Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Måske. Og bare fordi han ikke starter i dag, behøver det ikke betyde noget på den lange bane. Men jeg tænker bare ikke det er aptimalt hvis vi henter spillere på 30, til fylde bredden i truppenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
pas. Jeg tror stadig han var lidt en panik signing, der var skader og der skulle noget ind. Kan dække flere pladser, erfaren og kender ligaen. Bum.
- Likes 1
Leave a comment:
-
pas. Jeg tror stadig han var lidt en panik signing, der var skader og der skulle noget ind. Kan dække flere pladser, erfaren og kender ligaen. Bum.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jo men var Yttergård virkelig hentet ind til at være rotation på backen, og backup i midterforsvaret?
Leave a comment:
-
Jo men var Yttergård virkelig hentet ind til at være rotation på backen, og backup i midterforsvaret?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Adam giver vel alt andet lige noget mere offensivt. Yttergaard er mere defenssivt sikker. Vi mangler mål og mon ikke tanken så er at Horsens nok kommer til Odense og står dybt?
Leave a comment:
-
Magnus Andersen er venstre benet, ikk? I så fald håber jeg at Keskinen er i venstre side og Magnus i højre, hvor det er mere naturligt for dem begge at gå ind i banen. Hvis de spiller i samme side som deres bedste ben vil for mange situationer ende i indlæg, hvilket jeg ikke tror på er det bedste for os.
Leave a comment:
-
Adam giver vel alt andet lige noget mere offensivt. Yttergaard er mere defenssivt sikker. Vi mangler mål og mon ikke tanken så er at Horsens nok kommer til Odense og står dybt?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægDet eneste rigtige at få Andersen ind, og Adam Sørensen væk fra den kant. Dog lidt spøjst at Yttergård er forvist til bænken
Leave a comment:
-
Det eneste rigtige at få Andersen ind, og Adam Sørensen væk fra den kant. Dog lidt spøjst at Yttergård er forvist til bænken
Leave a comment:
-
Vi skal simpelthen have en sejr over AC Hvem er det?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Rokeringer var tiltrængt efter de sidste par kampe, håber Adam lige kvitterer med et mål, nu han er tilbage på backen.
Spændende hvad Keskinnen og McCoy får ud af det i højre side og selvfølgelig det samme i venstre, der er stadigvæk noget der kræver flere kampe for at blive spillet sammen.
God kamp, 3 point er tiltrængt, bliver det grimt, tager jeg gerne det med.
Leave a comment:
-
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Start 11 med Magnus Andersen på holdkortet
Myhra
McCoy Askou Gomez Adam
Ouedraogo Falk
Bonde
Keskinen Magnus
Ganaus
Tænker det er noget 4-3-3 vi er ude i - men bliver spændende at se hvordan vi stiller op.
Bænken:
Hansen
Therkildsen
Jennsen
Sandberg
Friis
Amrami
Legolas
GrotTags: Ingen
Leave a comment: