Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det var langt mere attraktivt under Zorniger Vi kunne komme med en sprudlende offensive den ene dag og tabe i Vejle 0:4 en anden. Men spillet måden var mere begejstrende. Vi tabte i Viborg pga manglende skarphed, det kan ske. Men nu skaber vi ikke mere nok i offensiven. Og et pointsnit af 1,0 efter tre kampe mod forventede Bund-6-hold hvor to kampe var endda hjemmekampe er vel fuldstændig uacceptabelt. Vi kom til to scoringer i fire kampe, hvor en var et selvmål...
    For mig er det klart: Zorniger havde ret, han manglede kun forstærkninger om at fortsætte spillestilen og blev straffet for at kræve det.
    AZ havde selvsagt ret, helt enig. Vi kan kun gisne om, hvordan holdet havde kunne præstere med de rette spillere under AZ.

Af grunde ingen nogensinde vil forstå valgte vi dog at hyre AZ uden at give ham de fornødne ressourcer.

Hertil er vi enige. AZ fortalte kun de nødvendige sandheder.

Selve spillet under AZ er vi dog uenige om. Det var præcist som i dag. Ingen kan udøve mirakler med en så sløj trup.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og man har skiftet træneren en gang denne sæson. Pilen peger jo efterhånde på Troels, men man kan godt fyrer ham nu - men kan en ny mand nå at få noget ind?
    I den korte tid? Det tror jeg ikke på vi kan finde en så hurtigt at han jan sætte et aftryk på vinduet TB skal gøre det færdigt nu. Men man skulle vel spørge om han skulle stå også for vintervinduet.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Nedtakten er væk og Viaplay viser den kamp som TV2 viserEfter 5 minutter kom der Viaplay reklamer og jeg er tilbage. Men det er meget mystisk at se Sport X på TV3 Max
    Last edited by Ruben; i går, 15:11.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og man har skiftet træneren en gang denne sæson. Pilen peger jo efterhånde på Troels, men man kan godt fyrer ham nu - men kan en ny mand nå at få noget ind?
    Mon ikke Thorborg overvejer at indsætte sin gode ven Thomas Christensen, til at overtage for TB. Det plejer jo at gå så godt

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Måske var der alligevel noget rigtigt i AZ betragtninger om hvor misundelig han var på andre klubbers spillertrupper
    ……skidt skidt skidt….hvis ikke TBs sæde er rygende varmt, så er der sgu ikke nogen retfærdighed til
    var der nogen tvivl om han havde en pointe?

Jeg tror mest af alt de bare ikke ville have han sagde det offenligt. Men kvaliteten er bare ikke god nok.

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Frygtelig kamp. Vi får ikke udnyttet det momentum vi får ved et tidligt mål. Vores hold mangler virker meget, før vi kan kalde os favoritter mod nogen. Vi skal virkelig blive bedre til at udnytte vores chancer! Jeg glæder mig virkelig til at Arp og Anssi er klar, for Bonde og Falk er simpelhen for tungt. Falk er god, når han har bolden i fødderne, men i 50/50 dueller, når han sjældent bolden. Keskinen så lovende ud i de første kampe, men der mangler godt nok noget endnu. I bagklogskabens klare lys, skulle man nok have solgt Ganaus, for han ligner ikke en der kommer til at øge sin værdi med Thomasberg som træner.

Leave a comment:

• ViKalderHamJan
    replied
    Nå, som OB-fan er skuffelser som denne ikke fremmede, pilene peger vi alle mulige steder hen... I bagklogskab kunne jeg ønske sig at vi var bedre forberedt på en ny sæson, vi har ikke fået kvalitet ind på holdet, og udtrykket var langt bedre under Zorniger..

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Jeg er oprigtigt i tvivl om hvem der er mest evnesvag - Ejeren, sportsdirektøren eller os der betaler for at se på lortet...
    Det er os, vi holder med en klub der har scoret 1 mål (uden selvmål) på 4 kampe, og inden vi taber 2-1 hjemme mod Horsens præsenterer vi en spiller, som har scoret 2 mål på to sæsoner :-)

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Jeg er oprigtigt i tvivl om hvem der er mest evnesvag - Ejeren, sportsdirektøren eller os der betaler for at se på lortet...
    Os der betaler. Nu var jeg ikke på stadion, så jeg skal nok lade være med at bedømme folk som mødte op, men det undrer mig lidt at der ikke bliver reageret mere negativt på spillet, resultatet og den krise vi er inde i

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Stinker af krise...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    har talt i tlf den sidste 25-30 min. af kampen...det da vidst en bedre måde at bruge tiden på.

Kæft det er håbløst det her.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi spillede lige så dårligt under AZ. Det skyldes, at vores spillere er dårlige.

Det, der foregår i klubben, er pinligt på 15. år, og det må være tydeligt for enhver, at vi skal stå på tæerne for at undgå nedrykning.

Men i næste sæson. I næste sæson. Dér vender det!!!!!
    Det var langt mere attraktivt under Zorniger Vi kunne komme med en sprudlende offensive den ene dag og tabe i Vejle 0:4 en anden. Men spillet måden var mere begejstrende. Vi tabte i Viborg pga manglende skarphed, det kan ske. Men nu skaber vi ikke mere nok i offensiven. Og et pointsnit af 1,0 efter tre kampe mod forventede Bund-6-hold hvor to kampe var endda hjemmekampe er vel fuldstændig uacceptabelt. Vi kom til to scoringer i fire kampe, hvor en var et selvmål...
    For mig er det klart: Zorniger havde ret, han manglede kun forstærkninger om at fortsætte spillestilen og blev straffet for at kræve det.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Nå. Vi kan glæde os over at vi har det andetfedeste stadion i Betinia-ligaen

Leave a comment:

• Leander
    replied

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi spillede vores bedste kamp i Viborg, selvom vi tabte der (ufortjent).Vi spiller nu kedeligt og uattraktivt
    Jeg savner ZORNIGER!!
    Det gør jeg ikke, vi har ikke brug for et løstgående missil, som ikke aner hvad mandskabsbehandling er i 2026 eller som med sine udtalelser sætter sig over klubben. Jeg savner skarphed hos både spillere og ledelse samt at man i dag starter med plan b langt tidligere i kampen. Man bør desuden prøve et andet system, i hvertfald i kampe som i dag, hvor vi skal vinde. Ude imod topholdene kan det være ok.

Leave a comment:

Working...
X