Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lunderbaum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

men så skal man måske ikke melde en top 6 placering ud…..det handler om at være realistisk
    Nej! Det var et kæmpe fejlskud/selvmål at melde sådan noget pjat ud efter den kun lige godkendte første sæson efter turen i 1. division.
    Jeg skrev det før sæsonen startede at denne sæson igen kommer til at handle om at undgå nedrykning og så forhåbentlig bygge på. Men top 6 er bare ikke der OB er som fodboldklub pt.

Men i min optik kan man bare ikke have en klaphat af en træner, i OB, som jeg synes AZ var. Er fandeme glad for at han er ude. Så tak for det.

Om TT er den rigtige løsning får vi at se? Lige nu er det sløjt. Tippede denne kamp 1-1 da den smule jeg har set Horsens i denne sæson har været interessant uden at være prangene.

Jeg kan sagtens forstå at man pga. skader bliver nødsagigt til at gentænke transfer input, men der skal altså noget guf på bordet og uret tikker. Kom så for satan.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Normalt ser man et mentalt skift i en trup efter trænerskifte. Det har vi ikke set. Der er ikke nok flow og selvtillid. Det første er Thomasbergs opgave men mon ikke spillerne skal have mental hjælp.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg indleder positivt.
    efter 4 runder er vi 1 point fra top 6. Det er ingen katastrofe.
    vi har fået en forstærkning til offensiven. Den falder på et tørt sted.
    Vi startede edtermiddagens kamp godt med et højt og eksplosivt pres, som var værd at arbejde videre på.
    Stor ros til Askou for en flot kamp. I optakten til i dag mente jeg han havde optrådt i skyggen af Gomez hidtil i sæsoen. I dag er han suveræn og holder stort set Horsens monster på toppen i skak hele kampen.

Alt andet var noget lort igen i dag. Vi rykker ned med det hold vi har stillet de seneste to kampe.
    Af vores nyindkøb ligner Yttergaard 37 grader varmt vand. Han bidrager hverken med mere eller mindre kvalitet end de andrem Therkel er nok 30 grader. Han er sikkert en alletiders trupspiller, og han gør jo heller ikke nogen specielt dårlig fihur sammenlignet med andre i sit indhop i dag. Han flytter bare heller ikke noget til det bedre.
    Keskinen tror jeg på, men han gør det ikke alene. Han virker som en spiller, der vil redde OB's ære på egen hånd, som vi spiller lige nu, og det evner han ikke. Han skal involveres mere og have en bedre back bag sig.
    får vi ikke en bedre VB, så håber jeg McCoy rykkes i venstre og enten Krølle eller Therkel får højre. Allesammen er bedre end Adam, som virkelig giorde comback på sin VB fuldstændig uden kontrol over sin positionering. Gjorde han så bare en forskel fremad banen, kunne man til nøds overbæres med hans begrænsninger, men han kommer jo ikke med noget af betydning. Offensiv er han harmløs, og defensivt er han elendig.
    Ganaus som eneangriber er også et dødsdømt projekt. Forhåbentlig er det slut pr. dags dato med indkøbet af svenskeren og Grot på vej retur.

Til sidst skal nævnes manglende kvalitet. Vi kan bande opspilsfejl og fejlafleveringer væk som årsag til mål imod ps i dag. Horsens laver bare endnu større fejl end os, som vi misbruger på det skammeligste. Bonde misser en direktør som det mest grælle eksempel. Andre gange er vi også ekstremt uskarpe i tilsvarende gunstige situationer som vi spiller Horsens i ved deres mål.

Om det er selvtillid eller manglende kvalitet ved jeg ikke, men det er i hvert fald et problem. I vores situation er det ogsø problematisk at vores dyrt betalte anføref er blandt banens dårligste. Det var han i Silkeborg, og i dag spiller han også dårligt. Jeg håber det er manglende form, qua en skadesplaget opstart, og at han genfinder sit niveau. Ellers bliver jeg for alvor bekymret.
    Manglende skarphed og (manglen på) kvalitet går oftest hånd i hånd. Jeg er med på, at der er centrale spillere, der er langt fra topform, og at man ikke kan kalde en nedrykning allerede nu, men det er indiskutabelt at niveauet i de første 4 kampe, og især de to sidste er nedrykningsniveau. Om vi kan hæve niveauet er for mig sandsynligt, men lige nu er det meget langt fra noget, der er bæredygtigt.

Men uanset om vi hæver vores niveau, så bliver Adam ikke bedre til at placere sig. Han bliver heller ikke bedre til at lave beslutninger i fart.

Gomez og Julius bliver heller ikke bedre med bolden.

Og det er et grundlæggende problem.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg indleder positivt.
    Vi startede edtermiddagens kamp godt med et højt og eksplosivt pres, som var værd at arbejde videre på.
    Stor ros til Askou for en flot kamp. I optakten til i dag mente jeg han havde optrådt i skyggen af Gomez hidtil i sæsoen. I dag er han suveræn og holder stort set Horsens monster på toppen i skak hele kampen.

Alt andet var noget lort igen i dag. Vi rykker ned med det hold vi har stillet de seneste to kampe.
    Af vores nyindkøb ligner Yttergaard 37 grader varmt vand. Han bidrager hverken med mere eller mindre kvalitet end de andrem Therkel er nok 30 grader. Han er sikkert en alletiders trupspiller, og han gør jo heller ikke nogen specielt dårlig fihur sammenlignet med andre i sit indhop i dag. Han flytter bare heller ikke noget til det bedre.
    Keskinen tror jeg på, men han gør det ikke alene. Han virker som en spiller, der vil redde OB's ære på egen hånd, som vi spiller lige nu, og det evner han ikke. Han skal involveres mere og have en bedre back bag sig.
    får vi ikke en bedre VB, så håber jeg McCoy rykkes i venstre og enten Krølle eller Therkel får højre. Allesammen er bedre end Adam, som virkelig giorde comback på sin VB fuldstændig uden kontrol over sin positionering. Gjorde han så bare en forskel fremad banen, kunne man til nøds overbæres med hans begrænsninger, men han kommer jo ikke med noget af betydning. Offensiv er han harmløs, og defensivt er han elendig.
    Ganaus som eneangriber er også et dødsdømt projekt. Forhåbentlig er det slut pr. dags dato med indkøbet af svenskeren og Grot på vej retur.

Til sidst skal nævnes manglende kvalitet. Vi kan bande opspilsfejl og fejlafleveringer væk som årsag til mål imod ps i dag. Horsens laver bare endnu større fejl end os, som vi misbruger på det skammeligste. Bonde misser en direktør som det mest grælle eksempel. Andre gange er vi også ekstremt uskarpe i tilsvarende gunstige situationer som vi spiller Horsens i ved deres mål.

Om det er selvtillid eller manglende kvalitet ved jeg ikke, men det er i hvert fald et problem. I vores situation er det ogsø problematisk at vores dyrt betalte anføref er blandt banens dårligste. Det var han i Silkeborg, og i dag spiller han også dårligt. Jeg håber det er manglende form, qua en skadesplaget opstart, og at han genfinder sit niveau. Ellers bliver jeg for alvor bekymret.
    Er enig i meget men Therkildsen havde en stærk indhop i dag. Han kom ind med en energi og gåpå mod som savnede ved mange andre i dag og bragte dermed Horsens defensive i mere uro end holdet lykkedes før.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Jeg indleder positivt.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes faktisk at man lige skal høre post match interview med TT. AZ satte navn på dem som fuckede up. TT kritiserer så nærmest alle afsluttere og jo også Gomez næsten direkte i sin kommentering af de to mål. Han virker faktisk lidt rystet over holdets manglende kynisme. Uden at sige det, siger han faktisk det samme som AZ: det her hold er ikke godt nok. For kynisme og kvalitet hænger tæt sammen.
    EDIT: han også nødt til at stoppe sig selv ved at sige at det ikke hjælper at hakke dem oven i hovedet. De brænder jo ikke med vilje.
    Falk er også tydeligt rystet og irriteret.

Ikke at han selv er ret god mere (desværre); alderen og dårlige holdkammerater trykker efterhånden.

At tale om den her trup og top 6 er jo en kæmpe joke, og det tillod AZ meget menneskeligt at grine ad, hvilket jo er det mest ærlige svar.

Og der er sgu brug for noget ærlighed i den her klub, hvor ledelse og ejer konstant lader som om!
    Last edited by Jungledyret; i går, 20:48.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Jeg synes faktisk at man lige skal høre post match interview med TT. AZ satte navn på dem som fuckede up. TT kritiserer så nærmest alle afsluttere og jo også Gomez næsten direkte i sin kommentering af de to mål. Han virker faktisk lidt rystet over holdets manglende kynisme. Uden at sige det, siger han faktisk det samme som AZ: det her hold er ikke godt nok. For kynisme og kvalitet hænger tæt sammen.
    EDIT: han også nødt til at stoppe sig selv ved at sige at det ikke hjælper at hakke dem oven i hovedet. De brænder jo ikke med vilje.

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Rolig nu, gutter.

Husk vi har en excellent sportledelse. De ved hvad de gør, de kæmper hårdt. Nøj, hvor er vi urimelige imod dem. Tror du i øvrigt det er nemt, hva?

Spin kan meget. Men desværre ikke vinde fodboldkampe.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

enig, der var dog mange som faldt igennem, syntes Myhra var mødt ind til bold sammen med Gomez, Ouedraogo og Keskinen, selvom sidst nævnte ikke fik meget ud af arbejdet, så kæmpede han for sagen, men uden resultat.
    Keskinen?!?! Så har vi ikke set samme kamp - kæft han var ringe.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg føler mig apatisk efter kampen i dag. Jeg er kritisk herinde, men jeg plejer at kunne svinge mig op til en form for håb og en nysgerrighed på næste kamp, men jeg kan ikke mønstre nogen form for interesse for hverken vores nye træner, eventuelt kommende transfers osv osv.

Alle de her små partikulære ting er bare ligegyldige.

OB er bare en dårlig klub. Vi spiller som et divisionshold og vi har faciliteter derefter.

Vi skal have en ny ejerkreds, og det sker næppe, og intet bliver anderledes. NTs løb bør være forbi, men den selverkendelse er ikke til stede.

Den er tung i dag….. og jo desværre nok også i morgen om om to år.
    helt enig.

Jeg føler mig mere slukket og ligeglad efter i dag.

Sidste runde var jeg langt mere oppe og køre over hvor dårligt det hele var...nu er det sgu bare lidt som det plejer - håbet er slukket, det handler om overlevelse og så kan vi måske drømme igen et par uger næste sommer inden sæsonen starter.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jeg føler mig apatisk efter kampen i dag. Jeg er kritisk herinde, men jeg plejer at kunne svinge mig op til en form for håb og en nysgerrighed på næste kamp, men jeg kan ikke mønstre nogen form for interesse for hverken vores nye træner, eventuelt kommende transfers osv osv.

Alle de her små partikulære ting er bare ligegyldige.

OB er bare en dårlig klub. Vi spiller som et divisionshold og vi har faciliteter derefter.

Vi skal have en ny ejerkreds, og det sker næppe, og intet bliver anderledes. NTs løb bør være forbi, men den selverkendelse er ikke til stede.

Den er tung i dag….. og jo desværre nok også i morgen om om to år.

Leave a comment:

• ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

McCoy så fra min plads på langsiden ud til at være gået sukkerkold i løbet af anden halvleg. Der var ikke mere saft i stængerne, og jeg sad og fik ondt af ham, hver gang han skulle sprinte på grund af dumme boldtab. Der var åbenbart ikke noget at bringe fra bænken, der kunne afløse.
    enig, der var dog mange som faldt igennem, syntes Myhra var mødt ind til bold sammen med Gomez, Ouedraogo og Keskinen, selvom sidst nævnte ikke fik meget ud af arbejdet, så kæmpede han for sagen, men uden resultat.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Er faktisk der hvor jeg vil blive meget overasket såfremt OB overlever i rækken. Hvor var det dog en let dag på kontoret for Horsens, i og med at
    de chancer OB får de falder til de forkerte. Bonde ikke i nærheden af at score på en friløber, Falk pinlig på en meget let afslutning som man bare
    ikke må brænde på dette niveau. Indkøbsafdelingen skal træde alvorligt i karakter de næste par uger, ellers står den på 1. division fra sommeren 2027.

Leave a comment:

• Sorrig og Glæde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så det godt. McCoy fik en skideballe af Myhra fordi han ikke løb frem.
    Har ikke været imponerende det McCoy har leveret I starten af sæsonen.
    McCoy så fra min plads på langsiden ud til at være gået sukkerkold i løbet af anden halvleg. Der var ikke mere saft i stængerne, og jeg sad og fik ondt af ham, hver gang han skulle sprinte på grund af dumme boldtab. Der var åbenbart ikke noget at bringe fra bænken, der kunne afløse.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ille-kapre-ham

Leave a comment:

Working...
X