Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
vil nok give dig ret i den situation. Men vi ser bare gang på gang at han ikke forsvarer godt, ude af position, bliver overløbet osv.
- Likes 1
-
Vi har en håndfuld afslutninger i starten, som kommer via ren aggressivitet. Men nej, det har været småt med de gode chancer. Lidt temaet for de første kampe under ThomasbergOprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHvad havde vi af skud på mål efter etableret opspil, altså uden Bondes afbrænder?Last edited by Wessels er en mur; i dag, 13:51.
Leave a comment:
-
Pause
OB startede klart bedst, McCoy - Andersen så rigtigt gode ud i starten, langsomt kom Horsens bedre og bedre med - angreb konstant i vores venstre side, hvor Adam og Keskinen står svagt i billedet.
Askou, Gomez, McCoy og Andersen er vel dem der skiller sig mest positivt ud indtil nu.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Skælder man ikke bare Adam ud for at skælde ham ud? Man kan skælde alle de 8 andre ud for at være for langt fremme i situationen?Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægHvad sagde jeg. Hvor var Adam Sørensen
At give Adam skylden, forstår jeg ikke.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Horsens er jo kun farlige når vi smider bolden væk og det gøre vi alt for tit.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Han kan godt spille alene på toppen, og samtidig have lov til at løbe dybt på siderne. Det handler jo også bare om at systemet er så flydende, så nogle vil optage pladsen central, når han løber på sidenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Han skal jo ikke ligge på toppen som ene angriber.
Mon ikke vi får Grot at se, kan håbe det hjælper lidt
Leave a comment:
-
Hvad havde vi af skud på mål efter etableret opspil, altså uden Bondes afbrænder?
Leave a comment:
-
Vi har ikke fået ham sat i scene ret meget, han mangler en makker at spille sammen med.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægSynes at Ganaus er for lidt med i kampen, igen. Siden Thomasberg tog over, føler jeg ikke at have set ham modtage bolden i et dybdeløb en eneste gang
Dog syntes jeg det klæder vores spil, vi kommer til flere indlæg, dem skal vi lige øve os i at udnytte bedre i feltet. Men klar fremgang fra sidste kamp.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han kan ikke spille alene på toppen, i hvert fald ikke hvad vi har set her i de første kampe i det system. Måske han bliver rykket ud til højre og så spiller Grot en små 20 min på toppen?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægSynes at Ganaus er for lidt med i kampen, igen. Siden Thomasberg tog over, føler jeg ikke at have set ham modtage bolden i et dybdeløb en eneste gang
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han skal jo ikke ligge på toppen som ene angriber.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægSynes at Ganaus er for lidt med i kampen, igen. Siden Thomasberg tog over, føler jeg ikke at have set ham modtage bolden i et dybdeløb en eneste gang
Mon ikke vi får Grot at se, kan håbe det hjælper lidt
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er fint med offensive backs men Adam Sørensen sælger jo Gomes og Julius gang på gang det duer simpelthen ikke. Krølle og Macoy supplere hinanden bedre end Adam og Keskinen.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: