Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Var vel det bedste der kunne ske... Så må vi håbe at han kan spille sig op til at overtage for kz efter sommeren ... Men har vi et specielt forhold til Gøteborg? Var de ikke efter Azer også?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Det er den tidligere Vejle-træner - Mats Gren - der er sportsdirektør i IFK Göteborg

      Comment


        angriberkøbene under Bech og Hansen, har udelukkende været katastrofale fejlkøb. Lige fra Bodil, Mikkelsen og Lado, det er jo helt vanvittigt inkompetent.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Var vel det bedste der kunne ske... Så må vi håbe at han kan spille sig op til at overtage for kz efter sommeren ... Men har vi et specielt forhold til Gøteborg? Var de ikke efter Azer også?
          eller at vi kan holde på zohore ;)

          men on topic - den havde jeg ikke lige set komme men glimrende, for OB og mikkelsen selv - håber han får masser af spilletid i det svenske.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Det kan ikke have været på baggrund af gårsdagens træning:)

            Til gengæld synes jeg han så væsentligt bedre ud end det rygte han har herinde, da jeg så ham til træning i efteråret. Her viste han god placeringsevne og var egentlig rimelig scoringssikker både med fødder og hoved. Og så knokler han.
            det tror jeg heller ikke der er nogen der påstår andet - træning har jeg ikke set ham til. Men de kampe han fik i efteråret der kæmpede han da alt hvad han havde lært....

            - og så er der lige det med træning - at der var Bodul også god ;)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Det er den tidligere Vejle-træner - Mats Gren - der er sportsdirektør i IFK Göteborg
              yes. Lidt om det her

              http://www.bold.dk/nyt/ifk-chef-kend...ra-vejle-tiden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det tror jeg heller ikke der er nogen der påstår andet - træning har jeg ikke set ham til. Men de kampe han fik i efteråret der kæmpede han da alt hvad han havde lært....

                - og så er der lige det med træning - at der var Bodul også god ;)
                Den med at Bodul var god til træning er altså lidt historie med modifikationer. Jeg har set ret mange træninger med Bodul. Og ja - han har indimellem lavet imponerende afslutninger. Men indsatsen har ofte været lad og rigtig mange afslutninger har været langt fra superligaklasse. Så god til træning: Nej. Imponerende afslutninger til træning indimellem: Det er sket.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  eller at vi kan holde på zohore ;)

                  men on topic - den havde jeg ikke lige set komme men glimrende, for OB og mikkelsen selv - håber han får masser af spilletid i det svenske.
                  Zohore er i OB for at være sikker på at få den spilletid der gør at han bliver udtaget til U21 til sommer hvor han så skal sælge sig selv transferfrit ... Han er kun i OB til næste sæson såfremt at han ikke er god nok til at blive udtaget eller bliver skadet...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg

                    God løsning. Hvis han bliver stærkere i IFK har vi mulighed at få ham tilbage i sommeren eller at sælge ham til en fornuftig pris. Hos os får han sandsynligvis ingen spilletid i foråret, så han kan kun stagnere og miste gensalgsværdi.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Håber han får lidt succes i det svenske og...............de beholder ham på fast kontrakt.

                      Jeg vil ikke sætte en finger på hans indsats for os og selvfølgelig skal han tage tage til os, når vi tilbyder det, men jeg tror ikke han bliver vores topangriber, heller ikke på langt sigt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Zohore er i OB for at være sikker på at få den spilletid der gør at han bliver udtaget til U21 til sommer hvor han så skal sælge sig selv transferfrit ... Han er kun i OB til næste sæson såfremt at han ikke er god nok til at blive udtaget eller bliver skadet...
                        I en lille sidenotits i dagens trykte FS, nævnes at Zohores agent har været i Ådalen her for nylig..........

                        Comment


                          [QUOTE=Polle;40522]I en lille sidenotits i dagens trykte FS, nævnes at Zohores agent har været i Ådalen her for nylig..........[/og med det vil du sige hvad?QUOTE]

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Det kan ikke have været på baggrund af gårsdagens træning:)

                            Til gengæld synes jeg han så væsentligt bedre ud end det rygte han har herinde, da jeg så ham til træning i efteråret. Her viste han god placeringsevne og var egentlig rimelig scoringssikker både med fødder og hoved. Og så knokler han.
                            Og hvilket rygte har han så? At han ikke er god nok? Uh hvor slemt. Fordi IFK henter ham betyder jo ikke, at han rent faktisk slår til dér. Ja faktisk tør jeg godt vædde med, at han vender tilbage til Odense uden nævneværdig spilletid.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Og hvilket rygte har han så? At han ikke er god nok? Uh hvor slemt. Fordi IFK henter ham betyder jo ikke, at han rent faktisk slår til dér. Ja faktisk tør jeg godt vædde med, at han vender tilbage til Odense uden nævneværdig spilletid.

                              MvH ChrisOB
                              Men det er en chance. Og selv om du har ret så sparer vi hans løn for et halv år.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Rigtig god idé for begge parter. Han vælges ikke nu her af Ove P, men måske vil KN gerne bruge hans forcer..

                                Så får han forhåbenligt tid og fornyet tro på tingene. Han kan endda suge til sig i IFK.. God løsning!

                                Comment

                                Working...
                                X