Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Zohore er i OB for at være sikker på at få den spilletid der gør at han bliver udtaget til U21 til sommer hvor han så skal sælge sig selv transferfrit ... Han er kun i OB til næste sæson såfremt at han ikke er god nok til at blive udtaget eller bliver skadet...
    det tror langt hen af vejen du har ret i. Men omvendt kan man sige at zohore har brug for lidt stabilitet, og fast spilletid - han har flakket for meget rundt hidtil, og 21 år gammel så skal han gerne begynde at rykke de næste par år. Her kunne det tænkes at en tidligere mester træner med rygte for at give de unge en chance tiltaler zohore. Men det er klart at banker han 10 kasser ind i foråret og brænder den helt af til u21 så kan det godt være der er andre der får øjnene op for ham.

    - så kan vi jo bare håbe JH har lukket handlen inden ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Den med at Bodul var god til træning er altså lidt historie med modifikationer. Jeg har set ret mange træninger med Bodul. Og ja - han har indimellem lavet imponerende afslutninger. Men indsatsen har ofte været lad og rigtig mange afslutninger har været langt fra superligaklasse. Så god til træning: Nej. Imponerende afslutninger til træning indimellem: Det er sket.
      ja jeg kan ikke påstå jeg har set så mange træninger med ham - så har bare taget TBs ord for gode varer....egenligt ligegyldigt.

      Har aldrig tvivlet på TM har givet hvad han kan - tror bare ikke det er nok og om et ½ års leje i sverige skulle ændre på det har jeg også mine tvivl omkring. Men håbet lever da

      Comment


        Overskriften her nøjagtig hvad jeg tænkte da jeg hørte nyheden

        http://www.bt.dk/fodbold/kunne-ikke-...e-hans-reserve

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Overskriften her nøjagtig hvad jeg tænkte da jeg hørte nyheden

          http://www.bt.dk/fodbold/kunne-ikke-...e-hans-reserve
          ja det er sgu lidt pudsigt....mon dog det bliver til ret meget spilletid til ham...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja det er sgu lidt pudsigt....mon dog det bliver til ret meget spilletid til ham...
            Sporadisk som indskifter gætter jeg på

            Comment


              TM har fået mod på livet

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-med-goteborg

              Comment


                FCF sender OB en stor tak

                http://www.bold.dk/nyt/fredericia-ud...4-med-overskud

                Comment


                  Vi får givet en traditionsklub sorte tal på bundlinjen, og vi får en angriber.

                  Jeg tror stadig på TM. Han spiller frygtløst, og han har instinkt for at placere sig rigtigt offensivt. Vi mangler bare at han får noget bedre at arbejde med, så kunne jeg godt se det blive fint.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Vi får givet en traditionsklub sorte tal på bundlinjen, og vi får en angriber.

                    Jeg tror stadig på TM. Han spiller frygtløst, og han har instinkt for at placere sig rigtigt offensivt. Vi mangler bare at han får noget bedre at arbejde med, så kunne jeg godt se det blive fint.
                    Thomas Mikkelsen har ikke niveauet og får aldrig niveauet til superligaen.
                    Det er fedt at være positiv og tro på tingene, men her er du altså en anelse for blåøjet :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Vi får givet en traditionsklub sorte tal på bundlinjen, og vi får en angriber.

                      Jeg tror stadig på TM. Han spiller frygtløst, og han har instinkt for at placere sig rigtigt offensivt. Vi mangler bare at han får noget bedre at arbejde med, så kunne jeg godt se det blive fint.
                      Wow.. Du kan virkelig ikke li' at der bliver sagt noget som helst kritisk om hverken spillere eller holdet, hva? Der skal hele tiden poleres og himlen er fyldt med silver lignings. Thomas Mikkelsen er ikke god nok, men selv hvis det viser sig sådan, tror jeg du også vil relativere til den tid og komme med undskyldninger for, hvorfor det ikke gik og i øvrigt mene, at "så ringe var han heller ikke"

                      Jeg har ikke et problem med at folk er optimistiske, men denne "polish that turd, every cloud has a silver ligning" approach er ikke lige min kop te.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Hold nu fast, ifølge resultat.dk har Mikkelsen scoret for Gøteborg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Hold nu fast, ifølge resultat.dk har Mikkelsen scoret for Gøteborg
                          godt for ham.....lad os håbe han får masser af spilletid og score nogle kasser. Så kunne det jo være vi rent faktisk kunne bruge ham når han returnere til sommer....eller sælge ham til svensken

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            godt for ham.....lad os håbe han får masser af spilletid og score nogle kasser. Så kunne det jo være vi rent faktisk kunne bruge ham når han returnere til sommer....eller sælge ham til svensken
                            Barca & Real ryger i budkrig om ham til sommer .....i hørte det her først(måske jeg skal til at trappe ned på heroinen)
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                              Hold nu fast, ifølge resultat.dk har Mikkelsen scoret for Gøteborg
                              ikke bare scorede han. Han blev også matchvinder

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Barca & Real ryger i budkrig om ham til sommer .....i hørte det her først(måske jeg skal til at trappe ned på heroinen)
                                Ja det skal gå stærkt

                                Comment

                                Working...
                                X