ikke ved at være der, hvor han godt kan få lidt minutter på landsholdet. Han har trods alt været skadesfri i en periode, og han leverer højt niveau nærmest hver weekend. Ene mand bærer han jo OB, og sådan noget tænker jeg da må blive belønnet?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Det kan du have en pointe i, jeg tænker bare, at manden ved nogenlunde hvad han snakker om, når det kommer til økonomi omkring spillersalg.

                            Det er klart, at Falk, Emil og Kadrii ikke per automatik er 7-8 mil mere værd, da de jo ikke har spillet kontinuerligt på landsholdet. Men generelt er det da interessant, at hvis man er inde omkring landsholdet i stor nok grad, så stiger værdien med så mange millioner. I virkeligheden ville det vel være smartest af OB, hvis de beholder Falk indtil han har fået et par landskampe i træk, og SÅ skyder ham af til 7-8 mil mere end de ellers ville have fået. Er han ikke ved at være der, hvor han godt kan få lidt minutter på landsholdet. Han har trods alt været skadesfri i en periode, og han leverer højt niveau nærmest hver weekend. Ene mand bærer han jo OB, og sådan noget tænker jeg da må blive belønnet?
                            Tror ikke at Falk bliver udtaget desværre.. Men håber da helt vildt. For ham og for klubben

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Det kan du have en pointe i, jeg tænker bare, at manden ved nogenlunde hvad han snakker om, når det kommer til økonomi omkring spillersalg.

                              Det er klart, at Falk, Emil og Kadrii ikke per automatik er 7-8 mil mere værd, da de jo ikke har spillet kontinuerligt på landsholdet. Men generelt er det da interessant, at hvis man er inde omkring landsholdet i stor nok grad, så stiger værdien med så mange millioner. I virkeligheden ville det vel være smartest af OB, hvis de beholder Falk indtil han har fået et par landskampe i træk, og SÅ skyder ham af til 7-8 mil mere end de ellers ville have fået. Er han ikke ved at være der, hvor han godt kan få lidt minutter på landsholdet. Han har trods alt været skadesfri i en periode, og han leverer højt niveau nærmest hver weekend. Ene mand bærer han jo OB, og sådan noget tænker jeg da må blive belønnet?
                              Ja han må vel selvfølgelig sidde med viden der ikke er så mange der har... men nu jeg tænker over det, var det her vidst også det store emne da vi hentede ham, og frikøbsklausulen var noget vi grinede af, fordi den var så lav...


                              Og enig, han må være der hvor han kan komme med i truppen, hvis han da selv vil/er helt klar når det er...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis man havde beholdt Kadrii havde man jo bare haft udgiften i 2015 uden de 9 mill på lommen. Kryger var jo købt som back for salget.

                                Men man kan jo altid diskuttere tv penge osv til døde da det er What If
                                OB har ikke fået ni mio.

                                Comment

                                Working...
                                X