Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jo men var Yttergård virkelig hentet ind til at være rotation på backen, og backup i midterforsvaret?
    Han er vel hentet til at deltage i konkurrencen om pladserne som alle andre?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

pas. Jeg tror stadig han var lidt en panik signing, der var skader og der skulle noget ind. Kan dække flere pladser, erfaren og kender ligaen. Bum.
    Måske. Og bare fordi han ikke starter i dag, behøver det ikke betyde noget på den lange bane. Men jeg tænker bare ikke det er aptimalt hvis vi henter spillere på 30, til fylde bredden i truppen

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Jo men var Yttergård virkelig hentet ind til at være rotation på backen, og backup i midterforsvaret?
    pas. Jeg tror stadig han var lidt en panik signing, der var skader og der skulle noget ind. Kan dække flere pladser, erfaren og kender ligaen. Bum.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Adam giver vel alt andet lige noget mere offensivt. Yttergaard er mere defenssivt sikker. Vi mangler mål og mon ikke tanken så er at Horsens nok kommer til Odense og står dybt?

Leave a comment:

• Qwenned
    replied
    Magnus Andersen er venstre benet, ikk? I så fald håber jeg at Keskinen er i venstre side og Magnus i højre, hvor det er mere naturligt for dem begge at gå ind i banen. Hvis de spiller i samme side som deres bedste ben vil for mange situationer ende i indlæg, hvilket jeg ikke tror på er det bedste for os.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det eneste rigtige at få Andersen ind, og Adam Sørensen væk fra den kant. Dog lidt spøjst at Yttergård er forvist til bænken
    Adam giver vel alt andet lige noget mere offensivt. Yttergaard er mere defenssivt sikker. Vi mangler mål og mon ikke tanken så er at Horsens nok kommer til Odense og står dybt?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Det eneste rigtige at få Andersen ind, og Adam Sørensen væk fra den kant. Dog lidt spøjst at Yttergård er forvist til bænken

Leave a comment:

• ViKalderHamJan
    replied
    Vi skal simpelthen have en sejr over AC Hvem er det?

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Rokeringer var tiltrængt efter de sidste par kampe, håber Adam lige kvitterer med et mål, nu han er tilbage på backen.
    Spændende hvad Keskinnen og McCoy får ud af det i højre side og selvfølgelig det samme i venstre, der er stadigvæk noget der kræver flere kampe for at blive spillet sammen.

God kamp, 3 point er tiltrængt, bliver det grimt, tager jeg gerne det med.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Fint med Magnus som starter!

Leave a comment:

• mhbp
    started a topic Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Start 11 med Magnus Andersen på holdkortet

Myhra

McCoy Askou Gomez Adam

Ouedraogo Falk

Bonde

Keskinen Magnus

Ganaus

Tænker det er noget 4-3-3 vi er ude i - men bliver spændende at se hvordan vi stiller op.

Bænken:

Hansen
    Therkildsen
    Jennsen
    Sandberg
    Friis
    Amrami
    Legolas
    Grot
Working...
X