Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    "Har vi hentet den første" ....

    Og taget lidt af trykket..

    Sætter ham på som Skoubo's erstatning og så mangler vi (mindst) en for Kadrii/Mos ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      4 år... Det er der jo ingen grund til.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
        blir spændene hvis man kan nette 10 gange i Fredericia, så bliver det jo ikke ringede af af få serveret bolde af falk og Emil....kan kun blive godt
        velkommen til
        Nej for der ud over er niveauet jo fuldstændig det samme...

        Velkommen til Mikkelsen, lad opholdet blive en succes...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          4 år... Det er der jo ingen grund til.
          Han er jo vant til 1 division og der spiller vi næste år...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af pati924ob Se indlæg
            Ja, så kom den længe ventede angriber, dog ikke hvad man havde turde håbe på, men forhåbentlig en signing mere.
            http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-t...redericia.aspx
            Fysisk stærk, uortodoks og kantet........pyha, det lyder altså ikke specielt prangende.

            En sandsynligvis langsom mand, med begrænset teknik der som 24-årig er en okay spiller i 1.div.....men det understreger da at vi er flade...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              4 år... Det er der jo ingen grund til.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Well, lad os håbe vi finder noget guld i det midt/øst-jyske - Azer har da været et godt fund, så håber på bare lidt af samme skuffe.

                Jeg føler mig nu endnu mere sikker på, at der er 1 og kun 1 skud i bøssen mht transfer; Thomas Mikkelsen kan dælme ikke have været ret dyr med hans skadeshistorik og problemer i Vejle. Måske havde en Patrick Mortensen eller Jeppe Kjær kostet det lidt mere, som ville tappe det ene skud i bøssen. Man vil måske hellere have en Mikkelsen til œ-1 mio og så have lidt mere til en 1.angriber.

                Det er i hvert fald den positive udlægning - den negative kan findes i 150 andre indlæg, så det er overflødigt her:-)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Fysisk stærk, uortodoks og kantet........pyha, det lyder altså ikke specielt prangende.

                  En sandsynligvis langsom mand, med begrænset teknik der som 24-årig er en okay spiller i 1.div.....men det understreger da at vi er flade...
                  Kan jo også sige om Dalgaard, Helenius og Makienok.

                  MvT - velkommen til #23 😃
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    "Har vi hentet den første" ....

                    Og taget lidt af trykket..

                    Sætter ham på som Skoubo's erstatning og så mangler vi (mindst) en for Kadrii/Mos ..
                    enig - mindst en.....men to ville faktisk ikke være for meget forlangt, vi manglede vel reelt 2 allerede da kadrii stadig var i truppen - og bodul fylder jo kun op på bænken....og alt andet lige så tvivler jeg lidt på den gode Thomas går ind og agere 1 valg fra dag et af....(jo så længe den eneste konkurrence er bodul)

                    men om ikke andet - al hjælp er lige pt velkommen

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Kan jo også sige om Dalgaard, Helenius og Makienok.

                      MvT - velkommen til #23 😃
                      Dalgaard er også en kynisk afslutter.
                      Helenius er ret teknisk og en god oplægger.
                      Det er sandt omkring Makienok, men han har så også præsteret noget bedre end Mikkelsen.......jeg frygter en dårlig udgave af Makienok.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Så blev der panik handlet.. bliver en laaang sæson..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          4 år... Det er der jo ingen grund til.
                          Både og. I retrospekt ville jeg da ønske, at Azer havde fået en noget længere kontrakt, så man ikke er nødt til, at forsøge at forlænge på et tidspunkt, hvor det måske ikke er specielt attraktivt for ham.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                            Så blev der panik handlet.. bliver en laaang sæson..
                            Hold nu op, ham her har vi da fulgt siden i vinters, vi skulle bare lige de 11 kr. ned, og det tager sin tid for 2 jyder at blive enige om hvordan det skal foregå...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Vi håber det bliver endnu en succes.

                              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                              Både og. I retrospekt ville jeg da ønske, at Azer havde fået en noget længere kontrakt, så man ikke er nødt til, at forsøge at forlænge på et tidspunkt, hvor det måske ikke er specielt attraktivt for ham.

                              2009 Rurik Gislason fra Viborg i 1. division
                              2010 Kadrii fra B93 i 1. division
                              2013 Schoop fra FC Fyn i 1. division
                              2014 Busuladzic fra Vejle 1. division

                              Og nu Thomas Mikkelsen fra Fredericia. Håber han fortsætter trenden

                              Comment


                                #30
                                Hold nu helt kæft, der er mange grædekoner herinde.

                                Hvad er det helt præcist, I forventer? Hvilken angriber ville gøre jer tilfreds?

                                Jeg kan oplyse, at AK-47 i sin sidste hele sæson i Fredericia lavede 12 mål + 2 assists i 25 kampe.

                                Thomas Mikkelsen lavede i sin sidste hele sæson i Fredericia 9 mål + 2 assists i 19 kampe.

                                Dvs. AK med et målsnit på 0.48 pr. kamp, og TM med et målsnit på 0.47 pr. kamp på samme hold og niveau.


                                Men igen, hvad forventer i, og hvad ville gøre jer tilfredse? Jeg kunne virkeligt, virkeligt godt tænke mig at få svar på det.

                                Comment

                                Working...
                                X